Hotel Evenia Olympic Palacesterstersterster

9Fenomenaal

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Lloret de Mar

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Evenia Olympic Palace voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Evenia Olympic Palace is een kindvriendelijk hotel. Volop waterpret dankzij de glijbanen in het zwembad. Ook is er een peuterbad en animatie. Hier zit je goed wanneer je houdt van drukte en gezelligheid. Evenia Olympic Palace ligt in Lloret de Mar. Toch heb je hier geen last van het feestgedruis. Je bereikt het centrum te voet in 7 minuten.

147 reviews over Hotel Evenia Olympic Palace

• 9Fam. S.01-09-2019

GE-WEL-DIG! Wij hebben genoten.

Inmiddels voor de derde keer naar dit complex. Blijft geweldig. Het personeel werkt zich 3 slagen in de rondte om het iedereen naar de zin te maken. Mooi hotel met prima kamers. Lekker ruim, uitstekende schoonmaak. Alleen zijn de kamers wel gehorig naar de gang en de buren. All inclusive formule is verder geweldig. Wij kunnen niets bedenken dat ontbreekt. Je kunt vrij vertaald alles eten en drinken van 8 uur s morgens tot 12 uur s nachts zonder je ergens druk om te hoeven maken. Alles is tiptop verzorgd. Enige nadeel is dat de WiFi slecht is (capaciteit kan het aantal toeristen niet aan) en dat op de tv geen enkele Nederlandse zender is. Verder is het bed ongelooflijk hard. Al met al absoluut waar voor je geld! Wij komen zeker nog eens terug. Als ze nu ook nog even in de parkeergarage een mogelijkheid maken om elektrische auto's te kunnen opladen...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Kelly17-08-2019

Leuke vakantie

Net terug van een heerlijke vakantie. Na zeven jaar dit hotel terug te boeken er heel wat op vooruit gegaan. De animatie is voor elke leeftijd top! Elke avond een thema- avond wat eten betreft, ook s’morgens veel keuze. De ligbedden mag je reserveren. Om negen uur worden de ligbedden die niet beland zijn gecontroleerd door de zwembadmeester . Indien deze na 90 min niet bezet zijn, worden de handdoeken weggenomen= een dik pluspunt. Pepe aan de bar in het zoetwater bad verdiend een standbeeld. Man met een gouden hart, die zijn werk met hart en ziel doet. Kortom wij hebben met heel ons reisgezelschap weer genoten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Marleen Driessen01-11-2018

Geweldig

Hele mooie en schone hotelkamer en hotel. Super vriendelijk personeel en Lloret zelf is ook erg mooi. Bij Bodega Cristina kun je heerlijk rustig zitten en je kunt ook heel relaxed wandelen langs het kasteel af. Ik zeg een hele dikke aanrader. Ben nu 3 keer in Lloret geweest en ook 3 keer hetzelfde hotel. Zou hier meteen weer naar terug gaan!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9KVerelst20-07-2018

Een spetterende vakantie

Wie op zoek is naar een gezellige vakantie boordevol waterpret is hier aan het juiste adres! Een mooie piratenboot voor de (kleinere) kids, een mini waterpretpark voor de groteren onder ons en prachtige ligbedden. Kortom voor elk wat wils. Dat in combinatie met een ruime, propere en mooie kamer alsook lekker en gevarieerd eten is een garantie voor een fijne vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9SOFIE13-02-2018

mooie propere kamers, vriendelijk personeel, lekker afwisseld buffet, goede animatie, niet ver van centrum en strand, shuttlebus naar een rustig strand in de buurt,.....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 2017
    3Rita S06-11-2017

wat een teleurstelling

Vertrokken met touroperator. Geboekt de Olympic suites en een upgrade gekregen naar de Palace. Ik heb nog nooit van mijn leven zo een slecht hotel meegemaakt. Begon al bij het inschrijven aan de balie. de kamers waren nog niet klaar en er heerste een totale chaos. We mochten gaan middageten maar we waren met 13 personen. Geen plaats voor de hele groep 2 aan 2 konden we bij wijze van spreken gaan eten. Voor de volgende dagen een grote tafel reserveren kon niet er werden geen tafels gereserveerd. Dus tegen 7 u 's avonds aanschuiven om toch maar een tafel te hebben wat de volgende dagen dan niet meer nodig bleek want van de 13 personen zijn er 5 niet ziek geworden. Overgeven - diarree - koorts enz dit kon niet anders dan van het "lekkere" eten zijn. Aan de receptie een emmer gaan vragen om te kotsen, dat hadden ze niet we moesten er maar voor zorgen dat we tijdig op de pot geraakten. Wat moeilijk gaat als het er langs boven en onder tergelijkertijd uitkomt. De bedden hadden overjaarse matrassen waar de veer zo goed als doorzat en indien je erop ging zitten het net was of je viel op een blok beton. Wij hadden een 3 persoonskamer maar de 3de persoon moest in een zetelbed slapen dat ook nog eens stuk was. De laatste avond zagen we het onderscheid in het restaurant, waar wij geen tafel konden reserveren was nu de tafel waar we ons hele verblijf hadden aangezeten toch gereserveerd voor de heer sammy moor en zijne aanhang. We moesten naar een veel te kleine tafel en ik wou een tafel bij aan schuiven maar dat mocht niet wat voor de heer Sammy nadien van te voor werd gedaan. Uiteindelijk kregen we dan toch de tafel waar we reeds het ganse verlof aanzaten en als dank omdat de heer Sammy een tafel naast die van ons moest nemen kregen we een gratis serenade van hem. Terwijl wij een baby van 6 maanden bij hadden die reeds sliep en wat hij wist. Doet hij nadien net of hij vind dit erg. Ik vind het spijtig dat zo een groot hotel waar zo iets moois van te maken is zo in verval geraakt. Over de garçon in het restaurant kan ik niks slecht zeggen want die deed gewoon wat hem werd opgedragen en heeft nadien nog meermaals zijn excuses aangeboden. We betaalden 20 € voor de WIFI die dus niet marcheerde. Onze 4G op de gsm ging nog beter dan de betalende WIFI. De programma's laadden niet of heel traag. Voor de spa moest dan ook nog schandalig veel geld betaald worden en de kinderen mochten er niet eens mee in. Voor mijn ouders vind ik dit nog het allerergst omdat zij met de kinderen en kleinkinderen op verlof wilden voor hun 50 ste huwelijksverjaardag en dat meer dan de helft ervan dan ziek word en dat het hotel op niks trekt.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Vos Lutgard01-10-2017

Zeker een goed hotel!

Hotel is goed gelegen. Het is aangenaam dat je door de vier hotels kan lopen. Het eten is heel lekker en genoeg keuze. Ruime kamers die heel netjes zijn. Vriendelijk personeel.Het is wel spijtig dat naargelang de bezetting van de hotels sommige restaurants sloten en dat je dan elke keer naar een ander moest uiteindelijk moet je dan naar het grootste restaurant Coral en dat was wel erg luidruchtig. Wij waren hier voor de tweede maal en gaan zeker nog terug!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Spider15-08-2017

Super !

All inclusive was super... Je kon alles bestellen ..ook sterke dranken.. zelfs ijsjes overdag. Leuke animatie elke avond. Het was wel erg massaal en druk. Zwembaden ook goed. Ik vond het super dat de handdoek leggers werden aangepakt. Als de ligstoel 90 min onbemand was kwam er iemand langs en haalde de handdoeken eraf, zodat dat iemand anders een plekje had.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Kivits a13-08-2017

Geen tweede keer

Er zijn veel verbeter punten mensen die hier een 10 geven zijn niet goed snik. Rond het zwembad is het 1 chaos begint smorgens met de handdoeken race. Wc's bij het zwembad worden maar 1 keer per dag schoon gemaakt. Bijna geen parasols bij het zwembad. Bij de glijbanen heb je een kunstgrasveld waar je op de grond moet liggen. Er is een sport complex bij het hotel voor lokale bewoners. Die mogen ook zwemmen in het hotel Bad maar hotelgasten mogen niet zwemmen in het sportcomplex. In de avond moet je vechten voor een tafeltje op het buiten terras. Hier kun je denk ik maximaal met 150 mensen zitten. Overdag verbrand je levend op dit terras nergens een parasol. Het eten in de restaurants is over het algemeen eentonig, en niet echt warm. Ik ga hier geen tweede keer naar toe!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Hans S.01-08-2017

In één woord: GE-WEL-DIG!

Het moet je liggen, een all inclusive resort. Het is er ontzettend druk en inderdaad ook in de restaurants erg rumoerig. Wij hebben echter genoten en vonden het verblijf geweldig. Mooi hotel! Rustig gelegen in Lloret, totaal geen last van drinkende en feestende jeugd. Prachtige grote kamer met zwembadzicht. Stralend weer. Eten ruime keuze, mooi gepresenteerd. Schoonmaak top. Personeel werkt zich werkelijk helemaal kapot om het iedereen naar de zin te maken. Zwembaden wel wat koud, maar alles went. De hele dag animatie, kinderclub, niemand hoeft zich hier te vervelen. Wel weinig Nederlanders, erg veel Belgen, Fransen en Spanjaarden. Is er dan niets negatief? Ja, de WIFI is vrij waardeloos, BVN op de TV gaf bijna alleen maar storing en de parkeergarage is echt een ramp. Maar dan heb je de verbeterpunten wel gehad. Ook de wasservice was ons volledig onduidelijk, maar op een paar minuten lopen van het hotel zit een geweldige en goedkope wasserette. Wij gaan nog een keer! GEWELDIG!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

6 tips over Hotel Evenia Olympic Palace

• Tine Reweghs, 02-09-2013

Marineland in Loret de Mar en de glasbodemboot in Tossa de Mar is leuk om te doen met de kids.

• ruud van vreeswijk, 12-08-2012

Wij zijn met de auto naar Barcelona gereden en hebben daar een excursie gedaan. Hadden we achteraf beter vanuit het hotel kunnen doen hier werd dezelfde excursie aanboden en hadden we met de bus gegaan. Het enige wat een beetje heeft gestoord is het gedrag van sommige all inclusive gasten. Zich vol laten lopen met drank en borden overvol opscheppen en de helft weggooien. Wij waren met oudere kinderen en Llorret is voor de jeugd een eldorado. Veel discotheken en vermaak op het strand.

• sandy pieters, 09-02-2009

een prima hotel met goede kinderanimatie, verzorgde mooie kamers.. enig nadeel was het koude zwembadwater.. prima ligging; vlakbij barcelona, kortbij station.. gezin met 2 peuters

16 vragen over Hotel Evenia Olympic Palace

• Otto, 18-06-2017

Handdoek service

Weet iemand of er handdoeken te leen zijn voor bij het zwembad? Bij oudere vragen, wordt geantwoord dat dit aanwezig is. De reisorganisatie zegt echter van niet. Heb mail gestuurd naar het hotel, maar nog geen antwoord.

Johan, 01-08-2017

Ja er is een uitstekende handdoekservice! Mooie badlakens, 10 euro borg die je terug krijgt.

• Marjolein, 07-06-2017

Gezinnen met kinderen

Gaan er nog meer gezinnen met kinderen van 8,10 en 13 rond 27 juli naar dit resort?

Kat, 11-06-2017

Hoi gaan er nog meer gezinnen vanaf 29 juli 2017 hierheen met kuds van 13 en 16

Marjolein, 07-06-2017

Jazeker, een dochter van 13 een zoontje van 10 en een dochtertje van 8

vakantiegangers, 21-07-2017

Hallo allemaal wij gaan er 28 juli 2017 naar toe met een dochter van 11.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages