Appartement Eldorado

23 reviews over Appartement Eldorado in het Nederlands

Super plek!!

brenda_vanwijk
2-7-2013

Een aantal jaar geleden ben ik hier samen met mijn ouders, broertje en neefje en nichtje geweest. Echt ontzettende leuke vakantie gehad. Aardig personeel wat Nederlands en Engels spreekt en erg behulpzaam. De kamers zijn schoon en netjes onderhouden. Wij hadden een kamer aan de straat kant dus hadden we mooi uitzicht over het zwembad van hotel Royal Beach en hadden we alleen de ochtend zon, wat erg lekker is als je in het hoogseizoen verblijft en het erg warm is. Elke ochtend kunt je warme en verse broodjes halen bij het supermarktje op de hoek van de straat. Ook is het strand op loopafstand zo'n ongeveer 200 meter lopen, het centrum van Lloret de mar is iets verder maar als je winkeltjes wilt bezoeken heb je in Fenals daar ook de kans toe. Er zijn een hoop lekkere restaurantjes in de buurt zoals eten bij de minigolf baan en natuurlijk Kootjes Eetcafé, Kootjes Eetcafé is een gezellig Nederlands tentje waar je echt heerlijk kunt eten en vriendelijk personeel. Echt een aanrader!!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Rusig gelegen, ver van centrum

rustgever
23-7-2012

Met vrienden hier een week in juli geweest. Eldorado ligt gunstig gelegen voor wie dicht bij het strand wil zijn (ongeveer 200 meter lopen), maar relatief ver weg van centrum (zeker halfuur op loopafstand en dan ook nog constant omhoog en omlaag lopen). Het appartement is leuk en compact ingericht en het balkon is ideaal om 's avonds even af te koelen. Het uitzicht daarentegen is minimaal; overal zijn appartementen omheen gebouwd. Af en toe geluidsoverlast van mensen die meubilair verschuiven en mensen die tot lang in de nacht op hun balkon blijven zitten, maar van wat ik heb gezien wat geluid bij hotels/appartementen in het centrum is het hier (zeer) relatief rustig te noemen. Verder vriendelijk personeel (sommigen spreken Nederlands) en alle kamers zijn makkelijk toegaanbaar d.m.v. een lift. Wel jammer dat airco in de kamers ontbreekt. Wifi hapert af en toe. Om Eldorado heen veel winkeltjes, eettentjes en een kleine supermarkt om de hoek, voor wie het centrum wil ontlopen.

Gereisd met vrienden in juli 2012

zeker voor herhaling vatbaar

arie en ria
23-9-2010

Komen hier al vele jaren en dan ook 2 x per jaar.

Dit jaar nieuwe meubels en een magnetron.

Voor gezinnen met kleine kinderen is dit minder daar er alleen een klein kinderbadje is.

Voor volwassenen is dit ideaal.

Bij de receptie kan je Nederlands praten en s,avonds met de nachtportier engels.

We kijken nu al weer uit naar volgend jaar.

Gereisd met partner in augustus 2010

D-reizen

Niet eens zo'n slechte keuze!

Gerard.
20-8-2009

We zijn in de periode van 10-19 augustus met Rekro naar Eldorado gegaan, met 10 vrienden. Allemaal gasten. Bij aankomst in de vroege ochtend de ietwat norse portier begroet, maar verder geen last meer van hem gehad. Wij lagen met 3 of 4 man op de kamer, en je kreeg per kamer maar 2 kaartjes. Als je toevallig geen kaartje had deed hij gewoon de deur voor je open.

Verder zijn de kamer verschillend ingericht, zo hadden we 1 kamer met 2 2-persoonsbedden en 2 kamers met 2 1-persoonsbedden en een bedbank. De keukentjes waren niet echt schoonm, schimmel in de bekers en de vellen hingen van de pannen. Zwembad was niet echt groot, maximaal 15 personen ong.

Trouwens, de eigenaar, Augusto, is best een toffe peer! Veel verhalen over mensen die er zijn uitgegooid, maar als je hem normaal behandeld.. Netjes een hand geven als je hem de eerste keer ziet en geen overmatig lawaai en je hebt geen kind aan 'm.

Gereisd met vrienden in augustus 2009
2008

goed appartment hoor

geertruida
10-8-2008

we zijn er geweest van 26-7-08 tm 7-08

was gezellig leuke buren veel jongelui, leuk zwembad, vlakbij de zee en centrum valt wel mee ong 10min lopen.

Alleen de slaapbank was wel iets minder maar ach wat wil je voor t geld?

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Ligt in rustige gedeelte van Lloret

tomatenplukker
2-8-2008

Wij zaten er met 8 vrienden en vriendinnen. Klein zwembad zit erbij.

Wij hebben ons goed vermaakt. Dicht bij het strand. Supermarkt in de buurt. Je moest wel 'ver' lopen naar het centrum. ( circa 10 a 15 minuten. )Als je met de taxi gaat zet die je voor de deur af voor 1,75 gemiddeld.

De dag dat je vertrekt moet je er om 8:45 uit. Als je dan 's avonds met de bus moet is het lang wachten.

Goed appartement/service. Ligging is misschien minder voor jongeren, maar waarom zou je niet voor een wat rustiger appartement kiezen dan voor een appartement midden in de stad waar je om 7:00 nog niet slaapt van het lawaai.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Eenvoudig maar goed appartement

Demian
4-7-2008

Eenvoudig maar goed appartement. Het ligt in het rustige (oude) gedeelte van Lloret de mar, fenals. Voor "jonge lui" misschien niet de beste plek om te zitten omdat het centrum van Lloret toch snel 20 min. lopen is. Wel lekker dicht bij het strand (3 min.) van fenals, dus niet het strand van Lloret.

Wij zaten hier met baby van 6 mnd. en er stond netjes een bedje voor de kleine klaar. Doordat dit het rustige gedeelte is van Lloret was dit voor ons een prima plek. Vraag dan wel om een kamer met uitzicht op eigen zwembad en niet op dat van het hotel ernaast. Daar is het pas vanaf een uur of 00.30 rustig !

Gereisd familie in juli 2008
2007

het is ons erg goed bevallen! het lag ongeveer 10 minuutjes lopen van het grote centrum af, een supermarkt aan het einde van de straat. vriendelijk personeel en netjes zwembad. prijs/kwaliteit is zeker goed

Gereisd met vrienden in juli 2007

Ben er een paar jaar terug geweest

Wendy
24-6-2007

Ben er een paar jaar terug geweest.

Wij vonden het best een goed appartement.

Kamers waren schoon en het balkon was ook groot.

De bar is ook best gezellig vaak op vertoefd op het terras.

En de chocomelk is daar onwijs lekker!

Toen was je ook snel bij het stramd herrinner ik me nog, maar nu het daar helemaal is vol gebouwd is het er minder.

Verder een prima appartement.

Gereisd anders in juni 2007

Wij zijn hier 2 jaar geleden naartoe geweest en het zag er allemaal prima uit! Het appartement was wel simpel ingericht, maar wat wil je voor die prijs.. Nee niks op aan te merken!

Gereisd anders in mei 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eldorado in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eldorado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.