Hotel Delamar

Hotel aan zeeWeer vandaag14°3°
Hotel Delamar
8,5

Laatste review

Hotel Delamar is een mooi en verzorgd hotel. dit was onze eerste keer dat wij in het najaar op vakantie gingen maar het is ons enorm goed bevallen. All het personeel van het hotel is erg vriendelijk en helpen je graag.

het ontbijt en dinner zijn in uitgebreide buffet vorm. enkel het ontbijt is inclusief drinken, bij het dinner voor eigen kosten.

de kamers worden elke dag netjes schoongemaakt en de douche is heerlijk! Ook erg fijn is dat er een waterkoker op de kamer staat.

mijn advies is om bij het hotel een auto te huren, wij zijn naar het strand Cala del pi, en naar een plaatje Sa tuna geweest. Sa tuna is een klein strandje met een erg leuke wandel route.(gratis parkeren) Cala del pi is een prachtig strand om te snorkelen maar let op! je wordt met de tomtom naar een hotel gestuurd. rijdt rechtdoor tot de openbare parkeerplaats verderop, daar is een klein trapje naar beneden die naar het strand toe lijdt.(gratis parkeren)

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

13 reviews over Hotel Delamar in het Nederlands

fantastische vakantie in het najaar

Fabienne,
9-11-2018

Zeker een aanrader!

Arda Bil,
14-10-2018

Echt een super mooi, licht en modern hotel. Alles is schoon, werkt en oogt verzorgd en netjes. Al het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Zeker een aanrader voor mensen die van minimalistisch houden. Bij het ontbijt en diner is een hele ruime keus.

Enige puntje van kritiek zou kunnen zijn dat de kamers iets aan de kleine kant zijn. Maar ook deze zijn keurig verzorgd met alles erop en eraan. Wij gaan er zeker nogmaals naar toe.

Janny,
4-10-2018

Fantastisch hotel, heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel.

En midden in het centrum, 5 min lopen naar het strand.

Super!

Anoniem,
6-8-2018

Wij zijn een stel: 21 jaar + 25 jaar en zijn 10 dagen in Lloret geweest. Super net hotel, modern hotel! Aardig personeel. De hotelkamer: waterkoker voor koffie/thee en een klein koelkastje, kluisje en airco. Wij zaten aan de straatkant, weinig overlast van de uitgaande jongeren. Op het dak bevind zich een klein zwembad met ligbedden en een kleine bar! Super leuk. Ook beneden bevind zich een zwembad 1.35 m diep. Elke dag rond half 6 kan je een gratis wijntje halen met daar bij een kaasplankje. Avondeten vonden wij persoonlijk niet lekker, lopend buffet: koud. Ontbijt daar in tegen prima! Elke vrijdagavond live muziek / elke avond een DJ.

Ons tweede bezoek en weer geweldig!

Marianne,
7-7-2018

De ligging van het adults only hotel is aan de strip, wat ik heel gezellig vind. En als je de deuren sluit heb je vrijwel geen hinder van geluid. Het dakterras met ligbedden en parasols is al fijn en wordt top door het aardige en behulpzame bar personeel. Sowieso is het personeel super aardig. We hadden een klein defect in de badkamer en voordat we terug waren van het heerlijke ontbijt was het al verholpen. Eten is ook goed. Gratis kaasjes en wijn hebben wij geen gebruik van gemaakt. Het zwembad vind ik minder het is wel verwarmd en heel mooi maar heel ondiep

zalige vakantie

dierckx walter,
1-6-2018

wij gaan al verschillende jaren naar spanje al op verschillende plaatsen geweest,maar hotel delamar staat voor ons op nummer 1.

alle personeel super vriendelijk en hulpvaardig,lekker eten meer dan voldoende keus was vier kilo bij gekomen.

vanop het dak tot in de kelder kraak net ,en vooral een goede nachtrust geen lawaai overlast.

gaan we terug naar lloret de mar dean neem ik den delamar.

Om zéker terug te keren

Michel,
28-4-2018

Mooi hotel, gelegen in het centrum... vooral het ontbijt- en avondbuffet zijn 'adembenemend' mooi gepresentererd en super lekker... De kamers zijn netjes maar nogal klein, de badkamer is super !

Tophotel

Anja,
14-4-2018

Fantastisch hotel aandacht voor de klant

Subliem ❤️

Peter en Carla,
22-10-2017

Geweldig hotel. Boven verwachting chique en netjes. Bijzonder vriendelijk personeel die zelfs helpen met je bagage uit je auto.

Erg mooi en moderne hotelkamers.

Zeker een aanrader voor mensen die de Spaanse zon op willen zoeken.

Ana, marketing department, Departamento de marketing, 27-1-2018

Hartelijk dank voor het delen van uw mening die erg belangrijk is voor ons en toekomstige gasten.

We zijn erg blij om je vriendelijke woorden voor ons hotel te lezen en dat je van je verblijf hebt genoten.

We waarderen het op prijs stellen van de netheid en aandacht van ons team

Heel erg bedankt

Ana, marketingafdeling

Delamar Hotel

Heerlijke plek

anja van zachten,
19-4-2017

Mooi hotel midden in het bruisende Lloret de Mar

Ana, marketing department, Departamento de marketing, 27-1-2018

Bedankt voor het delen van uw mening dat het erg belangrijk voor ons is om onze diensten te kunnen verbeteren.

We zijn blij om te lezen dat u van uw verblijf hebt genoten en waarderen uw vriendelijke woorden

Heel erg bedankt

aandachtig

Ana, marketingafdeling

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delamar in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.