Hotel Delamar

10 reviews over Hotel Delamar in het Nederlands

Super!

Anoniem
6-8-2018

Wij zijn een stel: 21 jaar + 25 jaar en zijn 10 dagen in Lloret geweest. Super net hotel, modern hotel! Aardig personeel. De hotelkamer: waterkoker voor koffie/thee en een klein koelkastje, kluisje en airco. Wij zaten aan de straatkant, weinig overlast van de uitgaande jongeren. Op het dak bevind zich een klein zwembad met ligbedden en een kleine bar! Super leuk. Ook beneden bevind zich een zwembad 1.35 m diep. Elke dag rond half 6 kan je een gratis wijntje halen met daar bij een kaasplankje. Avondeten vonden wij persoonlijk niet lekker, lopend buffet: koud. Ontbijt daar in tegen prima! Elke vrijdagavond live muziek / elke avond een DJ.

Ons tweede bezoek en weer geweldig!

Marianne
7-7-2018

De ligging van het adults only hotel is aan de strip, wat ik heel gezellig vind. En als je de deuren sluit heb je vrijwel geen hinder van geluid. Het dakterras met ligbedden en parasols is al fijn en wordt top door het aardige en behulpzame bar personeel. Sowieso is het personeel super aardig. We hadden een klein defect in de badkamer en voordat we terug waren van het heerlijke ontbijt was het al verholpen. Eten is ook goed. Gratis kaasjes en wijn hebben wij geen gebruik van gemaakt. Het zwembad vind ik minder het is wel verwarmd en heel mooi maar heel ondiep

zalige vakantie

dierckx walter
1-6-2018

wij gaan al verschillende jaren naar spanje al op verschillende plaatsen geweest,maar hotel delamar staat voor ons op nummer 1.

alle personeel super vriendelijk en hulpvaardig,lekker eten meer dan voldoende keus was vier kilo bij gekomen.

vanop het dak tot in de kelder kraak net ,en vooral een goede nachtrust geen lawaai overlast.

gaan we terug naar lloret de mar dean neem ik den delamar.

Om zéker terug te keren

Michel
28-4-2018

Mooi hotel, gelegen in het centrum... vooral het ontbijt- en avondbuffet zijn 'adembenemend' mooi gepresentererd en super lekker... De kamers zijn netjes maar nogal klein, de badkamer is super !

Tophotel

Anja
14-4-2018

Fantastisch hotel aandacht voor de klant

Subliem ❤️

Peter en Carla
22-10-2017

Geweldig hotel. Boven verwachting chique en netjes. Bijzonder vriendelijk personeel die zelfs helpen met je bagage uit je auto.

Erg mooi en moderne hotelkamers.

Zeker een aanrader voor mensen die de Spaanse zon op willen zoeken.

Ana, marketing department, Departamento de marketing, 27-1-2018

Hartelijk dank voor het delen van uw mening die erg belangrijk is voor ons en toekomstige gasten.

We zijn erg blij om je vriendelijke woorden voor ons hotel te lezen en dat je van je verblijf hebt genoten.

We waarderen het op prijs stellen van de netheid en aandacht van ons team

Delamar Hotel

Heerlijke plek

anja van zachten
19-4-2017

Mooi hotel midden in het bruisende Lloret de Mar

Ana, marketing department, Departamento de marketing, 27-1-2018

Bedankt voor het delen van uw mening dat het erg belangrijk voor ons is om onze diensten te kunnen verbeteren.

We zijn blij om te lezen dat u van uw verblijf hebt genoten en waarderen uw vriendelijke woorden

Fantastisch hotel echt 5* waard

Len
19-10-2016

Hotel delemar is een adults only hotel, prachtig gestyld, heel sfeervol. Kamer precies goed qua grote, heerlijk douche, alles erg netjes en schoon. Ontbijt heerlijk van alles wat.

Diner er niet bij geboekt maar konden voor €10,00 pp mee eten aan het buffet. Geweldig toch!

Fietsen te huur, sportcentrum beneden gratis. Vriendelijk personeel behulpzaam met vragen over de streek.

Wij waren er in oktober en het zwembad is niet verwarmd dus zwemmen was te koud, maar er zijn er twee 1 beneden en 1 op het dak dus in de zomer fantastisch hoor!

Ana , marketing department, Departamento de marketing, 27-1-2018

Hartelijk dank voor het delen van uw mening, die erg belangrijk voor ons is en die ons kan helpen onze diensten te verbeteren, zoals de temperatuur van onze zwembaden, omdat ze nu worden verwarmd, zodat onze gasten er het hele seizoen van kunnen genieten.

We hopen dat je van je verblijf hebt genoten.

Super mooi modern hotel!

Het hotel ligt tussen alle disco's, echter hadden wij mazzel met de ligging van onze kamer dus hebben wij hier geen last van gehad. Ik kan me wel voorstellen dat als je aan de straat kant met je kamer zit dat je hier last van kan hebben.

Let wel op! Er is geen parkeergelegenheid bij het hotel, behalve een parkeergarage waar je 20 euro per dag betaald.

De auto kan je gratis neerzetten bij de Lidl, dit is echter wel 15 minuten lopen.

Ana , marketing department, Departamento de marketing, 27-1-2018

We zijn blij om te lezen dat u van uw verblijf hebt genoten.

Ons team bij de receptie, nu in 2018, heeft een plattegrond waarop u de verschillende parkeerplaatsen zowel betaald als gratis kunt zien om het parkeren voor onze gasten te vergemakkelijken.

Super hotel

Veronique
6-9-2016

Vriendelijk onthaal , supermooie en nette kamers , eten is fantastisch .

We komen zeker terug !

Ana, departamento de marketing, Departamento de marketing, 27-1-2018

Heel erg bedankt voor het delen van uw mening die erg belangrijk voor ons is.

We waarderen uw woorden en we zijn verheugd om te lezen dat u van uw verblijf hebt genoten

We hopen dat je je bezoek kunt herhalen.

We wachten op je !!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delamar in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.