Hotel Copacabana

53 reviews over Hotel Copacabana in het Nederlands

Een goed hotel!

B
10-1-2014

Afgelopen zomer ben ik in dit hotel geweest met een vriendin. We hadden via touroperator geboekt, en we waren maar weinig geld kwijt. Ik verwachtte er dus niet zo veel van het hotel. Het hotel ziet er zowel aan de binnenkant als de buitenkant goed uit. Het heeft een hele ruime lobby. Het is er ook erg netjes en schoon. Als ik op het terrasje had gerookt, stond er binnen 5 minuten weer een schone asbak op tafel. Het eten valt niks op aan te merken. Het was niet erg veel keuze maar wel genoeg. Er was ook lekker veel fruit. Dit hotel is tegenover een casino en 500m vanaf het uitgaansgebied. Het strand is ook ongeveer 500m lopen. Twee grote voordelen van de ligging van het hotel is dat er een slijterij tegenover zit en er is ook een goedkope supermarkt in de buurt. De medewerkers van het hotel waren erg vriendelijk. Soms klaagden ze wel over de muziek, maar als je beneden kwam, maakten ze gezellig een praatje. De kamer stelde niet zo veel voor.

Al met al een aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Mooi hotel

jj
10-10-2013

Mooi hotel, maar geen 500 meter van het strand. het is ongeveer een kwartier lopen. Het is eten is barslecht, maar het personeel is op en top vriendelijk.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Niet voor herhaling vatbaar

dalunati
26-9-2012

Oud hotel dat wel n opknapbeurt nodig heeft. tis dat je komt voor de zon zee en strand.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een hotel die zijn 3 sterren niet waard is

Ingrid en Yoeri Claassen
5-11-2010

Hotel Copacabana in Lloret de Mar is een hotel dat zijn 3 sterren niet verdiend vind ik. We waren dan wel in de laatste week van het seizoen daar, de herfstvakantie maar dat kon je ook aan alles merken. Het personeel is helemaal niet aardig, behalve de dikke man aan de receptie en Victor, de barman. De kamers waren netjes, maar heel sober, gelukkig sliepen de bedden goed, badkamer was netjes. Verder is het een heel gehorig hotel, ik kon precies horen wat de buren zeiden.

Ik zou dit hotel niet aanraden bij anderen, we hadden geboekt via new wave, een reisbureau in spanje die kamers verhuurt aan nederlanders voor een goedkope prijs. Nu weet ik dus waarom.......NOOIT MEER!!!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2010

ze zijn kindvriendelijk en erg gastvrij

ed
31-10-2010

kamers erg oud en gehorig maar wel heel erg schoon. eten niet 3 sterren maar hooguit twee. bar personeel en overig personeel is fantastisch

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2010

Zeker geen slecht hotel.

[email protected]
29-10-2010

Wel wat gedateerde kamers ,maar verder goed hotel.Ontbijt wat eenvoudig.Avondeten gewoon goed.Prijzen aan de bar opvallend laag.Prima dus.Personeel zeer vriendelijk.Schoonmaak personeel vriendelijk en hardwerkend.Alles bij elkaar prima prijs/kwaliteit verhouding.Ad en Suzan.

Gereisd Met partner in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fawlty Towers aan de Costa Brava

Erwin
27-10-2010

Oud hotel met papieren muren, vergane glorie, hotel uit de seventies. Geen parkeermogelijkheid, ze stellen de voor 90 euro p/w een alternatief voor. Personeel is behulpzaam, eten is te doen, ja wat wil je voor 123,5 euro voor 2 p, 1 week HP, is zowat 8,8 euro per dag per persoon (via een veiling), voor die prijs kan het ;)

Gereisd Met partner in oktober 2010

Geen topper

Gerben
23-10-2010

Hotel is verouderd, maar dat is niet uniek voor de meeste hotels in dit gebied. Het diner was gewoonweg slecht, houdt daar dus rekening mee met het boeken. De hele vakantie eet je dus buiten de deur. Ps, heb je een kamer op de vijfde verdieping? Vraag om een andere kamer, die kamers hebben 2 peroonsbedden van 1,30 breed. Wel lekker centraal tussen strand en centrum gelegen

Gereisd Met partner in oktober 2010

We hadden een droomvakantie

J.P. de Jonge
23-10-2010

Hotel Copacabana is boekbaar via internet en dan erg goedkoop voor een 2 persoonskamer incl ontbijt- en dinerbuffet! Wel een eindje lopen naar het strand, maar door gezellige winkelstraatjes eigenlijk ook geen probleem. Dagelijks schone bedden en handdoeken, buffetten waren royaal en personeel servicegericht. Voor weinig geld toch luxe.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Oct 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een relax hotel

Paul
10-1-2009

Eind juli t/m 1e week van augustus 2008 in het hotel overnacht. Wat mij betreft een perfecte ligging en niet te ver naar het strand en uitgaansgebied. Personeel was vriendelijk en klantgericht. Eten was ok en mocht het diner je niet aan staan dan heb je op steenworp afstand diverse restaurants. Ik denk dat ik in de zomer van 2009 weer terug ga. Vier van mijn vrienden hebben al aangegeven mee te gaan.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 10 2009 11:33:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Copacabana in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Copacabana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.