Vakantiehuis Casa Panorama del Mar

1 review over Vakantiehuis Casa Panorama del Mar in het Nederlands

Fantastisch opgeknapt !

Hans van Bijsterveldt
15-1-2014

Zowel de omgeving, de hele urbanisatie, als het huis Panorama del Mar, hebben de afgelopen tijd een gewledige matamorfose doorgemaakt. De Urbanisatie is geheel gerenoveerd met mooie nieuwe wegen, straatverlichting, riolering e.d. Ook de woning is ingrijpend opgeknapt, zoals o.a. het grote terras (ca.25m-2) en de woonkamer met nieuwe meubels en kastjes. Zo nodigt deze mooie locatie, vanwege zijn rustige ligging en werkelijk fantastische uitzicht met een mooi zwembad (ca.12x6m)en zijn tennisbaas uit tot een geweldige vakantie ! De woning ligt heerlijk rustig tegen de Roca Grossa aan op loopafstand van het centrum. Ca. 15 minuten lopen naar het boulevard en de boulevard met al zijn terrasjes en restaurantjes; terug ca. 20 minuten omdat je dan toch stevig omhoog loopt. Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Panorama del Mar in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Panorama del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.