Vakantiehuis Casa del Vino

Meer vakantiehuisinfo

4 reviews over Vakantiehuis Casa del Vino

• 8Johannes uit Brabant01-11-2012

Prima vakantie

Vakantiehuis Casa del Vino is een romantisch wijnhuisje. Een leuk idylisch huisje; origineel Spaans van opzet, knus door zijn eenvoud. Erg mooi en rustig gelegen met een fijn terras en met een fantastisch uitzicht over de zee en Lloret de Mar (door de wat hogere ligging). We zijn vriendelijk ontvangen en goed geïnformeerd door de beheerder. De inrichting kan allemaal wat luxer en beter maar voor deze prijs was dit een prima locatie. De klachten van hieronder hebben wij niet zo ervaren en lijken ons ver gezocht.

• 8Johannes uit Brabant01-11-2012

Prima vakantie

Vakantiehuis Casa del Vino in Lloret de Mar is een romantisch wijnhuisje. Een leuk idylisch huisje; origineel Spaans huisje knus door zijn eenvoud. Erg mooi en vooral rustig gelegen met een fijn terras en met een fantastisch uitzicht over de zee en Lloret de Mar (door de wat hogere ligging net buiten het centrum). Vriendleijk ontvangen en goed geïnformeerd door de beheerder. De inrichting kan allemaal luxer en beter maar voor deze prijs was dit een prima locatie. De klachten van de vorige bezoeker hebben wij niet zo ervaren en lijken ons ver gezocht.

• 3margotmasui28-09-2012

Een ramp! Vies en vuil

Volgens mij is onderstaande aanbeveling door touroperator zelf geschreven. Ik ben er met mijn vriend geweest, voor 2 weken betaalde we 1000 euro. Het was een vuil en slecht onderhouden krot! Kijk foto's. Oké dat er weinig comfort is en dat het klein is, moest het goed onderhouden zijn en niet zo vuil zou dat allemaal nog meevallen. We hebben 2 weken niet geslapen door de slechte matras. Toen we dit melde, kregen we te horen dat de eigenaar hier op de hoogte van was maar toch de matras niet verving. De sleutelbeheerder zei: 'achja bekijk het al luxueus kamperen'. Wel als ik ga kamperen moet ik me tenminste niet druk maken in de schimmel op de douche!

• 8Caroline Pirinu30-05-2008

Het zwembad is echt super.Dat deel je met nog 4 appartementen.Ook is er een tennisbaan.De sleutelhouders zijn nederlanders en zullen je heel gastvrij ontvangen. De locatie ie heel rustig, het ligt in Rocca Grossa.Bovenop een rustige berg in Lloret.Vervoer heb je wel nodig.

Familie

0 tips over Vakantiehuis Casa del Vino