Vakantiehuis Casa Carpe Diem

Vakantiehuis
Vakantiehuis Casa Carpe Diem
9,1

14 reviews over Vakantiehuis Casa Carpe Diem in het Nederlands

Wederom voor herhaling vatbaar.

Wim Aarts,
7-12-2018

Wij hebben wederom een ontspannende en fijne vakantie gehad in Casa Carpe Diem! Bedankt Loes, tot volgend jaar.

Overtrof onze verwachtingen!

Marie-Louise Prinssen,
31-10-2018

Wat een fijn vakantiehuis, op aanraden van mijn zwager geboekt (direct bij de eigenaresse) die hier in 2017 verbleef met zijn gezin. Overtrof de verwachtingen, alles is aanwezig in dit knusse koele vakantiehuis. Lekker rustig gelegen maar toch vlakbij het strand en het dorp. De vuilnisbakken waar eerder over geschreven is staan niet meer schuin tegenover het huis maar een paar honderd meter verderop, wij hebben het afval meegenomen als we een wandelingetje gingen maken. Geen enkele hinder ondervonden enkel plezier, ook wij komen weer terug!

Het is inderdaad een oase van rust in casa Carpe Diem.

Groeten van de familie Prinssen.

Voldeed aan onze verwachtingen!

Ben van Casteren,
18-10-2018

Voelde direct als 'thuis komen'. Het huis ademt sfeer en rust zowel binnen als buiten. Onze kinderen hebben genoten van de ruime tuin, zwembadje en niet onbelangrijk de Wi-Fi. Wij waren niet weg te slaan van de heerlijke veranda met mooi en vrij uitzicht. Met vijf minuten ben je aan zee in LLoret de Mar maar ook op de snelweg richting Barcelona, Gerona en playa d'Aro etc. Eindelijk een plek gevonden die voldeed aan onze verwachtingen, tot volgend jaar.

wel aan te raden

Ed Korff,
22-10-2017

Ligging en huis op zich prima, het grote terras geweldig, in het huis alles aanwezig, huis is op zich wel wel erg donker.

Wij hebben hier 2 goede weken doorgebracht. De badkamer zou beter zijn met een aparte douche.

Fantastische vakantie!

Fleur en Sebastiaan,
2-9-2017

Onze vakantie doorgebracht in dit heerlijke huis, met 2 volwassenen en 3 kinderen. Bij aankomst een warm welkom, ook voor koude drankjes was al gezorgd!

Het huis is heel sfeervol ingericht en we hebben genoten van de enorme veranda met hangmat en grote tuin. De kinderen hebben genoten van het zwembad en de Wi-Fi. De bedden slapen heerlijk en de keuken was zeer compleet. De ligging is lekker rustig en groen, maar op 5-10 autominuten al 2 leuke dorpjes en met 10 minuten waren we op het strand. We vonden de Costa Brava een heerlijke omgeving met mooie stranden en (turquoise) baaien, een gezellige hoofdstad (Girona) en heerlijke restaurantjes in Lloret, Tossa, Blanes en Vidreras (vraag Loes om tips). Het huis is groter en ruimer dan de foto's doen vermoeden.

Wij komen heel graag nog eens terug om te ontspannen op deze prachtige, sfeervolle plek.

Een heerlijke vakantie in een rustige omgeving

Daisy en familie,
25-8-2017

Het huisje ligt op een prima plek net buiten Lloret in een rustige omgeving met een fantastisch uitzicht over Lloret!!

Het huis heeft een heerlijke veranda waar je heerlijk kan uitwaaien na een warme zomerdag.

Er ontbrak ons aan niets. Vier plekken in en om het huis om te eten en te realaxen. Daarnaast een grote woonkamer met ruime keuken en alle kookgerei aanwezig.

Kortom een super vakantie in een geweldig huis!

Een mooie plek om tot rust te komen!

Wim Aarts,
25-7-2017

Casa Carpediem is een mooie uitvalsbasis voor plaat als Tossa de mar, Girona, Barcelona, Lloret de Mar, Blanes etc. Na een dag op pad te zijn geweest is het lekker 'thuiskomen' en ontspannen in dit comfortabele en knusse huis in een rustige en groene omgeving met prachtige uitzichten. Echte aanrader voor mensen met kinderen en als je niet in de drukte wilt zitten.

Super vakantie !

A.Bergmans
14-9-2016

Geweldig huis met alles erop en eraan...ruimte genoeg!!

Heel mooi uitzicht op het terras..kijk je uit op de bergen

Met een lekker windje...heerlijk als het zo heet is

En natuurlijk niet te vergeten. De gastvrouw is top.

Staat ten allertijde voor je klaar...

Zeker voor herhaling vatbaar..👍👍👍

Heerlijke plek met super veranda.

Fam vd Kamp
21-8-2016

Compacte houten woning met luiken (blijft alles lekker koel binnen). De trappen naar boven zijn pittig maar het huis is de klim waard. Stijlvol ingerichte woonkamer met uitstekende banken die lekker zitten. Grote TV (satelliet) en DVD voor als het een keertje regent. En er is WiFi (fijn!).

Bij aankomst was de koelkast ruim voorzien van water, wijn en frisdrank. Heerlijk na een lange reis.

De slaapkamers hebben prima bedden. De badkamer is aan de kleine kant en enige lenigheid is gevraagd om je haar uit te spoelen onder de douche. Maar alles werkt en er is voldoende warm water voor 4 personen. Royaal handdoekenpakket gekregen - allemaal in bijpassend blauw- die zo weer schoon en droog waren (prima wasmachine).

De overdekte veranda is helemaal te gek: hier kun je echt altijd zitten! En vooral 's avonds een mooi uitzicht.

De locatie is ideaal om alle mooie stranden, markten en stadjes in de regio te bezoeken. Wij raden de markt van Lloret aan op dinsdag. Supermarkten en tanken ook allemaal in de buurt en alles lekker laat open.

Wij hebben genoten!

Meer dan beloofd, echt fantastisch

Nelleke Wagelmans
4-5-2016

We waren er met onze dochter (30) en haar zoon (3) en hebben het heerlijk gehad. Mooi, schoon, alles aanwezig. Zoveel ruimte en helemaal afgescheiden zodat we onze kleinzoon lekker z'n gang konden laten gaan.

De eigenaresse is heel vriendelijk en heeft een hoog service gehalte. Heel zeker voor herhaling vatbaar.

Het mocht wat warmer zijn, maar daar kon ze niets aan doen :-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Carpe Diem in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.