Appartement Caribe

Appartement
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Caribe voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Caribe in het Nederlands

gezellig, schoon & zeker te doen!

Anouk
21-12-2016

wat was goed:

- het appartement was schoon

- dicht bij supermarkt

- echt voor jongeren

- lekker zwembad

- geen strenge regels.

wat was minder: ver van de stad (20min lopen), appartement wat klein voor zelfs 5 pers, hele kleine keuken, flink gehoorig(was voor ons niet heel storend).

Als je dicht bij de stad wil is dit zeker geen aanrader, wel is het lekker dicht bij het strand! gewoon vriendelijk personeel werkt er en wifi is ook mogelijk! schattig ouderwets pand is het en met leuke balkonnetjes. Wij hebben een prima tijd gehad met 5 vriendinnen ondanks dat we wel even moesten lopen naar de stad.

Ver afgelegen vanaf uitgaansleven

Lissy
24-8-2015

Met 5 vriendinnen zijn we hier deze zomer verbleven. We hadden 2 slaapkamers en nog een 2-persoons slaapbank in de woonkamer en dit was absoluut geen succes, dit bed liep namelijk scheef af en ben er wel eens vanaf gedonderd. Enige voordeel was dat er een rolluik in de woonkamer was, maar helaas niet in die andere slaapkamers. Verder was de douche erg krap van binnen en kregen tussendoor wel eens koud water, maar als iedereen hier rekening mee houd is dat alsnog prima te doen. Vanuit de keuken kwam er een onaangename lucht vanuit het raam.

De ligging was voor ons niet erg fijn, omdat we ong. een half uur vanaf het uitgaansleven zaten. Het strand was wel dichtbij. Over het personeel ben ik heel positief. We moesten wel wat stiller zijn, maar voor de rest zijn ze erg vriendelijk en staan altijd voor je klaar!

Afrader!

Robin
29-12-2010

Vorig jaar met 6 vrienden 10 dagen in dit appartement verbleven.

s'Avonds laat kwamen we aan. Met het plan om in te checken gingen wij op zoek naar een receptie, deze konden wij nergens vinden, en er was ook geen personeel aanwezig. Na enige tijd kwam er iemand van het personeel aan. Deze man sprak echter enkel Spaans en het viel dan ook niet mee om duidelijk te maken dat wij kwamen inchecken, maar na enkele tijd werd het hem duidelijk en kregen we de sleutel van het appartement.

Het appartement op zich was wel erg krap voor 6 personen, met 6 man op het balkon zitten was ook onmogelijk. Verder werd er nooit schoongemaakt en hebben wij nooit schone handdoeken gekregen.

Na 10en stond er als je ook maar iets te veel lawaai maakte iemand voor de deur, erg vervelend en erg overdreven voor een appartement waar enkel jongeren verblijven.

Ligging is op zich redelijk, strand op 10 minuten lopen, uitgaansgebied op 20 minuten.

Leuke vakantie gehad, maar dit appartement raden we graag af!

We hebben een aantal aanbieders voor Caribe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caribe in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caribe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Caribe scoort een 6.6 uit 10 op basis van 3 reviews.