Camping Cala Canyelles

Camping Cala Canyelles
7,1

5 tips over Camping Cala Canyelles

Hultermans, 26-7-2014
In de omgeving leuke stadjes,lloret,Tossa,Barcelona!
Koen IJpelaar, 19-7-2014

-De mini-stacaravan is niet aan te raden voor gezelschappen met meer dan 3 mensen. Daaronder is het prima.

- Neem anti-muggen spul mee, die zijn er namelijk genoeg en zonder is het echt niet uit te houden.

- Wanneer je met z'n 2e bent en je bouwt de zithoek om tot 2 persoonsbed. Pak dan ook nog 2 matrassen van het stapelbed. Dat ligt stukken comfortabeler.

Monica Benit, 21-8-2013
Met de boot vanuit Canyelles naar Tossa.

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Canyelles voor je op een rij gezet:

Carmen, 25-7-2013
Mijn tips: neem een tweepersoons luchtbed mee, om nog enigszins comfortabel te kunnen liggen. Een grondzeil is ook erg handig, aangezien er op het mini terrasje alleen maar steentjes liggen wat je steeds mee naar binnen neemt, waardoor je blijft vegen in de mini stacaravan. Ventilator is een must, snikheet is het er binnen. En neem twee klamboes mee met twee haken die je er makkelijk in het plafond kan draaien aangezien er tóch al gaatjes in zitten en dat dus niet opvalt :)
Angela, 21-7-2013
neem wel goede schoenen mee voor het klimmen

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Canyelles voor je op een rij gezet: