Appartement Borodin

8 reviews over Appartement Borodin in het Nederlands

Geweldig!

Vriendinnengroep
22-5-2018

Wij zijn met een vriendinnen groep op feestvakantie gegaan en verbleven in dit appartement.

We waren met 7 personen en hadden 3 slaapkamers met twee bedden erin en een slaapbank voor twee personen. Twee balkonnen,een keuken en een woonkamer erg veel ruimte dus! Als we teveel lawaai maakte kwam er een hele aardig man naar ons toe om ons te waarschuwen en ook konden we ‘s avonds de sleutel van onze kamer ergens achter laten, zodat als iemand eerder naar huis wilde kon die ook eerder naar huis en daar de sleutel kon ophalen. Verder kregen we ook schone lakens/handdoeken toen we daar naar vroegen. Onder het appartement zit een dönerzaak en om de hoek een pizzeria waar je eten+drinken voor 5 euro kan krijgen! Het strand ben je binnen één minuut en is het ook redelijk rustig. Bij het uitgaan moet je ongeveer 10 minuten lopen, ook goed te doen dus. Het enige nadeel was dat er geen airco was.

Nooit meer

Vriendinnengroep Veldhoven
20-7-2017

Net terug van vakantie in Lloret de mar appartementen borodun met vijf vriendinnen. Was de eerste keer dat wij alleen op vakantie gingen. Ik wil jullie waarschuwen voor de beheerder/conciërge van dit complex. De beheerder stond namelijk midden in de nacht in ons appartement in de slaapkamer terwijl een van ons hier alleen lag te slapen. Eigenaar gaf aan maatregels te treffen maar daar kwam in de praktijk niets van. Hij bleef ongewenst gedrag vertonen en wij hebben ons de rest van de week niet meer veilig gevoeld.

Het is echt af te raden als je hier met vriendinnen groep naar toe gaat!!

Wij hadden uiteindelijk wel een groot appartement (nadat we in ons appartement aankwamen bleek dat hier al andere mensen zaten. We kregen toen een groter appartement toegewezen). Erg dicht bij het strand en afstand tot uitgaans gebied is een minuut of tien lopen.

Oude reviews (archief)

Geweldig

Lotte
17-10-2016

Dit was de eerste vakantie in het buitenland. We hadden geboekt maar er waren best wat negatieve recensies over dit complex. Toen we aankwamen konden we direct door naar onze kamer. De kamer was heel ruim en goed ingericht.

Wij zaten op 4 hoog maar hadden geen uitzicht op zee we zaten in een steegje. Uiteindelijk was het erg fijn omdat het er 's avonds goed doorheen waaide. Het appartement had geen airco, dit was geen probleem wanneer je ramen open hield.

Als 's avonds de muziek te hard stond kwam er een man aankloppen en vroeg of je de muziek zachter wilde doen, dit om te voorkomen dat de politie bij je aan klopte en een boete kreeg. Top geregeld dus.

Het appartementen complex ligt wel ver van het centrum, maar met 10 min lopen ben je er zeker wel. Strand ben je met 1 min. Er ligt namelijk 1 straat tussen.

Al met al een super vakantie gehad en zeker een aanrader.

geweldige ligging, net appartemnent

wendy
27-10-2014

Net appartement met voldoende ruimte voor 5 personen. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Prima ligging recht tegenover het strand aan het rustige gedeelte van de boulevard. Grote supermarkt op loopafstand en alle kleine souvenierwinkeltjes in de directe omgeving.

In ons appartement stond nieuw meubilair (voldoende kastruimte) ondanks dat het nieuw was, oogt het toch iets gedateerd.

Goed uitgeruste keuken met ovemn ( geen magnetron in ons appartement) Badkamer netjes alhoewel het douchegordijn wel aan vervanging toe is.

Oud maar doenbaar

Pieterjan VL
29-7-2008

Vorig jaar in september heb ik hier met nog vier vrienden een type C-appartement gehuurd. De inrichting is niet zo mooi als op de foto's (ouderwets), en het is ook een pak kleiner dan het oogt op de foto's. Huisbaas is er niet altijd en de badkamer mocht gerust iets luxueuzer (bv met een echt douchegordijn in plaats van een losse stok die na 5 min douchen viel).

Maar... de locatie kan bijna niet beter. Je zit vlak aan het strand en op zo'n 4-500m van de hoofdstraat. Je kan dus best te voet gaan en 's nachts niet te veel nachtlawaai omdat je wat uit de buurt zit.

We hebben dit appartement vooral geboekt omdat het goedkoop was en in principe kan je zeggen dat het waar voor je geld biedt.

Wat Lloret zelf betreft: voor de cultuur moet je er niet gaan. Wie op zoek is naar feesten en strandliggen moet echter niet verder zoeken.

Ik ben hier 2 jaar geleden geweest

Sarah
12-6-2007

Ik ben hier 2 jaar geleden geweest. We hadden een buurman die heel vieze geluiden maakte (alsof hij overgaf constant) en dat heel de dag door, het weergalmde in het binnenplaatsje, de appartement zijn niet erg luxueus helemaal niet zo netjes als op de foto. De beheerder maakte vaak ruzie met zn vrouw of kuisvrouw wat het ook mocht zijn terwijl we aan het inchecken waren begonnen ze te roepen naar elkaar. De ligging is perfect, vlakbij het strand en de winkelstraat, alleen de uitgaansbuurt is ver stappen. Maar hier ga ik dus nooit meer!

Hebben dit jaar de vakantie in dit appartementengebouw doorgebracht net als al vele voorgaande jaren. Als steeds is het ons zeer goed bevallen. Zowel de ligging,uitzicht (zee) en de verleende service waren prima en niets op aan te merken. Als steeds terugkerende klanten kregen we zelfs nog korting.

Goed ruim appartement, receptionist niet altijd aanwezig, eigenaar ook niet, voor vragen enz. moet je bellen.

We hebben een aantal aanbieders voor Borodin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borodin in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borodin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Borodin scoort een 6.36 uit 10 op basis van 10 reviews.