Appartement Blavamar **

Review geschreven door Elvira

Vreselijk

Elvira
11-9-2012

Vorig jaar met totaal 4 meiden geweest via TO, eind mei begin juni. Accommodatie had niet eens een fatsoenlijke incheckbalie en het personeel sprak alleen Spaans. We hadden eigenlijk 1 app. voor 4 man geboekt, maar we kregen er 2, dat was ong. enige pluspunt. Geen lift dus moesten de koffers sjouwen. We zouden een heleboel dingen hebben volgens de site v TO, bijv een waterkoker, tv & wifi dat ontbrak. Er werd verbouwd (onaangekondigd) dus elke ochtend vroeg gewekt. Voelde me niet veilig aangezien de ingang v het complex een klein 'deurtje' was die niet altijd goed op slot ging waardoor iedereen de gang in kan. Douches in beide app. overstroomden, in onze badkamer ontbraken tegels (heb zelfs gekeken of er niet stiekem camera's hingen in achterliggende ruimte), er viel puin in die ruimte achter de tegels tijdens het douchen, toen er mensen boven ons kwamen lekte ons plafond. Bij uitchecken beweerden ze dat we een tafel hadden gesloopt en kregen we bijna de borg niet terug.