Appartement Blavamar **

Review geschreven door Lloret de mar Blavamar

Goed te doen

Lloret de mar Blavamar
7-12-2016

Wij hebben vorig jaar een vakantie via touroperator geboekt naar Blavamar. We kwamen er pas na boeking achter dat ons appartement in 'Red mijn vakantie' had gezeten dus gingen er een beetje met een dubbel gevoel heen.

Eenmaal bij aankomst viel het ons allemaal gelukkig mee, appartement zat zo goed als aan t strand, wat ideaal was! Kamers waren niet brand schoon maar wel te doen (voor de zekerheid al het bestek afgewassen, en eigen kussen mee genomen)

Enigste nadeel was bij ons dat het slot van ons kamer kapot was. Er werd erg onduidelijk over gedaan wanneer het gemaakt zou worden, en ze vertelde dat het ons eigen verantwoordelijkheid was als er iets werd gestolen... Hebben hierdoor ook een nacht in een kamer geslapen waar dus iedereen naar binnen kon lopen. Gelukkig na dreigen naar touroperator te stappen heeft het appartement het probleem opgelost.

Buren hadden wel Red mijn vakantie gebeld, maar na zelf gezien te hebben hoe vies hun kamer was viel het naar mijn mening mee. Je moet er niet te veel van verwachten, kunnen viezen strepen op muur zitten, paar gammele stoelen, bed dat misschien kan kraken, maar uiteindelijk hebben wij nauwelijks in onze kamer gezeten.

Nadeel is wel dat het naar de strip wel eventjes een eindje lopen is, maar niet enorm storend. Verder hebben wij een top vakantie gehad