Appartement Blavamar

12 reviews over Appartement Blavamar in het Nederlands

Prima!

Laura
26-9-2017

blamavar, toen we aankwamen dachten we waar zijn we beland.Geen lift, dus de koffers moeten sjouwen tot aan de 4e verdieping. Wel een prima ligging dichtbij de strip en het strand! Bij aankomst een beetje vies, maar we hadden erger verwacht. Na een schoonmaakbeurt door onszelf en schone lakens bij de receptie gehad te hebben was het gewoon top. Warm water wel erg snel op. De gordijnen waren kapot (door onszelf) dit werd meteen de dag erna gemaakt en wij kregen ons volledige borg terug! De hele vakantie in Lloret krijgt van ons een dikke 10!

Oude reviews (archief)

Goed te doen

Lloret de mar Blavamar
7-12-2016

Wij hebben vorig jaar een vakantie via touroperator geboekt naar Blavamar. We kwamen er pas na boeking achter dat ons appartement in 'Red mijn vakantie' had gezeten dus gingen er een beetje met een dubbel gevoel heen.

Eenmaal bij aankomst viel het ons allemaal gelukkig mee, appartement zat zo goed als aan t strand, wat ideaal was! Kamers waren niet brand schoon maar wel te doen (voor de zekerheid al het bestek afgewassen, en eigen kussen mee genomen)

Enigste nadeel was bij ons dat het slot van ons kamer kapot was. Er werd erg onduidelijk over gedaan wanneer het gemaakt zou worden, en ze vertelde dat het ons eigen verantwoordelijkheid was als er iets werd gestolen... Hebben hierdoor ook een nacht in een kamer geslapen waar dus iedereen naar binnen kon lopen. Gelukkig na dreigen naar touroperator te stappen heeft het appartement het probleem opgelost.

Buren hadden wel Red mijn vakantie gebeld, maar na zelf gezien te hebben hoe vies hun kamer was viel het naar mijn mening mee. Je moet er niet te veel van verwachten, kunnen viezen strepen op muur zitten, paar gammele stoelen, bed dat misschien kan kraken, maar uiteindelijk hebben wij nauwelijks in onze kamer gezeten.

Nadeel is wel dat het naar de strip wel eventjes een eindje lopen is, maar niet enorm storend. Verder hebben wij een top vakantie gehad

Perfect voor vakantie met vrienden

Mathijs
11-8-2015

Ik ben hier met 5 vrienden geweest in augustus. In 2008 heeft dit appartement in Red mijn vakantie gezeten. In de tussentijd is er heel wat veranderd, want onze kamer was heel erg schoon! We hadden alleen wat lekkage in de badkamer, alleen daar kwam meteen een monteur voor. Er is een flatscreen, magnetron en gasfornhuis aanwezig. Je kon lekker uit de ramen leunen en over een drukke straat met veel winkels kijken. De ligging is perfect, tegenover het strand en 5 minuutjes lopen naar het uitgaansgebied. De prijs is ook lekker goedkoop. Ideale prijs/kwaliteit. Enige twee nadelen: geen airco en zwembad.

We hebben een aantal aanbieders voor Blavamar voor je op een rij gezet:

Ik zou hier best weer heen kunnen.

R. Alting
6-10-2013

In de periode van 13t/m21 september hier geweest.

Wij hebben het erg goed gehad.

De kamer was netjes schoon.

Personeel was klant vriendelijk.

De ligging naar de boulevard is 20m... perfect dus.

Het eetcafe Oud Brabant op de boulevard is ook zeker een aanrader (80m hier vandaan).

De badkamer is al wat ouder, en de omgeving is redelijk hoorbaar.

Voor de rest een prima appartement, incl koelkast, etc ( was ook schoon).

Ik zou hier best nog eens naar toe kunnen gaan.

prima verblijf gehad

Janna
19-6-2013

prachtige lokatie, nog geen 50 meter van het strand. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Appartement zelf was netjes en schoon en voldeed aan de beschrijving op de site, ook een lift is aanwezig en we hadden uitzicht op zee. Het is ons prima bevallen.

Nooit meer

littelgirllie
22-9-2012

Appartement blavamar in lorett de marr

Vreselijk

Elvira
11-9-2012

Vorig jaar met totaal 4 meiden geweest via TO, eind mei begin juni. Accommodatie had niet eens een fatsoenlijke incheckbalie en het personeel sprak alleen Spaans. We hadden eigenlijk 1 app. voor 4 man geboekt, maar we kregen er 2, dat was ong. enige pluspunt. Geen lift dus moesten de koffers sjouwen. We zouden een heleboel dingen hebben volgens de site v TO, bijv een waterkoker, tv & wifi dat ontbrak. Er werd verbouwd (onaangekondigd) dus elke ochtend vroeg gewekt. Voelde me niet veilig aangezien de ingang v het complex een klein 'deurtje' was die niet altijd goed op slot ging waardoor iedereen de gang in kan. Douches in beide app. overstroomden, in onze badkamer ontbraken tegels (heb zelfs gekeken of er niet stiekem camera's hingen in achterliggende ruimte), er viel puin in die ruimte achter de tegels tijdens het douchen, toen er mensen boven ons kwamen lekte ons plafond. Bij uitchecken beweerden ze dat we een tafel hadden gesloopt en kregen we bijna de borg niet terug.

Echt nooit meer

m.de vroome
9-9-2012

Veel beloven maar niets voor elkaar. Geen pakeerplaats niet de geboekte appartement, uren wachten voor het inchecken. geen oplossingen. al zal ik 1000 euro cadeau krijgen echt nooit meer. vies, goor, vuil

Blavamar is baas

Herm
28-4-2012

Dik appartement , lekker rotzooi maken en toch je borg terugkrijgen. Goede tijd hier gehad .

top vakantie

desiree
28-12-2011

afgelopen zomer hebben we hier met 5 meiden gezeten! uitzicht op zee wat we niet eens geboekt hadden. aardig personeel. en de kamer was heel erg netjes! de borg hebben we ook probleemloos terug gekregen.

zeker een aanrader voor mensen die hier nog op vakantie willen!

de supermarkt en pinautomaten zijn op loopafstand. en langs het appartement zit een internetcafe waar je voor 1 euro per uur kan internetten! Bumpers is nog geen 5 minuten lopen en de winkeltjes liggen aan de achterkant van het appartementencomplex! kortom een aanrader dus

We hebben een aantal aanbieders voor Blavamar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blavamar in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blavamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Blavamar scoort een 6.71 uit 10 op basis van 12 reviews.