Appartement Blanco y Negro

Airco
Restaurant
Kinderopvang

30 reviews over Appartement Blanco y Negro in het Nederlands

De ligging is perfect. De bedden liggen prima en de douche is ook prima. Helaas was het appartement niet erg modern en al vooral niet schoon en moesten we zelf alles schoonmaken en afwassen. Er waren geen theedoeken afwasborstels ect. aanwezig. Het was erg onduidelijk waar je je moest melden om in het appartement te komen. Ook konden wij de balkondeuren niet op slot doen en de deur van het appartement kon ook niet opslot. Geen fijn idee dus.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

top appartement

geeta,
14-5-2017

goede locatie en altijd gezellig

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Wisselende mening

Caroline
28-6-2015

Wij kwamen bij het hotel aan rondom half 1 s'nachts. De receptie zit los van het hotel. Hier kwamen wij ter plekken achter en zijn wij ingecheckt bij de bewaker. De bewaker was ontzettend vriendelijk, maar sprak gebrekkig Engels.

Bij aankomst in de kamer was het toilet vies. Er was over de rand heen geplast en dit was als het ware 'opgedroogd en er ingetrokken'. Sorry voor de details. Er was geen wcpapier of doekje waar wij het mee konden schoonmaken. Dus moesten wij de volgende ochtend gelijk naar de supermarkt.

De bedden zijn prima, de dekens echter niet. Je slaapt onder dezelfde stof als het gordijn in de kamer. De handdoeken en bedlinnen worden ook niet gewisseld. Op de site van touroperator stond dat er een jacuzzi aanwezig was. Na de supermarkt zijn wij gelijk gaan kijken. De deur van het dakterras was dicht en de ramen waren afgeplakt zodat je niet zag wat er was. Wij zijn gelijk naar de receptie gelopen. Daar kregen wij te horen dat de jacuzzi voor 't hele seizoen gesloten is.

Gereisd met vrienden in juni 2015

overal dichtbij!

Anne
1-8-2014

We zaten op de 6e verdieping, geen problemen met de lift. Geen problemen met mensen meenemen, chille bewaking. Het was niet super schoon maar dat maakte ons niet zoveel uit. Fijne bedden en goed uitzicht.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Super

Dana
9-9-2012

Wij waren met 3 vriendinnen op vakantie, we kwamen aan in het appartement en het was erg schoon. Het appartement was klein maar je slaapt alleen maar. Een 4persoons appartement is wel ruim! De ligging is perfect je zit 1 seconde van de hoofdstraat af en nog geen eens 100 meter bij het strand vandaan. Ook zijn er een aantal pinautomaten in de buurt en als je iets verder loopt een goedkope supermarkt. Ik zou niet naar de Spar gaan want dat is 2x zo duur alhoewel de spar erg handig is als je iets vergeten bent. De appartementen zijn totaal niet gehorig en je kan de muziek keihard aanzetten. Alleen als je in de badkamer bent kan je de muziek van de buren horen. Vanaf 23 uur is meneer alfonso (de bewarker) er, hij is echt een schat. Hij vraagt altijd of je wel voorzichtig doet en hij maakt er ook totaal geen probleem van al neem je mensen mee naar je appartement. Kortom wij hebben een supervakantie gehad en zijn erg positief over dit appartement. Zeker een aanrader!

geweldig

Ingeborg
2-9-2012

Wij zijn hier met 3 vriendinnen geweest en hebben echt een geweldige vakantie gehad!

Het was wel een kleine kamer maar wel netjes, ook hele goede airco die eigenlijk altijs aan stond.

De bewaker was echt een schat, we mochten mensen meenemen als we wilde en altijd maakte die wel een praatje met je. Ook op het balkon zotten was gewoon al leuk, omdat je de hoofdstraat kan zien is het altijd leuk om te kijken. Je zit ook overal super dichtbij!

echt een aanrader.

SUPER!

Marissa
23-8-2012

Blanco y Negro was echt een top appartementen complex. Alleen maar Nederlanders tussen de 16 en 23 jaar. Het appartement was schoon toen we aankwamen, het is ruim zat. Wij waren met 4 vriendinnen maar zaten ook wel eens op het balkon met zijn negenen! De ultieme plaats om lekker te stappen en uit te brakken op het strand. En dan de beveiliger, dat is echt een top vent, hij is er voor onze veiligheid en dat laat hij merken ook. Een van mijn vriendinnen kwam snachts laat met pijn in knieen terug, hij ging ergens bij een restaurant ijs regelen, dus geen slecht woord over deze beveiliger! Het strand heeft wat grovere steentjes, maar als je er met je handdoekje ligt, heb je daar geen last meer van. De zee is heerlijk om lekker af te koelen en lekker te drijven op de luchtbedje. Wij waren met touroperator, ook top voor een feestvak!

Dus wil jij een onvergetelijke vakantie in een goed appartementencomplex? Luister naar mij en vergeet alle negatieve reacties, en ga voor Blanco y Negro!!!!!

geweldige vakantie!

Dewi
23-8-2012

afgelopen week zijn we met vier meiden naar Lloret geweest! we kwamen bij het appartement en dat zag er gewoon prima uit. de kamer was ruim en schoon en het appartement was super gezellig! Allemaal Nederlanders, de deuren staan ook de hele dag open en iedereen loopt gezellig bij elkaar naar binnen! Het uitgaan in Lloret is ook top, het appartement ligt super centraal tussen alle leuke clubs en kroegen dus je kan prima feesten! De bewaker is er van 23/7 uur en is echt een schat! Het strand is super dichtbij en er zijn genoeg tentjes op lekker wat te eten of te drinken. Uit eten gaan is prima te betalen. Voor je boodschappen kan je beter wat verder lopen want de supermarkten in de buurt zijn vrij duur! Wij zijn met een touroperator gegaan en dat was ook top! Supervette feesten en ze staan altijd voor je klaar! Al met al echt een top vakantie!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Super!

Anouk
26-7-2012

Ik ben samen met 9 vriendinnen naar Lloret gegaan waar we 2 appartementen hadden in Blanco y Negro. We hebben het echt ontzettend naar ons zin gehad. Vrijwel alleen maar Nederlanders in het gebouw en allemaal leuke ook! We zaten met zijn vijfen per appartement en dat was goed te doen aangezien we er eigenlijk alleen sliepen. Douche was niet altijd warm en ik zou ook niet te veel gebruik maken van de inventaris, want onder andere door het vieze water was dit allemaal niet zo schoon, maar we hebben een hele chille tijd gehad hier. Bewaker is ook een schat als je een beetje met hem kletst krijg je echt alles voor elkaar, echt een aanrader dit appartement!

Gereisd met vrienden in juli 2012

Drama

Meiske
8-7-2012

Wij zijn vorig jaar met 5 meiden naar dit app.geweest voor een goeie feestvakantie. Bij aankomst konden we niet eens binnen. Er was geen lokale receptie en het hele complex werd zowat gerund door slechts één vrouw. We waren met zijn 5'en op een iniminie app gepropt, amper loopruimte door de bedden. Kapotte tafel en stoelen. De oven deed het niet, we hadden niet eens een koekenpan. Het app. was berekend op 5 personen maar kregen overal maar 3 stuks van. Het balkon was van glas, met een dikke barst, vrij eng!! En het aller aller ergste was de airco. Kapot en half uit het plafond hangend met 35 graden en amper ruimte om te ademen. Als vervanging kregen we slechts één kleine ventilator die zo stoffig en ranzig was dat we hem lieten waaien op het balkon en toen nog niet aan durfde te zetten. De jacuzzi was te ranzig voor woorden. De ligging is wél perfect als je voor een feestvakantie komt. Je stapt buiten en je bent er. Ook het strand is lekker dichtbij, maar 't is geen zandstrand.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blanco y Negro in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blanco y Negro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.