Hotel Bertran

Hotel aan zeeWeer vandaag16°4°
Hotel Bertran
6,2

69 reviews over Hotel Bertran in het Nederlands

Hotel zelf ziet er netjes uit en schoon. de kamer word elke dag schoongemaakt met schone handdoeken. Het is geen hotel voor jongeren, leek erop alsof ze slechte ervaringen hadden met jongeren waardoor wij erg op ons tenen moesten lopen, hier was geen begrip voor en met de nachtreceptionist konden we hier niet over in gesprek gaan, de volgende dag wel. Het eten is eentonig, en ik persoonlijk vond het niks. Hierdoor gingen we altijd buitenhuis eten.

Het zwembad is klein en niet genoeg lig of zit plekken in het hoogseizoen.

Meeste (!) personeel is erg vriendelijk, maar niet iedereen kan evengoed engels. Verder een prima verblijf gehad, maar het is niet echt een hotel voor jongeren.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Mooi Hotel centraal in Lloret de mar

Nikita
6-8-2012

Ligging + het strand is een lange weg aflopen. zo'n 10 minuutjes. Je bent binnen 5 minuten op de hoofdstraat.

Service + Aardig/vriendelijk personeel. Staan altijd klaar voor je.

Prijs + prima hotel voor de prijs hoef je het niet te laten.

Kamers ++ prima, netjes, vrij modern, badkamer mocht ietjes groter maar is prima. Wel groter nadeel zijn de heel erg gehorige kamers. airco/tv aanwezig. Iedere dag handdoek wissel.

Eten ++ voldoende keus en voor ieder wat wils. Smaakt over het algemeen goed.

Kindvriendelijk kan ik niet goed beoordelen. Heb geen kinderen gezien en er is ook geen animatie.

Verder prima hotel. Bar met diverse lekkere cocktails. Zwembad, wel wat klein maar hotel is ook niet super groot. Pooltafels en aantal spelkasten.

Wifi tegen betaling.

Wij hebben er een leuke tijd gehad. Alleen was onze kamer aan de linker kant. Hierdoor hadden we geen zon de gehele dag. Beter een kamer aan de voorkant vragen bij boeken.

Service is verder prima. Leuk gezellig hotel.

Gereisd met vrienden in april 2012

Voor de derde keer.

Piet van Dijk
17-9-2011

We boekten 2 kamers via touroperator met als preferentie; kamers naast elkaar en aan de zwembadzijde. Er was overigens geen garantie op deze preferentie. Omdat deze preferentie blijkbaar niet duidelijk genoeg gecommuniceerd was, kregen we de 2e kamer naast de eerste kamer pas de tweede dag. Dit dankzij de zeer vriendelijke en behulpzame receptioniste Jenny. Trouwens al het personeel was vriendelijk tegen alle

gasten. Het is een 3* hotel dat beslist een * meer verdient. Wat ons betreft beslist een aanrader.

Gereisd met partner in september 2011

mooi,schoon hotel.

lucinda12345
21-8-2011

zeer leuk hotel met snachts bewaking. alleen slecht eten en is het in het hotel erg gehorig. staat dicht bij het politie bureau en je bent zoo in de winkelstraat en bij het uitgaansgedeelte alleen het strand is iets verder lopen. persoonlijk vind ik het niet zo geschikt voor gezinnen. en de meeste mensen van het personeel is niet super vriendelijk. maar het is opzich een geschikt hotel als je op stap vakantie gaat of voor een paar daagjes.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Goed en rustig hotel.

F.Mullers
16-1-2011

Op zich een goed rustig hotel vlak bij centrum, gelukkig niet veel jongeren wat het erg rustig maakte, ontbijt was goed maar eentonig, avondeten was weinig afwisselend maar goed en genoeg, personeel was gewoon vriendelijk, hotel ligt tussen kleine straatjes in en je moet even lopen met de koffers om er te komen.

verder geen problemen. ga er zeker weer terug. alleen al wegens de prijs.

Gereisd met partner in oktober 2010

Top!

miep
28-11-2010

Mooi hotel, zeer goed verzorgd. Leuke ligging in Lloret de Mar, mooi zwembad bij het hotel. Eten is goed.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Geweldige vakantie gehad !!

Fred de Groot (53)
24-7-2010

Loopafstand naar strand viel een beetje tegen. Uitstekend hotel. Was soms wat luidruchtig door losgeslagen Duitse/Franse en Russische jongelui, maar had daar niet echt last van. Ben zelf een nogal slechte eter, maar op de Kip en Kalkoen na (dat eet ik zeker niet) was alles goed te eten. Het enige wat er elke middag en avond was was patat. Kamers prima en volgende dag netjes opgeruimd. "ALLE" personeel zeer vriendelijk en probeerde in gebroken Duits/Engels/Nederlands en Spaans met je te communiseren. Zwembad schoon en veilig met een goede uitstap en lekker zonnen op de beschikbare ligbedden met bedjes.

Eindconclusie: Korte, maar geweldige vakantie met ZEER GOED weer(wat natuurlijk mee helpt) en lekker uitgerust.

Moet hier weer een heel jaar op teren.

Zeker aan te raden voor mensen die van een rustige vakantie houden.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Nooit meer

Ron
20-7-2010

Slecht hotel. Onvriendelijk personeel. Kamer aan de zijkant met uitzicht op een 'stortplaats'. Kamers wel ruim. Eten geen twee weken vol te houden, uiteindelijk ook maar ergens anders gaan eten.

Gereisd met vrienden in juli 1998

vriendelijk personeel en goed eten

Hannie Jekkers
13-6-2010

Ik heb van 22 mei tot 29 mei een prima vakantie doorgebracht in dit hotel. Het eten in buffetvorm was goed gevarieerd en smaakte lekker. De kamers zijn inderdaad wel gehorig maar ik heb gewoon goed geslapen(bed sliep heerlijk). Elke dag kregen we schone handdoeken. Het personeel was overal even vriendelijk. De prijzen van de consumpties in het hotel vond ik ook erg meevallen - koffie met melk of een colaatje € 1,75. De sangria cava is trouwenns een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Goed hotel.Prima personeel

Trudi
2-6-2010

Van 22 mei t/m 29 mei naar bovenstaand hotel geweest.

Erg vriendelijk personeel, prima eten in buffet vorm.

Minpuntje is de gehorigheid van de kamers.

Iedere dag schone handdoeken.

Op 5 minuten lopen van de boulevard.

Gereisd met vrienden in juni 2010

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bertran in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bertran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.