Appartement AR Niu D'or

Hotel aan zeeWeer vandaag33°17°
7,7

8 reviews over Appartement AR Niu D'or in het Nederlands

Met vrienden

Ik vond de appartement gewoon ruim zat voor 2 personen. Ik had in het begin even problemen met de douche maar gelijk werd het zonder problemen verholpen in het appartement. De ligging was ook erg goed vlakbij het busstation, het centrum en het strand was ook op een mooie loop afstand. Alleen ik zou er niet met het hoog seizoen willen zijn. Want het appartement is wel gehorig en als er mensen buiten lopen is het wel erg lastig en te gehorig. Vooral in de nacht was het minder want bij het appartement is ook een disco dichtbij en nee echt als je wat rust wil hebben is het geen aanrader om in het appartement te zijn vooral niet in het hoogseizoen. Maar voor de rest een nette keuken, goede bedden, een fijne badkamer met een bad en douchesysteem erin. Aardige behulpzame eigenaren en personeel in het appartement gewoon perfect. Vooral de ligging dat het heerlijk vlakbij het strand is en het centrum is. Om eerlijk te zeggen ik ga er nog graag een keertje naar toe maar niet in het hoog seizoen.

Liv Jakobs
7-12-2017

Afgelopen zomer met 12 vriendinnen hier heen geweest. Hadden 2 grote appartementen tegen over elkaar, ideaal! De appartementen worden enorm, en waren vooral verrast dat het appartement elk twee verdiepingen had. De airco deed het goed en ook het grote balkon was erg handig. Als je je een beetje aan de regels hield, had je nergens last van. De bewaker en het personeel waren erg vriendelijk. Leuke eettentjes in de buurt, en vanaf de strip kon je naar huis kruipen! Kortom een top vakantie gehad!

Prima te doen!

Britte
25-9-2017

Afgelopen zomer heb ik samen met mijn 3 andere vriendinnetjes 10 overnachtingen in dit appartement gehad. Zoals eerder in een andere recensie is gezegd is dit prima voor een jongeren vakantie. Niet super schoon, vooral de muren waren ronduit vies. We hadden ook een 'airco' die geen koude lucht blies. Verder was alles netjes, goede ligging en vriendelijk personeel waarbij je 24/7 terecht kon. Ook de borg hebben we netjes nadat we ons appartement hadden schoongemaakt terug gekregen. Ondanks wat kleine dingetjes die tegen vielen hebben we een super tijd gehad!

Prima!

Nienke
8-9-2016

afgelopen zomer een week verbleven in Niu d´or. Prima appartement voor een jongerenvakantie. Niet super schoon, maar goed te doen. Voor de rest een heel ruim appartement, met een goede keuken en badkamer. het enige minpuntje was het kleine balkon. De ligging is ook heel goed, het strand was redelijk dichtbij en vanaf discotheek Bumpers kon je bijna kruipend terug naar het appartement, ideaal!

Onvriendelijk personeel

Emmy
30-7-2016

Ons verblijf was oké totdat er in de één na laatste nacht tijd 12 (!!!!) groepen uit hun apartement gezet werden zonder enige reden. Het personeel gaf geen onderbouwde beargumentatie en de beheerder van het gebouw was nie te bereiken en wilde ons niet spreken.

Geen van allen heeft de €50 pp borg terug gekregen.

Beste apartement voor jongeren

Sidney
25-5-2016

Het is een goed mooi en schoon apartement , nergens problemen mee gehad. Personeel is zeer vriendelijk en helpen je graag. Tot plek voor jongen qwa ligging enzovoort. Zeker een aanrader !

Afschruwlijk

Ruud
30-12-2013

Vorig jaar hier met een groep vrienden geweest, nog nooit zo´n ranzig appartement gezien. Ik zat kwam op deze site om mijn volgende vakantie bestemming te controleren. Er lagen overal haren, tv was kapot we hadden geen balkon, er zat een soort van schimmel in het douche putje. daarbij had klagen geen zin ze deden er niks aan. Ten slotte kregen we onze borg niet terug omdat er dingen kapot waren die al kapot waren voordat wij erin kwamen

Uitstekende plek

Sven
18-7-2011

Niu D`or - Hele goede vakantie gehad en ook mede door deze uitstekende accomodatie echt een aanrader hartstikke netjes en schoon echt top!!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement AR Niu D'or in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement AR Niu D'or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.