Hotel Aquarium

Hotel aan zee, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag18°-2°
Hotel Aquarium
9,9

37 reviews over Hotel Aquarium in het Nederlands

Prachtig hotel

Wouters Martine,
31-1-2019

Dit hotel heeft mijn hart gestolen. Dit jaar voor de vierde keer terug. Ik kan geen minpunten bedenken. De ligging is buiten het drukke centrum. Toch heel bereikbaar. Ik kijk er echt naar uit om terug te gaan

Gereisd met vrienden in januari 2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wim Houweling,
10-9-2018

Mooi en niet al te groot rustig hotel in Fenals.

Entreehal is licht en ruim met 2 glazen liften.

Kamer is schoon, netjes en heeft laminaat wat ook doorloopt in de mooie ruime badkamer met oa. een stortdouche achter glazen wand.

Schoonmaak was goed. Enig minpuntje kan zijn dat ondanks dit hotel weg van de uitgaansdrukte ligt, je soms wel luidruchtige jeugdige passanten hebt die weer naar hun hotel terugkeren langs doorgaande route.

Gereisd alleenreizend in september 2018

Zeer verzorgd hotel

Stephanie
22-6-2012

Rustitige ligging want het ligt niet in het centrum van Lloret. Dicht bij strand (Fenals op 5min wandelen) en winkeltjes.

Het personeel is vriendelijk en enorm kindvriendelijk! Het eten is niet slecht, maar wel een beetje ééntonig en een beperkte keuze. (elke dag frietjes, elke dag spaghetti met tomatensaus,...). Drankjes bij de maaltijd niet duur. Ontbijt was héél lekker.

De kamer was goed (wel geen koelkast), met balkon en zicht op zwembad. De badkamer een beetje veroudert maar dit stoorde verder niet.

Mooi zwembad met ligstoelen, parasols, 2 bars en jacuzzi. En ook een verwarmd binnenzwembad met jacuzzi.

Wij zouden zeker terug keren (2 volwassenen + 1 kindje van 2 jaar). We hebben al enkele hotels bezocht in Lloret en dit was tot nu toe toch de betere!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

wij komen zeker terug

bauwens
11-2-2012

de eerste week van november geweest en weer een toffe vakantie gehad alles naar wens ,gekookte aardappels gevraagd en gekregen voor het eerst in 4 jaar een bus Belgen die met een zanger zijn meegekomen ,toffe avondanimatie spijtig van de negatieve kritiek , want volgens mij spreken die mensen niet voor een groep van 45 personen maar enkel voor zichzelf

Gereisd met partner in november 2011

nooit meer !

Nooit meer !
8-11-2011

enkele jaren geleden waren wij in dit hotel en waren toch wel tevreden dit jaar zijn we terug geweest met onze groep van 45 mensen en het was een ware ramp ! we zijn geweest de laatste week dat ze openwaren en we waren enkel nog goed om alle overschot van eten nog op te eten ! van drank hadden ze ook niet zoveel meer enkel de dranken die niet veel verkochten en de kids vroegen een ijsje en er was zelfs geen ijs!!! aan de receptie niet vriendelijk ! in het restaurant een grote ramp kwa organisatie ! de vrouwelijke barmensen totaal niet vriendelijk !!! de poetsvrouwen die waren eigenlijk nog het best ! Nee voor mij nooit meer ! wel heel harde bedden ! wij hadden een kamer gereserveerd met zicht op het zwembad en wat kregen we een kamer op het eerste verdiep aan het kruispunt met gevolg van heel veel lawaai. Toen we ons beklag deden aan de receptie zeiden ze " het is deze kamer of geen !

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Niet slecht maar kan beter.

M van der Horst
17-9-2011

Zeer gehorige en verouderde kamers.

Eten prima, genoeg afwisseling.

Gereisd met partner in september 2011

AANRADER!!!

Xtinaaaa
14-8-2011

Ik was er in augustus 2011. Is een super hotel, wil ik zeker nog een keer naartoe gaan. heerlijke zwembaden, saunas en jacuzzi. Alleen de soccerista maakte me een beetje bang. Maar voor de rest was het zeer aangenaam!! Eten was meestal gevarieerd. Zeker een aanrader!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Eerder 3 dan 4 sterren

JVO
18-7-2011

Ouder hotel, wel gerenoveerd. Kamers ok. Buffet : wordt goed aangevuld, wel weinig variatie. Na een week heb je het wel gehad. Ik koos voor de formule water en wijn bij eten (HP) . Ik kreeg per maaltijd 1 fles witte wijn en 0,5 liter water voor 3 personen (1 volwassene en 2 kinderen.) Dus teveel (huis)wijn en te weinig water.(wat als je als volwassene geen wijn wil drinken ??) Enkel na telefoon naar TO (bedankt TO) wou management dit wijzigen in een halve fles wijn en 1 l water. Is geen interessante formule : als je de prijzen vergelijkt die je normaal in het restaurant betaalt scheelt dit (in mijn geval) amper 1 euro. Personeel niet onvriendelijk maar ook niet meer dan dat. (uitgezonderd de kok achter de grill). Wifi was gratis in de lobby. Zwembad lijkt op de foto in brochure groter .Voor 660 euro voor 7 overnachtingen mag je natuurlijk niet teveel verwachten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Voor herhaling vatbaar

Jempie
18-6-2011

Eten was heel goed, overal vriendelijk personeel, goeie ligging.

Eén negatief punt: hadden eerst kamer op 4e verdiep(hoogste verdiep) maar daar was er naar onze zin teveel lawaai(denk dat het kwam van de zonnepanelen die op het dak staan), dit gemeld aan receptie en zonder probleem andere kamer gekregen, op het 3e verdiep.

Gereisd met partner in juni 2011

zeker en vast voor herhaling vatbaar

youssef
15-5-2011

prima hotel ben heel tevreden,receptie spreken engels en ook een nederlandstalige bij,lekker eten gevarieerd,super lieve vriendelijk personeel ,zowel de kamermeisjes,de receptie,het restaurant en ook de redder bij het zwembad ..

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquarium in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquarium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.