Hotel Anabel ****

Hotel Anabel
8,4

5 tips over Hotel Anabel

Familie D. , 4-8-2014
alle matrassen eens nakijken aub
Frank, 30-8-2013
Regel via hotel een plek in parkeergarage (€10 per dag) op 2 minuten loopafstand.
pé & steph, 29-7-2012
Laat u niet afschrikken dat dit hotel geen all-in formule heeft,achteraf bekeken is dit een voordeel!Je hebt er immers geen last van jonge gasten die de hele dag aan het zwembad of in de bar zitten en bier zitten drinken!Prijzen zijn heel democratisch!

gd, 24-7-2012
Volpension vonden wij ideaal omdat we niet van het zwembad naar buiten hoefden, maar je kunt ook buiten het hotel genoeg kopen. Er is warm eten tussen de middag (volpension). Mocht je liever een stokbroodje beleg hebben kan je dat op het terras kopen voor 5,- incl cola. Fris en koffie onder de 2,-. Cocktails rond de 5,-. Je hoeft niet in NL te shoppen voor moderne kleding en bikini's. Daar is alles even prachtig en goedkoop. Ook heb je overal supermarktjes waar je alles kan kopen, ook speelgoed.
Pierre en Greta, 14-7-2012

Blijkbaar kennen veel GPS toestellen de straatnaam niet en sturen ze u naar de andere kant van de stad.

Geef "Carrer de Oliva "brengt u aan de goeie kant van het hotel om bagage uit te laden.Een personeelslid rijdt dan met u mee naar de anders moeilijk te vinden parking.

Onze bezoekers bekeken ook: