Hotel ALEGRIA Plaza Paris

Hotel ALEGRIA Plaza Paris
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor ALEGRIA Plaza Paris voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel ALEGRIA Plaza Paris in het Nederlands

Een goed, gastvrij hotel ****

EJK,
11-8-2018

Mooi hotel, ons ontvangst bij de receptie was zeer klantvriendelijk. Auto onder het hotel geparkeerd.(€10,- per dag) De kamers zijn schoon,mooi en strak ingericht, bedden liggen heerlijk. De kinderen (16 en 19) sliepen op de 4e verd. aan straatzijde.). Wij op de 2e verd. zwembadzijde. De voordeuren hoor je wel dichtslaan. Onbijt is zeer goed, veel keuze. Eitje werd ter plaatse op de bakplaat gebakken. Avondeten is goed, ook veel keuze, elke dag iets anders vers op de bakplaat. Wij waren hier 10 dagen, waarvan 4 dagen halfpension. Aanrader restaurants : La Pampa, en La Campana (alleen kip). Het hotel ligt aan een leuk Spaans pleintje (Placa Paris). Restaurant/terras Paris is echt gezellig. Het strand ligt op ca. 500 meter, het is een leuke wandeling door de winkelstraatjes. Aan het strand diverse eettentjes, Subway en supermarkt. Hotel ligt in het rustige gedeelte van het stadje. Vriendelijk personeel, motto: klant is koning.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeer goed!

Aerts Paul, Vanhoey Daisy en Lars Aerts,
24-8-2017

Wij hadden all in ,was een zeer goed restaurant lekker eten,iedereen deed zijn best ,vooral de Italiaanse man was zeer vriendelijk niets was hem te veel ,deed in alle drukte toch even de moeite je vriendelijk aan te spreken. In de bar waren Emilio en Sarah zeer vriendelijk ,ze namen ook altijd even de tijd voor een praatje, top!!

Wij hadden last van nachtlawaai ,dit werd na twee dagen opgelost!! Vriendelijke Brassiliaanse man aan de receptie:)

Het enige minpuntje was ,dat voor de mensen met all in de bar sluit om 23u voor de andere betalende klanten om 24u dit zou voor iedereen gelijk moeten zijn, onze drank is betaald bij reservering?

Er was regelmatig een dj aanwezig maar deze stopte tss 22u-23u veel te vroeg wanneer de mensen zich amuseren!!

De flamengo avond stopte om 21u30 ik vond dat dit langer had mogen duren ,daarna was er niets meer ook geen muziek meer toch spijtig!

Bedankt voor de fijne vakantie!

Mvg,

Daisy

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

waarschijnlijk niet meer

Simpelweg
13-11-2015

De kamers zijn netjes en gerenoveerd. Jammer dat op de dubbelkamers slechts een kleine kleerkast staat waardoor je de meeste kleren in de valies moet laten. Het restaurant is chaotisch lawaaierig. Wij hadden all-in formule en raden half-pension aan zodat je in de knusse eetgelegenheden van Lloret zelf kan gaan eten. Het eten was dikwijls koud en zagen hun eigen personeel naar de microgolfoven gaan. Wat de kok zelf voor je bakte o.a vlees en s'morgens spiegelei was gelukkig wel warm en af en toe kon je verwarmde borden vinden. Maar koude scrumbled eggs of spaghetti smaakt toch niet. Afwisseling was er wel en zeker verschillende lekkere koeken en broodjes s'morgens. Het ontbijt was super! De all-in formule zorgt er wel voor dat het s'avonds aan de bar één zatte bende Belgen is door de verschillende autocarbedrijven die daar neerstrijken. Tot in de late uurtjes op de gang luidruchtige medioren en senioren. Vriendelijk en behulpzaam hotelpersoneel. Er was ook een Nederlandstalige hostess.

Gereisd met vrienden in november 2015

zeer en zeer slecht !

DD
8-6-2015

4.5 sterren hotel ?? Heel ver te zoeken !!

Zeker geen aanrader !

Eten is zeer slecht en niet gaar .

drinken krijg je niet bij je eten maar moet je zelf betalen en is duur .

waardoor we dus buiten het hotel gingen eten !!

Kamers zijn zeer gehorig en soms geen eens schoon .

Matrassen zijn slecht veren voel je in je rug .

Strand geen 200 meter van het hotel maar 2 km.

Oude liften die kraken en half op een verdieping stopt .

geen Nederlandse TV zenders

personeel kent geen Engels of Duits .

absoluut geen aanrader !!

Lloret de mar verder is super !!

Gereisd met partner in juni 2015

Nooit meer

Mel
8-6-2015

Ons vakantie begon met een transfer van 4,15 uur vanaf de luchthaven. Na 200 meter lopen met de koffers kwamen om 1 uur aan. Niets te eten en te drinken. De eerste kamer was tegenover een vreselijk piepende lift waar max 3 man in kunnen anders doet deze het niet (ipv 6 man). Hier doen ze niets aan. Na overplaatsing kwamen we in een kamer terrecht die naar een doordringende rioollucht ging ruiken. Het blijkt dat de bidet niet schoongemaakt / doorgespoeld wordt. Het personeel is stug en verstaat amper engels. We hadden discussies over wat All-inclusive was en moesten bij betalen ook al stond op hun kaart dat dit bij inbegrepen was. De kamers zijn gedateerd en gehorig. De gastendouche deed het niet waardoor we na het zwemmen en voor vertrek niet konden douchen. Op de terugweg: 200 meter bergopwaarts met de koffer, werden we om 16.15 uur al opgehaald terwijl onze vlucht om 21.45 uur was... Nooit meer!

Gereisd met partner in mei 2015

Hotel Fergus Placa Paris is erg onrustig geworden.

Voorgaande jaren was het een rustig hotel met vooral gezinnen en gasten vanaf een jaar of 25.

Nu zat het vol met luidruchtige jongeren die na terugkeer van het stappen veel herrie maakten.

De ligbedden werden al vroeg gereserveerd dmv badlakens dus moest je snel zijn om ook eens een ligbed bij het zwembad te hebben.

Het personeel is gereserveerd aardig,het eten is goed en wordt steeds aangevuld.

Je kunt ook kiezen om buiten op het afgezette deel te eten,waar na het eten ook mag worden gerookt.

'S avonds zat tot laat een grote groep jongeren op het bovendeck bij het bubbelbad met de nodige overlast.

De kamer was netjes , we misten wel informatie in het nederlands en er was geen Nederlandse zender op tv (Wel info + tv in het Frans,Engels,Russisch,Spaans) dit terwijl er veel Nederlandse gasten zijn ?

Voor ons dus geen Fergus Placa Paris meer want om het hotel volgeboekt te krijgen verkiezen ze jongeren boven de vaste gasten.

Gereisd met partner in juli 2014

Mooi hotel, goed gelegen

Inge
20-11-2012

Zomer 2011 in dit hotel geweest met een groep vriendinnen, super vakantie gehad! Eten was ietsje minder, maar prima voor de prijs die we betaald hebben. Hotel was prima gelegen, ongeveer 10 min lopen van alle uitgaansgelegenheden. Personeel was vriendelijk, en de zwembaden waren heerlijk. Kamer was mooi en ruim, we hadden 2 kamers van 4 personen met 6 personen.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Rustig hotel

samantha
8-8-2012

Placa paris is een rustig hotel gunstig van het strand en de winkels. De kamer waren ruim en netjes. We kregen een drie persoons kamer met zijn 2e. De kamer werden goed schoongehouden en elke dag schone handoeken. Jammer dat er weinig animatie is. Er hing een stugge sfeer onder het personeel. Het eten was erg lekker en gevarieerd. Er liepen twee hele leuke hollandse stagiaires die hard werkten. Alles bij elkaar is het een hotel om naar terug te keren.

Gereisd met partner in juli 2012

Een goed verzorgd hotel in het centrum van Lóret de Mar. Wij hadden in de gids staan op 200m van het strand maar dat klopt niet helemaal. Wij zijn niet vaak naar het strand geweest, want het is zeker wel 15 minuten lopen.

Het zit wel gelijk in het centrum met leuke winkeltjes en restaurantjes.

Hotel beschikt over een leuke bar, jacuzzi, whirpool en elke week komt er een masseur waar je voor 15 euro een massage krijgt van 20 minuten (aanrader).

Ontbijt, lunch en diner waren goed alleen wat lauw eten, maar dat zijn we inmiddels gewend in Spanje.

Hotel is echt een aanrader, want de service is prima. Kamers waren groot, hadden 4 persoonskamer met 4 losse bedden, grote badkamer en genoeg ruimte om je te verplaatsen.

De 4 persoonskamer had uitzicht op het tegenovergelegn flat complex en de straat, maar andere kamer was voor 2 personen en uitzicht op het zwembad.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Leuk

angela
7-8-2011

Het was een leuk hotel, vriendelijk personeel, het eten moest je wel snel opeten want was wel snel koud maar elke avond wat anders te eten. Erg luidruchtig dus je moet maar net geluk hebben met je buren.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ALEGRIA Plaza Paris in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ALEGRIA Plaza Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.