Hotel Alba Seleqtta

65 reviews over Hotel Alba Seleqtta in het Nederlands

"Dit nooit meer"

demunck jean-pierre
9-7-2009

dit willen we nooit meer meemaken,het slechtste hotel waar we ooit op vakantie zijn geweest, all in geboekt en met een bandje aan de arm moet je toch nog een soort van bankkaart tonen en krijg je dan nog voor je vrouw geen drankje mee, zij diende er zelf om te gaan, de kleine heeft voor zijn zakje chips 1.50 € moeten betalen ,amaai all-in,dit is een all-in van mijn voeten ,hele lange wachtrijen voor je iets besteld kreeg en indien er betalende klanten naar de bar komen ,laten ze de ganse rij klanten die all-in betaald hebben gewoon in de kou staan, ik zelf ben hartpatient en nergens in de brochure staat dat je eventjes 88 TRAPPEN moet doen om aan de lift naar je kamer te komen,kamers zeer verouderd,van eerste dag naar receptie geweest,geen enkele reactie tijdens de volledige vakantie,in de eetzaal altijd hetzelfde maar anders verwerkt en het ijs staat te smelten in de koeltoog NOOIT MEER

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

onvriendelijk personeel!!!!!

jordy
19-4-2009

het personeel is verschrikkelijk onvriendelijk en werken zéééééér traag na een uuur aan de receptie kregen we eindelijk de sleutel!! ze zien je komen en ze beginnen onderling te praten... de kamers waren ruim. het eten was niet echt fantastisch (meestal koud) er is alle dagen pasta,vis,en vlees. er is een speelkamer voor de kinderen (ping pong,biljaar,voetbaltafen)

maar volgende keer opnieuw naar ander hotel

Gereisd Met jonge kinderen in april 2009

Mooi van buiten, Rot van binnen

annoniem
22-1-2009

Het begon met het inchecken. Om 7uur s'ochtends kwamen we aan, om 3uur mochten we in de kamer. De nachtwaker die door en rond het hotel liep was té enthousiast, hij heeft s'avonds 3 keer onze sleutel afgepakt en ons aan ons lot overgelaten zodat we die ochtenden om half 9 de sleutel weer op konden komen halen. Bij binnenkomst in onze kamer een knokkel afdruk in de muur achtergelaten, de deur gesloopt ons voor alles uitgemaakt en dat alles omdat je 1x net te hard praat.

Ook de receptionistes waren agressief, ze breken je zonnebril doormidden en gooien het naar gasten die hun niet aanstaan :S TÉ GEK VOOR WOORDEN! Nou snap ik dat als je heel de zomer jongeren over de vloer hebt gehad dat je het niet meer zo ziet zitten, maar is dit niet héél erg overdreven?

Kortom, klantvriendelijkheid kennen ze niet in dit hotel.

Gereisd Met vrienden in januari 2009

2008

doen we nooit meer

Mevr. J. Wiegmann
28-10-2008

Alles viel tegen, Wij zijn geen jongeren maar ouders met een kind van 10 jaar, dus daar ligt het niet aan. Ongezellig peroneel in de eetzaal, ik moest zelfs mijn handtas afgeven, zeker bang dat we een broodje zouden mee pikken...terwijl we all inclusive hadden...De receptie ook vervelend,geven geen boodschap van de hostess van Neckerman door zodat wij de afspraak mistten. We werden ook niet weggebracht omdat de sleutel van het hotelbusje zoek was. Konden we een taxi nemen. De animatie was elke avond PET, iedere dag disco. Hetgeen betekende de muziek op stand 10 en de disco bol aan. De kamers verouderd en donker. Het eten ging nog wel maar vaak koud. Het punt hier is dat je niet het vakantiegevoel gegeven wordt, je hebt het idee dat je een soort van getolereerd wordt. En daar spaar je dan het hele jaar voor.Doen we nooit meer.

Gereisd Familie in Tue Oct 28 2008 10:02:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer ,,

anoniem
3-9-2008

We zaten er met 4 vrienden. Vanaf dag 1 dag waren ze al onvriendelijk met uiteenlopende reacties van het personeel. 1 personeelslid maakte zelfs kielhaalbewegingen naar ons en de juffrouw in de eetzaal maakte ons uit voor "mongolo" omdat wij haar probeerde duidelijk te maken dat je met het broodje zowat een ruit kon in gooien. Het eten wat warm moest zijn was ijskoud en alles werd hergebruikt. En elke morgen werd er een soort van razia gehouden in onze kamer. De schoonmaakster kwam met een hoop kabaal binnen terwijl wij nog genoten van onze welverdiende rust. En ze maakte de kamer niet eens schoon ze gooide de schone handdoeken neer en ze ging met een hoop kabaal weer weg niet erg vriendelijk als zeg ik het zelf Het hotel zelf zag er redelijk uit. Bij de bar van het all in kreeg je maar 1 drankje mee. Maar voor de rest hebben we buiten het hotel een goede vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in september 2008

Echt nooit meer!!!

mar
23-8-2008

Voor alle jongeren opgelet, dit hotel boekt veel kamers dubbel en lost dit op door jongeren uit hun kamers te gooien en anderen dan die kamer te geven. Als je ook maar iets te hard praat naar de zin van de bewaker kun je tot 8.30 de nacht op het strand doorbrengen en als ze er de pest in hebben voorgoed uit je kamer. praten niet mogelijk want ze begrijpen dan zogenaamd niets. Kamers oud meubilair, eten best wel goed. Personeel super onvriendelijk en gestoorde receptioniste die bij ruzie met gasten bij anderen de zonnebril van het hoofd pakt om die naar die andere gasten te gooien, echt onvoorstelbaar! Als je niets kan hebben van jongeren pak dan alleen reserveringen van gezinnetjes of ouderen!!

slechte bediening.

Ceetje
21-8-2008

Ik ging met 2 vriendinnen 17 jaar Opzich is het een leuk hotel. Maar je wordt er erg onvriendelijk behandeld! Zal wel aan ons liggen omdat we jongeren waren? Het eten was best oke. Het is en blijft een 3 sterren restaurant dus mensen je kan niet verwachten dat het eten uitmuntend is!De meubels zijn best oud. Wij hadden kamer 101 onze douchekop viel er een van de laatste dagen af haha maar we hadden hem erop terug gedraaid en gelukkig kregen we onze borg terug. Ja ze mogen het meubilair wel is vernieuwen die bedden ook.ik zag geen lift als je naar de receptie wou.Dus je moet met je koffers een paar trappen op.Best vervelend maarja het is niet anders. Zwembadje klein wel gezellig. Ja en dat je maar 1 drankje mag vind ik ook maar niks vooral als je s'avonds wat wilt drinken die mensen achter de bar benede doen alles op hun gemak! owja al ben je geen 18+ krijg je geen alcoholbandje;).

Slechte service en eten.

Lilyan
20-8-2008

Als jongere word je chagerijnig behandelt en het eten is eentonig en niet vers.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

prima prijs kwaliteit goede maaltijden

Sabrina Hens
18-8-2008

Zijn hier reeds voor de 3de keer met Sunny-holidays Be lgie geweest en weer tevreden. In juni met vrienden geweest, zeer goed van eten en service. In juli met mijn lief geweest en er was nu iets meer jeugdig volk dan vorig jaar., maar de maaltijden waar nog zeer goed en ruim in keuze. Hun superieure kamers hebben airconditioning. Ik kom er zeker nog terug.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 18 2008 21:37:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

!!!!!!oordoppen meenemen voor snachts !!!!!!

Yves en Christa
5-8-2008

snachts veel lawaai van jongeren die een nachtje stappen achter de rug hadden. Kamer met terras en airco was verouderd maar wel proper.dagelijks verse handdoeken en kamers gepoetst.kamers te klein voor 2volw en 2 kind.kinderen 11jen 14j .met 4 sliepen we in een ruimte van 3.5 op 4. het buffet was zeer lekker en veel keuze.koud en warm.personeel onvriendelijk. zwembad was mooi en verzorg.er was wel geen toezicht wat het soms wel wat te bont maakte.alles mocht... de all in was maar om zo te laten ..herbruikbare bekertjes voor all iners...en aan de bar soms wel 30 mensen voor je in een rijtje van 1m breed die voorzien was voor all in,wachtend op hun drankje die ze kregen van chagrijnige en onbeschoft barpersoneel die liever lui dan moe waren. de kinderanimatie was een lachertje en de animatie savonds op terras was nog erger.ronduit belachelijk. het hotel had wel een bewaakteparking aan 8€ per nacht.Een aanrader. We gaan er zeker niet meer terug.Niet geschikt voor gezinnen.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba Seleqtta in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba Seleqtta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.