Hotel Alba Seleqtta

65 reviews over Hotel Alba Seleqtta in het Nederlands

zeer tevreden!

jozefien
11-7-2011

ik ben er vorig jaar geweest en ben zeer tevreden van het hotel! We zijn al onze handbagage gestolen geweest en ze hebben ons goed opgevangen! We hadden niets meer van geld dus voor de terugreis naar huis met de bus hadden we geen eten en hebben we een lunckpakket meegekregen. Het eten was lekker en elke dag was er variatie van vlees en vis. Zou zeker teruggaan naar dit hotel.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Arrogante barmannen

gilbert
12-11-2010

Dicht bij de winkelstraten op een heuvel gelegen waardoor veel trappen moetengedaan worden(76 tot aan de lift)Goed onderhouden ruime kamer en badkamer,dagelijks zuivere handoeken en om de 2 à 3 dagen verse lakens. Mooi onderhouden tuin. Voor het eten zou ik een 8 hebben gegeven,maar sommige gerechten zijn koud(ze komen koud of bijna koud uit de keuken) er is voldoende keuze en de warme gerechten die zijn lekker. Het desert bestaat uit diverse fruitsoorten, taartjes en ijskreem.Alle dranken zijn uit plastiek bekers zowel in het restaurant als s'avonds in de bar. In de bar kan men maar 1 drankje tegelijk krijgen,als men drinkgeld geeft 2 ??? We hadden een armbandje voor all-in en daar bovenop nog een magneetkaart om drank tehalen,na 5 drankjes na elkaar gehaald te hebben vond de barman dat het niet meer kon met de zelfde kaart en dat iemand anders van ons gezelschap (we waren met 10) de drank moest komen halen met een andere kaart of geef eens wat drinkgeld.Wat een arrogante kerel.

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

Noooiiiiiiiiiiiit meer.

Angie
12-8-2010

Kamers die we geboekt hadden, waren niet beschikbaar. We werden in een zijvleugel van het hotel gestopt, hier was vanaf 3.00 uur 's nachts kabaal, schreeuwende jongeren, die de hotelkamers zowat afbraken, op de deuren klopten, dingen over het balkon heen gooiden, met plastic kogeltjes en pistolen door de gang heen schoten,enz. enz. ongelooflijk en dit alles duurde tot plusminus 8.00 u. 's morgens. Dus totaal geen nachtrust.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

zeer goed

geert de couvreur
29-7-2010

een prima hotel voor ons , alleen de vele trappen zijn een nadeel ! ( maar daar waren we van op de hoogte )

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

super, de max, perfect

ellen
15-7-2010

gewoon perfect, zalig goed met kin deren zeer rustgevend, goed van prijs, lekker eten, mooi strand dichtbij, ...

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 15 2010 19:44:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

SUPER

maite
10-3-2010

ga hier zeker naar toe

tot in lloret de mar

het ligt heel dicht bij het strand service is super eten is lekker kamers heel veel en proper kindvriendelijk ja !! prijskwaliteit ,chapoo

Gereisd Alleenreizend in maart 2010

prima hotel

geert en angela
24-10-2009

prima hotel, wij waren er 5 dagen en het eten was goed, niets op aan te merken, enige nadeel is de vele trappen die je moet lopen. prima ligging tov strand. ai werkte ook prima, we mochten ook eerder de kamer binnen.

Gereisd Met partner in oktober 2009

nooit weer

mariam
23-10-2009

all inclusief 1 drankje per keer moet je in de rij staan oud en smerig oersoneel chagerijnig het niet om na huis te schrijven vies goor en koud

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2009

Hotel kun je dit niet noemen?!

Stefanie
27-8-2009

Hele kleine mini kamers, 1 stopcontact , niet eens een in de badkamer. De liften werken lang geen kanten, je moet er 5jaar op wachten... Heel veel lawaai s'nachts , je bent er echt niet op je gemak. Een ligstoel, daar kan je wel van dromen, maar er een hebben dat is wat anders. In het zwembad kan en mag alles. Het barpersoneel & trouwens al het personeel is SUPER onvriendelijk!! Binnen heb je een soort 'relaxruimte', klein zwembadje, jaccuzi en sauna.. nuja echt relaxen kan je er niet , want het zit er vol spelende ambetante rotkinderen (en het is nu niet dat ik geen kinderen kan verdragen!!). Het was gewoon een rot hotel vol met krapulueze kinderen! Het eten was elke dag hetzelfde, degoutant, altijd vis & altijd koud ! HOTEL SUNRISE SUCKS !

Gereisd Met partner in augustus 2009

Tevreden

Karen
23-7-2009

Ik ben in juli met wat vriendinnen gegaan. De ligging van het hotel is perfect. Dicht bij het strand en bij het uigaansleven, maar toch rustig gelegen zodat je op straat geen last hebt van uitgaande jongeren. Als je geen goede slaper bent, kan je 's avonds wel last hebben van jongeren die terugkomen van een avondje stappen. Lloret is een jongerenvakantie, dus voor de rust moet je er niet naar toe gaan. Ik vond het personeel heel vriendelijk, zowel naar ons als naar de kinderen. De kinderanimatie stelt niet veel voor, maar het is nu eenmaal ook geen familiehotel... Ik was tevreden met het eten, er waren twee leuke thema avonden, en hierbuiten vond ik steeds wel iets wat ik lekker vond. Je gaat niet naar een 3* hotel voor een uitmuntend buffet... Prijs/kwaliteit is dit hotel zeker aan te raden in Lloret.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba Seleqtta in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba Seleqtta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.