Hotel Alba Seleqtta

67 reviews over Hotel Alba Seleqtta in het Nederlands

Super hotel

Jaeljo
6-9-2016

Voor de 4e keer zijn wij in dit hotel geweest. Wat een geweldig hotel is dit. Eten heerlijk. Vriendelijk personeel. Zeer ruime en vooral schone kamers. Het is duidelijk dat dit een 4* superior hotel is. De locatie is ook uitstekend, op loopafstand van het centrum en het strand. Volgend jaar weer!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Goed hotel

Tina
22-8-2016

Mooie kamers ! Wel geen nederlandstalige mensen aan receptie? Eten was slecht ... Je mocht blij zijn als het smaakte zoals het eruit zal wel veel variatie ! Wifi ,kluis,koelkast voor alles moest je bijbetalen ookal had je all in. Drankjes mocht je enkel keer per keer halen(je mocht gene meedoen voor je vriendin bv) na 23uur geen drank meer ! Klein zwembad maar al bij al mooi hotel. Hotel resort is wat een grote naam want hotel is klein. Sochtends geen plaats meer in ontbijttuimte (20min moeten wachtn terwijl we om 10u de kamer moestn verlaten) personeel staat er precies tegen zijn zin...

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet voor herhaling vatbaar (honeymoon)

Ozer
27-6-2015

Ligging was het enige wat goed was. Niet kindvriendelijk (topless aan het zwembad), qua eten alles smaakte zelfde. Ontbijt gevraagd dag van vertrek en niet gekregen terwijl die dag volledig betaald is all in!!! En qua taal als je geen Spaans praat of verstaat kom je hier echt niet ver. Dikke duim voor het personeel dat de kamer schoonmaakt

Gereisd Met partner in februari 2015

Het gaat..

Sylvana
30-10-2014

In Augustug 2014 zijn ik en mijn vriend naar hotel Alba seleqtta geweest. Leuk hotel. Alleen een veel te kleine balie waar het altijd stikke druk is en waar ze dan met z'n 2e staan. Het eten was lekker, alleen heel weinig variatie. Wij hadden een kamer waar we net konden staan we werden een beetje afgescheept. Mannen moeten percee met het langen mouwen eten, zowel bij ontbijt als middag en avond eten. Wat vervelend is om elke keer naar je kamer te gaan om om te kleden. Daar hoorden wij meer mensen over klagen. Weinig nederlanders en nooit muziek bij het zwembad. De ligging is wel echt perfect, een paar meter van het strand en boulevard. Zwembad altijd heel druk, teveel mensen voor dat kleine zwembadje.

Gereisd Met partner in augustus 2014

een fantastisch hotel,voor herhaling vatbaar

Rudy Declercq
15-6-2014

in mei op reis geweest naar lloret de mar, dit hotel gekozen en is een aanrader voor iedereen, lekker buffetten en wordt constant aangevuld,mooie kamers en ideaal gelegen,dicht bij strand en de winkels,het was top:-)

Gereisd Met partner in mei 2014

gezellige vakantie voor 2 zussen :)

ginette
3-6-2014

een reuze vankantie voor mijn zus en mezelf!!! Het hotel is zeer verzorgd, heel propere en ruime kamers, die dagelijks gepoetst werden en handdoeken werden telkens ververst .Over het personeel valt niet veel te zeggen, waren allen vriendelijk en zeer behulpzaam, ook het restaurantpersoneel , die vroegen regelmatig of alles naar wens was, het eten was zeer gevarieerd, en alles werd steeds aangevuld zodat men nooit zonder kwam te zitten, het eten was zeer lekker en altijd warm, er worden ook speciale avonden gedaan in het restaurant wat ik lekker vond ! dit hotel is zeker kindvriendelijk, ik zou het zeker aanraden aan de mensen !!!! het strand was 5 minuten wandelen, en de winkelstraat was heel dichtbij, kotom onze reis was een succes !!!!

Gereisd Anders in mei 2014

fantastisch hotel

mahieu christiane
19-5-2014

Zeer mooi hotel. niet zover van centrum en de zee.zeer vriendelijk personeel. het eten was zeer lekker en mooi restaurant. wij hadden een zeer grote kamer en die werd dagelijk schoongemaakt.

Gereisd Anders in Mon May 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed gelegen eten minder.kamers proper en groot .

noelvdb
14-10-2013

Zijn net terug van weekje Lioret de mar Hebben niet het Spaanse weer gehad ,maar BELGIES weer .’ S Nachts 2 x regen ,de dag was goed ( maar Belgiës ,zon wolken enz . Konden in het zwembad was niet te koud . Koud was het niet .Hotel zeer mooi, overal dicht bij . Eerste winkels op 50 m strand 150 m .Mooie Kamers flat screen bad wc erco & verwarming & frigo .Mooi terras met zicht op het zwembad tuin zee en de bergen . Erg vriendelijk in het restaurant & bar & receptie. Paar meisjes aan receptie spreken woordje Vlaams .Het eten is iets minder .Altijd LAUW of zelfs minder . Veel het zelfde die terug kwam . Ontbijt was wel super .De spa ( welnes ) was ook goed . ZEER GOEDE BEDDEN hadden twee 2 persoon bedden . Mooi gepoetst onze kamer toch . Maar in het hoog seizoen niet veel plaats voor lig zetels zeer krab !!!!

Gereisd Met partner in oktober 2013

Eén keer en nooit weer

grootrik
16-8-2013

Nadat we ons met de auto door de nauwe en overvolle straatjes hadden weten te manoeuvreren, kwamen op de parkeerplaats van wat blijkbaar ons hotel was. Voor het inchecken bleken we echter 6 verdiepingen lager te moeten zijn, wat we met een niet op het aantal hotelbezoekers ingestelde lift wisten te bereiken. We hadden volpension geboekt en kwamen onze sleutel halen. “Oh u wilt ook een koelkast? Een safe? Wi-fi? Parkeren? Daarvoor moet u extra betalen”. Alsof je bij het kopen van een auto nog de kosten van een stuur extra in rekening worden gebracht. Eenmaal op de kamer, bleek deze erg klein. Dat gold ook voor het zwembad, wat ook nog eens steenkoud koud bleek te zijn. Nadat alles een beetje tot rust leek te zijn gekomen, begon de entertainment. Iedere avond werd er weer een emmer herrie over je heen gestort, wat duurde tot middernacht. En als dan eindelijk de emmer leeg was, werd je de rest van de nacht wakker gehouden door dichtslaande deuren op de uiterst gehorige gang. Vreselijk.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed voor 1 maal

matheus kelly
30-7-2013

wij verbleven van 20juli tot 27 juli 2013 in hotel alba seleqtta,het hotel was goed,proper maar wel duur,na 22u kon men niets meer gratis krijgen,wij hadden nogthans all-in,er was weinig variatie in het eten,en niet zo warm,het is er zeer rumoerig van de jeugd,we hebben moeten vragen om ons te veranderen van kamer,dan was het iets beter,voor de rest mooie kamers,zwembad te klein,weinig ligstoelen en plaats,en ook weinig of geen annimatie,wij konde niet met de bus tot aan het hotel,wij werden afgzet op een bepaalde plaats waar we zogezegd opgehaald werden met een busje van het hotel,maar kwamen er aan en er was geen ter beschikking,dan hebben we een taxi moetem nemen tot aan het hotel,maar dat hebben ze ons wel terugbetaald,nogthans stond het niet in de brocure dat het hotel niet bereikbaar was met de transferbus,

Gereisd Met vrienden in juli 2013

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba Seleqtta in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba Seleqtta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.