Hotel Alba Seleqtta

maite
10-3-2010

ga hier zeker naar toe

tot in lloret de mar

het ligt heel dicht bij het strand service is super eten is lekker kamers heel veel en proper kindvriendelijk ja !! prijskwaliteit ,chapoo

Gereisd Alleenreizend in maart 2010
2008

Sunrise: tot nu toe mijn lievelingshotel in Lloret

24-5-2008

Sunrise: tot nu toe mijn lievelingshotel in Lloret. Ik was er nu voor de 4e keer. Helaas is het dit keer wat tegen gevallen. Mijn reservatie via de hotelwebsite verliep problematisch. Na veel mails en een voorschot dacht ik alles in orde was. Bij aankomst vond men echter niets terug van mijn reservatie. Na een half uur (!!) tokkelen op de computer kon ik eindelijk een heel kleine eenpersoonskamer betrekken. Het (te grote) bed stond tegen het raam dat toegang gaf tot het balkon. De badkamer was wel voldoende groot. Heel wat meubilair toont oud en is mijn inziens eens aan vervanging toe. Grootste ontgoocheling was het eten. Vroeger was ik daar altijd heel lovend over. Nu dus niet. Het aanbod is nog altijd heel ruim. Maar deze keer was alles meestal koud, hoewel ik iedere keer bij de eersten was om te gaan eten. Wat ook nieuw was: je mocht niet meer zelf kiezen waar je wilde zitten. Elke keer kreeg je een andere tafel toegewezen.

Gereisd Alleenreizend in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

In mei ben ik voor de 3e keer in dit hotel geweest

28-5-2007

In mei ben ik voor de 3e keer in dit hotel geweest. Mooie kamer met airco. Lekker eten: de keuze is wel niet meer zo groot als vroeger, wel goede kwaliteit en smaak. Vriendelijk personeel. Nadeel: het hotel is op een heuvel gelegen en dus moet je altijd en overal trappen doen.

Gereisd Alleenreizend in mei 2007

• De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba Seleqtta in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba Seleqtta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.