Hotel Alba Seleqtta

79 reviews over Hotel Alba Seleqtta

• 2017
    10Ernestine Prins20-09-2017

Geweldig!!

Wat een fijn hotel! Echt 4 minuten lopen op je gemakje en je staat met je voetjes in de zee. De service is perfect, we zijn daar zeeg goed ontvangen heel erg gastvrij. Het eten was gewoon niet normaal zo veel en lekker, en aan alles wordt gedacht. Kip, varken, rund, lam, vis en schaaldieren. Ik voelde me heel erg op vakantie met alle luxe. Ik had balkon met zeezicht en een balkon met zee en zwembad zicht op 1 kamer. Ik vind de prijs en kwaliteitverhouding perfect. Eigenlijk best goedkoop. Ik heb 18 jaar in een hotel gewerkt als jij en ben best een zeur, alles moet goed zijn. Dit hotel krijgt van mij een 9+

• Oude reviews

10ginette03-06-2014

gezellige vakantie voor 2 zussen :)

een reuze vankantie voor mijn zus en mezelf!!! Het hotel is zeer verzorgd, heel propere en ruime kamers, die dagelijks gepoetst werden en handdoeken werden telkens ververst .Over het personeel valt niet veel te zeggen, waren allen vriendelijk en zeer behulpzaam, ook het restaurantpersoneel , die vroegen regelmatig of alles naar wens was, het eten was zeer gevarieerd, en alles werd steeds aangevuld zodat men nooit zonder kwam te zitten, het eten was zeer lekker en altijd warm, er worden ook speciale avonden gedaan in het restaurant wat ik lekker vond ! dit hotel is zeker kindvriendelijk, ik zou het zeker aanraden aan de mensen !!!! het strand was 5 minuten wandelen, en de winkelstraat was heel dichtbij, kotom onze reis was een succes !!!!

• 10mahieu christiane19-05-2014

fantastisch hotel

Zeer mooi hotel. niet zover van centrum en de zee.zeer vriendelijk personeel. het eten was zeer lekker en mooi restaurant. wij hadden een zeer grote kamer en die werd dagelijk schoongemaakt.

• 0Cees18-07-2007

Voor dit geld is het 't niet waard.

• 7janssen04-10-2006

sunrise eens maar nooit meer de kamer was erg ruim de badkamer ook maar s,avonds was er niks te doen en voor kids al helemaal niet bij de recreatie ruimte was alles stuk of er moest flink voor betaald worden met het eten moesten we eem kwartier voor de deur wachten anders was de zaal vol en werd de deur opslot gedaan en moesten we maar afwachten wanneer we konden gaan eten wel was er enorm veel keus voor ieder wat wils het personeel was ook niet vriendelijk die liepen met lange gezichten rond de schoonmaaksters keken erg boos als we door de net gedweilde gang liepen maar ja er was maar 1 weg naar de uitgang verder enorm veel trappen en geen nederlandse tv wel engelse en duitse tv naar sunrise gaan wij niet meer terug

• 4Bollen Monique02-09-2006

het is een wat verouderd hotel met zeer veel trappen,het zwembad is klein maar gezellig ,het eten oké soms lauw,zeer onvriendelijke obers vooral tegen de gasten van ALL-INN,en er is s'avonds niks te doen in het hotel,echt geen kindvriendelijk hotel voor alles betalen,volgend jaar beter.

• 5rombaut brenda04-08-2006

het hotel is zeer moeilijk te vinden en het adres komt niet overeen met de ingang langs de parking als je met de wagen komt.personeel heeft weinig talenkennis.animatie trekt op niets.heeeeeeeeel veel trappen wat niet vermeld staat in de brochure.eten en kamers waren ok.

• 8Frank24-10-2005

Gisteren teruggekomen van een 10daagse reis all-Inclusive. Dit hotel is erg goed, maar wel met veel trappen. Het eten is uitmuntend. De barservice niet snel maar redelijk goed. Het is ook einde seizoen. Wij hadden geen airco in de kamer. Dit is maar gedeeltelijk in het hotel en moet apart geboekt worden volgens de receptie. De kamer en badkamer zijn wel groot, ook voor 4 personen. De reis per bus eens maar nooit meer. Het personeel van bus 33 is erg arrogant en nietklantvriendelijk. Het strand ligt niet ver van het hotel en het centrum op ca. 10min. lopen. In het naseizoen is LLoret rustiger met veel ouderen maar wel gezellig. De all-inclusive is ons erg goed bevallen.

• 10Bart20-10-2005

Ruime kamer, sober ingericht, wel airco en tv, heel slechte matrassen. Ook de badkamer was heel ruim. Heel lekker eten: grote keuze en goede kwaliteit. Vriendelijk personeel. Voor sommige faciliteiten moet je apart betalen (vb sauna). Heel praktisch is de ruime parking van het hotel (betalend). Aangezien het hotel op een heuvel gelegen is, moet je altijd en overal trappen doen.

• 8Tinus01-10-2005

Een minder bekend hotel, goed eten en goed personeel, enig minpunt is dat het een stuk buiten het centrum ligt en dat je een stukje moet klimmen om er te komen.

1 tip over Hotel Alba Seleqtta

• L2012, 11-09-2012

Locatie: het ligt wat verder weg van de "binnenstad" waar de bars en discotheken zijn. Het ligt redelijk aan het uiterste van Lloret en is wat rustiger. Afstand tot centrum/uitgaansleven is ongeveer 20 min lopen.

Personeel erg onbeleefd en totaal geen service. Ze laten zo een lange rij (voor drinken in restaurant) 10 min wachten om een praatje te maken met een collega, kijken je niet aan, doen alsof je lucht bent. Hoort bij de cultuur, maar dat moet je aankunnen, vooral Nederlanders.

3 vragen over Hotel Alba Seleqtta

• Patricia, 05-01-2018

Welke 2persoons kamer het beste boeken?

Wij zijn van voornemens om dit hotel te boeken voor 2x2 personen. Welke kamer is het beste om te boeken qua uitzicht, ligging, etc.?

• Juanita, 06-04-2017

Cuanto cuesta el wifi? es por habitacion, por dia of por telefono/persona? espero su pronro repuesta. Gracias

• dedegroof-feb, 27-09-2016

handdoek service zwembad

Mogen we vragen of er handdoekservice is aan het zwembad zodat we weten of we ze moeten meebrengen van thuis aub.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages