Hotel Alba Seleqtta

79 reviews over Hotel Alba Seleqtta

• 2018
    7Vita22-07-2018

Top hotel

Ik vond het een super goed hotel. Ik ben samen met 2 vriendinnen naar Lloret geweest en wij hadden all inclusieve . Het eten is erg lekker, er zijn elke avond wel gamba's en/of mosselen aanwezig.

Het zwembad is prima, niet erg groot maar zelfs in het hoogseizoen groot genoeg. De kamer is niet zoals die luxe foto's van de kamer, maar genoeg ruimte en het word elke dag schoon gemaakt. Ik zou het zeker aanraden.

• 2017
    10van den broeck marc uit belgie19-11-2017

fantastisch hotel gewoon alles super

ik was hier met groep van 44pax en elke klant was 200% tevreden, wie hier niet tevrden is dan weet ik ook niet hoor! heb direkt voor volgend jaar terug mijn kamers vastgelegd in zelfde periode!!! ik zeg aan iedereen boek dit hotel

• 10Eva Sneyers24-08-2017

Ontspannend

Het hotel is heel aangenaam en er zijn verschillende activiteiten in en rond het zwembad voor jong en oud. De kamers zijn erg proper en mooi. Het personeel is ook zeer vriendelijk. Mooi zwembad en ook erg dicht bij het strand.

• Oude reviews

7Tina22-08-2016

Goed hotel

Mooie kamers ! Wel geen nederlandstalige mensen aan receptie? Eten was slecht ... Je mocht blij zijn als het smaakte zoals het eruit zal wel veel variatie ! Wifi ,kluis,koelkast voor alles moest je bijbetalen ookal had je all in. Drankjes mocht je enkel keer per keer halen(je mocht gene meedoen voor je vriendin bv) na 23uur geen drank meer ! Klein zwembad maar al bij al mooi hotel. Hotel resort is wat een grote naam want hotel is klein. Sochtends geen plaats meer in ontbijttuimte (20min moeten wachtn terwijl we om 10u de kamer moestn verlaten) personeel staat er precies tegen zijn zin...

• 7matheus kelly30-07-2013

goed voor 1 maal

wij verbleven van 20juli tot 27 juli 2013 in hotel alba seleqtta,het hotel was goed,proper maar wel duur,na 22u kon men niets meer gratis krijgen,wij hadden nogthans all-in,er was weinig variatie in het eten,en niet zo warm,het is er zeer rumoerig van de jeugd,we hebben moeten vragen om ons te veranderen van kamer,dan was het iets beter,voor de rest mooie kamers,zwembad te klein,weinig ligstoelen en plaats,en ook weinig of geen annimatie,wij konde niet met de bus tot aan het hotel,wij werden afgzet op een bepaalde plaats waar we zogezegd opgehaald werden met een busje van het hotel,maar kwamen er aan en er was geen ter beschikking,dan hebben we een taxi moetem nemen tot aan het hotel,maar dat hebben ze ons wel terugbetaald,nogthans stond het niet in de brocure dat het hotel niet bereikbaar was met de transferbus,

• 9martina mollie21-05-2013

Wij hebben een hele goeie vakantie gehad in Alba Selecta. Vriendelijk personeel, heel lekker eten, verzorgd en gezellige avonden. Voor ons een meevaller.

• 6gilbert12-11-2010

Arrogante barmannen

Dicht bij de winkelstraten op een heuvel gelegen waardoor veel trappen moetengedaan worden(76 tot aan de lift)Goed onderhouden ruime kamer en badkamer,dagelijks zuivere handoeken en om de 2 à 3 dagen verse lakens. Mooi onderhouden tuin. Voor het eten zou ik een 8 hebben gegeven,maar sommige gerechten zijn koud(ze komen koud of bijna koud uit de keuken) er is voldoende keuze en de warme gerechten die zijn lekker. Het desert bestaat uit diverse fruitsoorten, taartjes en ijskreem.Alle dranken zijn uit plastiek bekers zowel in het restaurant als s'avonds in de bar. In de bar kan men maar 1 drankje tegelijk krijgen,als men drinkgeld geeft 2 ??? We hadden een armbandje voor all-in en daar bovenop nog een magneetkaart om drank tehalen,na 5 drankjes na elkaar gehaald te hebben vond de barman dat het niet meer kon met de zelfde kaart en dat iemand anders van ons gezelschap (we waren met 10) de drank moest komen halen met een andere kaart of geef eens wat drinkgeld.Wat een arrogante kerel.

• 9Karen23-07-2009

Tevreden

Ik ben in juli met wat vriendinnen gegaan. De ligging van het hotel is perfect. Dicht bij het strand en bij het uigaansleven, maar toch rustig gelegen zodat je op straat geen last hebt van uitgaande jongeren. Als je geen goede slaper bent, kan je 's avonds wel last hebben van jongeren die terugkomen van een avondje stappen. Lloret is een jongerenvakantie, dus voor de rust moet je er niet naar toe gaan. Ik vond het personeel heel vriendelijk, zowel naar ons als naar de kinderen. De kinderanimatie stelt niet veel voor, maar het is nu eenmaal ook geen familiehotel... Ik was tevreden met het eten, er waren twee leuke thema avonden, en hierbuiten vond ik steeds wel iets wat ik lekker vond. Je gaat niet naar een 3* hotel voor een uitmuntend buffet... Prijs/kwaliteit is dit hotel zeker aan te raden in Lloret.

• 8annoniem22-01-2009

Mooi van buiten, Rot van binnen

Het begon met het inchecken. Om 7uur s'ochtends kwamen we aan, om 3uur mochten we in de kamer. De nachtwaker die door en rond het hotel liep was té enthousiast, hij heeft s'avonds 3 keer onze sleutel afgepakt en ons aan ons lot overgelaten zodat we die ochtenden om half 9 de sleutel weer op konden komen halen. Bij binnenkomst in onze kamer een knokkel afdruk in de muur achtergelaten, de deur gesloopt ons voor alles uitgemaakt en dat alles omdat je 1x net te hard praat.

Ook de receptionistes waren agressief, ze breken je zonnebril doormidden en gooien het naar gasten die hun niet aanstaan :S TÉ GEK VOOR WOORDEN! Nou snap ik dat als je heel de zomer jongeren over de vloer hebt gehad dat je het niet meer zo ziet zitten, maar is dit niet héél erg overdreven?

Kortom, klantvriendelijkheid kennen ze niet in dit hotel.

• 5anoniem03-09-2008

nooit meer ,,

We zaten er met 4 vrienden. Vanaf dag 1 dag waren ze al onvriendelijk met uiteenlopende reacties van het personeel. 1 personeelslid maakte zelfs kielhaalbewegingen naar ons en de juffrouw in de eetzaal maakte ons uit voor "mongolo" omdat wij haar probeerde duidelijk te maken dat je met het broodje zowat een ruit kon in gooien. Het eten wat warm moest zijn was ijskoud en alles werd hergebruikt. En elke morgen werd er een soort van razia gehouden in onze kamer. De schoonmaakster kwam met een hoop kabaal binnen terwijl wij nog genoten van onze welverdiende rust. En ze maakte de kamer niet eens schoon ze gooide de schone handdoeken neer en ze ging met een hoop kabaal weer weg niet erg vriendelijk als zeg ik het zelf Het hotel zelf zag er redelijk uit. Bij de bar van het all in kreeg je maar 1 drankje mee. Maar voor de rest hebben we buiten het hotel een goede vakantie gehad.

1 tip over Hotel Alba Seleqtta

• L2012, 11-09-2012

Locatie: het ligt wat verder weg van de "binnenstad" waar de bars en discotheken zijn. Het ligt redelijk aan het uiterste van Lloret en is wat rustiger. Afstand tot centrum/uitgaansleven is ongeveer 20 min lopen.

Personeel erg onbeleefd en totaal geen service. Ze laten zo een lange rij (voor drinken in restaurant) 10 min wachten om een praatje te maken met een collega, kijken je niet aan, doen alsof je lucht bent. Hoort bij de cultuur, maar dat moet je aankunnen, vooral Nederlanders.

3 vragen over Hotel Alba Seleqtta

• Patricia, 05-01-2018

Welke 2persoons kamer het beste boeken?

Wij zijn van voornemens om dit hotel te boeken voor 2x2 personen. Welke kamer is het beste om te boeken qua uitzicht, ligging, etc.?

• Juanita, 06-04-2017

Cuanto cuesta el wifi? es por habitacion, por dia of por telefono/persona? espero su pronro repuesta. Gracias

• dedegroof-feb, 27-09-2016

handdoek service zwembad

Mogen we vragen of er handdoekservice is aan het zwembad zodat we weten of we ze moeten meebrengen van thuis aub.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages