Hotel Alba Seleqtta

79 reviews over Hotel Alba Seleqtta

• 2018
    4Annelies Debrouwer24-06-2018

Nooit meer

Geen mini club aanwezig. Na aandringen van touroperator 2u Geen zwembad met glijbaan Geen speeltuin Niet zo vriendelijk personeel behalve in de bar en de manager van de eetzaal 2 grote bedden waardoor er geen ruimte was op de kamer.

• Oude reviews

9geert de couvreur29-07-2010

zeer goed

een prima hotel voor ons , alleen de vele trappen zijn een nadeel ! ( maar daar waren we van op de hoogte )

• 10ellen 15-07-2010

super, de max, perfect

gewoon perfect, zalig goed met kin deren zeer rustgevend, goed van prijs, lekker eten, mooi strand dichtbij, ...

• 1demunck jean-pierre09-07-2009

"Dit nooit meer"

dit willen we nooit meer meemaken,het slechtste hotel waar we ooit op vakantie zijn geweest, all in geboekt en met een bandje aan de arm moet je toch nog een soort van bankkaart tonen en krijg je dan nog voor je vrouw geen drankje mee, zij diende er zelf om te gaan, de kleine heeft voor zijn zakje chips 1.50 € moeten betalen ,amaai all-in,dit is een all-in van mijn voeten ,hele lange wachtrijen voor je iets besteld kreeg en indien er betalende klanten naar de bar komen ,laten ze de ganse rij klanten die all-in betaald hebben gewoon in de kou staan, ik zelf ben hartpatient en nergens in de brochure staat dat je eventjes 88 TRAPPEN moet doen om aan de lift naar je kamer te komen,kamers zeer verouderd,van eerste dag naar receptie geweest,geen enkele reactie tijdens de volledige vakantie,in de eetzaal altijd hetzelfde maar anders verwerkt en het ijs staat te smelten in de koeltoog NOOIT MEER

• 7jordy19-04-2009

onvriendelijk personeel!!!!!

het personeel is verschrikkelijk onvriendelijk en werken zéééééér traag na een uuur aan de receptie kregen we eindelijk de sleutel!! ze zien je komen en ze beginnen onderling te praten... de kamers waren ruim. het eten was niet echt fantastisch (meestal koud) er is alle dagen pasta,vis,en vlees. er is een speelkamer voor de kinderen (ping pong,biljaar,voetbaltafen)

maar volgende keer opnieuw naar ander hotel

1 tip over Hotel Alba Seleqtta

• L2012, 11-09-2012

Locatie: het ligt wat verder weg van de "binnenstad" waar de bars en discotheken zijn. Het ligt redelijk aan het uiterste van Lloret en is wat rustiger. Afstand tot centrum/uitgaansleven is ongeveer 20 min lopen.

Personeel erg onbeleefd en totaal geen service. Ze laten zo een lange rij (voor drinken in restaurant) 10 min wachten om een praatje te maken met een collega, kijken je niet aan, doen alsof je lucht bent. Hoort bij de cultuur, maar dat moet je aankunnen, vooral Nederlanders.

3 vragen over Hotel Alba Seleqtta

• Patricia, 05-01-2018

Welke 2persoons kamer het beste boeken?

Wij zijn van voornemens om dit hotel te boeken voor 2x2 personen. Welke kamer is het beste om te boeken qua uitzicht, ligging, etc.?

• Juanita, 06-04-2017

Cuanto cuesta el wifi? es por habitacion, por dia of por telefono/persona? espero su pronro repuesta. Gracias

• dedegroof-feb, 27-09-2016

handdoek service zwembad

Mogen we vragen of er handdoekservice is aan het zwembad zodat we weten of we ze moeten meebrengen van thuis aub.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages