Hotel Alba Seleqtta

• Sauna
Meer hotelinfo

79 reviews over Hotel Alba Seleqtta

• 8Anna10-09-2019

Giga. Dochter en ik gaan nog een keer.

Het hotel was super. We hadden halfpension. Eten was prima. Iedere dag konden we schone handdoeken krijgen. Iedere dag was er zonder meer schoonmaak op de kamer. Het enige dat ietwat tegenviel was dat het behoorlijk rumoerig was op de gang. De deuren gaan ook met een klap dicht. Het zwembad is klein en de ruimte eromheen ook, gelukkig voor ons was de zee dichtbij.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Glenn Van den Berghe15-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Goed hotel goede ligging Kamers worden elke dag gepoetst all-in tot 23.00u Eten is zeker ok en genoeg variatie Enige minpunt vindt ik betaalde WiFi in het jaar 2019 verder zeker een aanrader

• 2017
    9Ghislaine de Looze25-08-2017

Super leuk hotel met geweldig personeel

Samen met mijn dochter 7 dagen verbleven. Met wat opstart problemen van overboeking en geweldige vakantie gehad. Bij overboeking 1 nacht in een ander hotel geslapen, prima geregeld. Hiervoor gecompenseerd met voor ons beiden 1 week gratis wifi en late uitcheck op de laatste dag ook gratis. Behulpzaam en gastvrij personeel. Ook Roger de reisleider hielp uitstekend waar nodig. Dikke pluim voor een ieder!!!!

• Oude reviews

4grootrik16-08-2013

Eén keer en nooit weer

Nadat we ons met de auto door de nauwe en overvolle straatjes hadden weten te manoeuvreren, kwamen op de parkeerplaats van wat blijkbaar ons hotel was. Voor het inchecken bleken we echter 6 verdiepingen lager te moeten zijn, wat we met een niet op het aantal hotelbezoekers ingestelde lift wisten te bereiken. We hadden volpension geboekt en kwamen onze sleutel halen. “Oh u wilt ook een koelkast? Een safe? Wi-fi? Parkeren? Daarvoor moet u extra betalen”. Alsof je bij het kopen van een auto nog de kosten van een stuur extra in rekening worden gebracht. Eenmaal op de kamer, bleek deze erg klein. Dat gold ook voor het zwembad, wat ook nog eens steenkoud koud bleek te zijn. Nadat alles een beetje tot rust leek te zijn gekomen, begon de entertainment. Iedere avond werd er weer een emmer herrie over je heen gestort, wat duurde tot middernacht. En als dan eindelijk de emmer leeg was, werd je de rest van de nacht wakker gehouden door dichtslaande deuren op de uiterst gehorige gang. Vreselijk.

• 7Angie12-08-2010

Noooiiiiiiiiiiiit meer.

Kamers die we geboekt hadden, waren niet beschikbaar. We werden in een zijvleugel van het hotel gestopt, hier was vanaf 3.00 uur 's nachts kabaal, schreeuwende jongeren, die de hotelkamers zowat afbraken, op de deuren klopten, dingen over het balkon heen gooiden, met plastic kogeltjes en pistolen door de gang heen schoten,enz. enz. ongelooflijk en dit alles duurde tot plusminus 8.00 u. 's morgens. Dus totaal geen nachtrust.

• 1mariam 23-10-2009

nooit weer

all inclusief 1 drankje per keer moet je in de rij staan oud en smerig oersoneel chagerijnig het niet om na huis te schrijven vies goor en koud

1 tip over Hotel Alba Seleqtta

• L2012, 11-09-2012

Locatie: het ligt wat verder weg van de "binnenstad" waar de bars en discotheken zijn. Het ligt redelijk aan het uiterste van Lloret en is wat rustiger. Afstand tot centrum/uitgaansleven is ongeveer 20 min lopen.

Personeel erg onbeleefd en totaal geen service. Ze laten zo een lange rij (voor drinken in restaurant) 10 min wachten om een praatje te maken met een collega, kijken je niet aan, doen alsof je lucht bent. Hoort bij de cultuur, maar dat moet je aankunnen, vooral Nederlanders.

3 vragen over Hotel Alba Seleqtta

• Patricia, 05-01-2018

Welke 2persoons kamer het beste boeken?

Wij zijn van voornemens om dit hotel te boeken voor 2x2 personen. Welke kamer is het beste om te boeken qua uitzicht, ligging, etc.?

• Juanita, 06-04-2017

Cuanto cuesta el wifi? es por habitacion, por dia of por telefono/persona? espero su pronro repuesta. Gracias

• dedegroof-feb, 27-09-2016

handdoek service zwembad

Mogen we vragen of er handdoekservice is aan het zwembad zodat we weten of we ze moeten meebrengen van thuis aub.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages