Hotel Alba Seleqtta

2008

doen we nooit meer

Mevr. J. Wiegmann
28-10-2008

Alles viel tegen, Wij zijn geen jongeren maar ouders met een kind van 10 jaar, dus daar ligt het niet aan. Ongezellig peroneel in de eetzaal, ik moest zelfs mijn handtas afgeven, zeker bang dat we een broodje zouden mee pikken...terwijl we all inclusive hadden...De receptie ook vervelend,geven geen boodschap van de hostess van Neckerman door zodat wij de afspraak mistten. We werden ook niet weggebracht omdat de sleutel van het hotelbusje zoek was. Konden we een taxi nemen. De animatie was elke avond PET, iedere dag disco. Hetgeen betekende de muziek op stand 10 en de disco bol aan. De kamers verouderd en donker. Het eten ging nog wel maar vaak koud. Het punt hier is dat je niet het vakantiegevoel gegeven wordt, je hebt het idee dat je een soort van getolereerd wordt. En daar spaar je dan het hele jaar voor.Doen we nooit meer.

Gereisd Familie in Tue Oct 28 2008 10:02:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

!!!!!!oordoppen meenemen voor snachts !!!!!!

Yves en Christa
5-8-2008

snachts veel lawaai van jongeren die een nachtje stappen achter de rug hadden. Kamer met terras en airco was verouderd maar wel proper.dagelijks verse handdoeken en kamers gepoetst.kamers te klein voor 2volw en 2 kind.kinderen 11jen 14j .met 4 sliepen we in een ruimte van 3.5 op 4. het buffet was zeer lekker en veel keuze.koud en warm.personeel onvriendelijk. zwembad was mooi en verzorg.er was wel geen toezicht wat het soms wel wat te bont maakte.alles mocht... de all in was maar om zo te laten ..herbruikbare bekertjes voor all iners...en aan de bar soms wel 30 mensen voor je in een rijtje van 1m breed die voorzien was voor all in,wachtend op hun drankje die ze kregen van chagrijnige en onbeschoft barpersoneel die liever lui dan moe waren. de kinderanimatie was een lachertje en de animatie savonds op terras was nog erger.ronduit belachelijk. het hotel had wel een bewaakteparking aan 8€ per nacht.Een aanrader. We gaan er zeker niet meer terug.Niet geschikt voor gezinnen.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk maar goed voor 1 keer.....

Yves en Christa
5-8-2008

veel jongeren in het hotel die smorgens vroeg na hun discobezoekje zeer luidruchtig waren.het eten was er prima. veel afwisseling en keuze genoeg. de kamers zijn proper maar iets verouderd en klein voor 4pers.geen gescheiden ruimte voor de kinderen op de kamer. De animatie was 2 keer niks. zwembad was klein maar leuk.geen toezicht .alles mocht en kon. we waren er van 22juli tot 3 augustus.2 volw,2 kinderen van 11j/14j.met de auto.we hebben wel een tijdje moeten zoeken om het hotel te vinden daar de parking helemaal aan de andere kant ligt van het hotel.een bewaakte priveparking had je wel tegen een betaling van 8€ per nacht wat wel aan te raden de all in was goed op de lange wachtrij na savonds en het barpersoneel die alle tijd had. Wij gaan er niet meer terug daar we niet veel geslapen hebben met al die luidruchtige jongeren.maarja,,tis nu eenmaal een uitgaansplekje.

Gereisd Familie in augustus 2008

Wij zijn vertrokken met een gemengd gevoel: als je weet 1

Jannick Adam
8-4-2008

Wij zijn vertrokken met een gemengd gevoel: als je weet dat wij voor 1 kamer - 4 personen (2 volw. + 2 kind.) - half pensioen - 5 nachten, 216 € in totaal betaald hebben.... Wat zullen wij voor die prijs krijgen? Wel, het was UITSTEKEND! Zeer mooie, grote, propere kamer en badkamer met balcon (2 stoelen en 1 tafel) (4 bedden en plaats zat!), deze zijn dagelijks gepoetst. Handdoeken: op de grond (die worden vervangen) opgehangen (die worden niet vervangen), een prachtig systeem. Eten: uitmuntend! Buffet voor ontbijt als avondmaal zeeeeeer uitgebreid en zeeeeer lekker. Ligging: +/- 250 m van het strand en 1 km van het centrum. Enig nadeel: zeeeeer luidruchtige gasten in het hotel en deze is slecht geisoleerd. Neem dus oordopjes mee. Prachtig buiten en binnen zwembad, sauna, jacuzzi. Personnel ontzettend vriendelijk en behulpzaam (spreken engels en frans). Lloret de Mar is aangenaam. Mooi strand (kleine kiezel), aangename wandelingen rond en op de rotsen. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Familie in april 2008
2007

leuke vakantie gehad, heel vriendelijk personeel aan de te

De Maeyer & co
27-8-2007

leuke vakantie gehad, heel vriendelijk personeel aan de poolbar, goed gelegen maar men moet wel goed te been zijn, let wel als men met de auto gaat, had bij onze touroperator parking gereserveerd en stond eveneens genoteerd op onze reisbevestiging "men kan geen parking reserveren op voorhand" pas bij aankomst wordt men op een wachtlijst gezet met gevolg dat men eerst de wagen elders moet parkeren wat niet simpel en niet veilig is in het bruisende Lloret!!! het eten was lekker en redelijk gevarieerd, tip : zeker naar het strand van San Christina gaan (10min rijden) veel leuker en mooier dan het strand van Lloret de Mar.

Gereisd Familie in augustus 2007

wij zijn net terug uit hotel sunrise

hans
24-8-2007

wij zijn net terug uit hotel sunrise. we kwamen snachts aan en moesten eerst een eind lopen van de bus naar het hotel omdat touroperator niets geregeld had. eerste nacht was een ramp kamer aan de straatkant boven een bar. geen oog dicht gedaan. smorgens naar de receptie voor een andere kamer. maar tegen bijbetaling van wel 5euro per kamer per dag konden wij naar de andere nieuwe kant van het hotel. super kamer met airco en lekker rustig. altijd doen dus als je er heen gaat. het personeel was erg vriendelijk, het eten goed, ik heb onze kinderen nergens over horen klagen. die vermaakten zich prima, steeds ijsjes en drinken halen bij de bar waar het personeel zich uit de naad werkte voor je. 100 meter naar het centrum en wel 150 naar het strand. een superligging dus. echt een aanrader als je naar lloret wilt. je moet alleen omboeken naar een kamer met airco dan zit je super.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het all-in gebeuren is een lachertje je staat soms een uur

W.J. Schenk
6-8-2007

Het all-in gebeuren is een lachertje je staat soms een half uur in de rij voor een drankje dit omdat de bar 20 meter lang is en er maar 1meter is gereserveerd voor de all in gasten Je verwacht voor die 722 € voor 1 week wel wat meer dus ga ik hier niet meer terug, en wat betreft het personeel heel erg chagereinig jammer van onze vakantie

Gereisd Familie in juli 2007
2006

de mensen die niet in All Inn formule waren gaan aan de je

wendy
12-7-2006

de mensen die niet in All Inn formule waren gaan aan de bar telkens voor zodat je er soms lang kan staan. De all inn is pover. Vanaf half 3 kan je niets meer te eten krijgen en vanaf 4 uur krijg je koekjes. Je moet wel echter achter de koekjes vragen anders geven ze ze niet. De bediening is niet vriendelijk. Bij het restaurant wordt je dikwijls van tafel weg gejaagd omdat je aan een tafel van 6 met 5 personen zit . De boven van het restaurant mag zo min mogelijk gebruikt worden. Je staat aan het buffet ook lang te wachten. Teveel personen voor een te klein buffet

Gereisd Familie in juli 2006

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba Seleqtta in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba Seleqtta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.