Hotel Alba Seleqtta

Meer hotelinfo

79 reviews over Hotel Alba Seleqtta

• 5Sonja10-06-2019

nooit meer

Mensen let op wordt niet verteld door touroperator maar zijn buitenbaden aan het realiseren dus wij hebben tien dagen in herrie van drilboren en stofwolken van tegelsnijders gezeten,persoonlijk vind ik het geen 4 sterren waard, in t10 dagen is er geen stofzuiger door kamer/badkamer/balkon gegaan alleen zwabber dus de haren van gasten worden verplaatst niet verwijderd.Eten was goed

• 2017
    9roy hayck28-08-2017

vakantie alba selleqta hotel

goed hotel en goeie service alleen de volgende x wel met vliegtuig verder de bar en het eten is goed had alleen iets meer variatie verwacht maar was goed te doen verder verder lekker dicht bij het strand en midden in de stad tot un toe alles naar wens en goed naar ons zin

• Oude reviews

9Jaeljo06-09-2016

Super hotel

Voor de 4e keer zijn wij in dit hotel geweest. Wat een geweldig hotel is dit. Eten heerlijk. Vriendelijk personeel. Zeer ruime en vooral schone kamers. Het is duidelijk dat dit een 4* superior hotel is. De locatie is ook uitstekend, op loopafstand van het centrum en het strand. Volgend jaar weer!

• 1Ozer27-06-2015

niet voor herhaling vatbaar (honeymoon)

Ligging was het enige wat goed was. Niet kindvriendelijk (topless aan het zwembad), qua eten alles smaakte zelfde. Ontbijt gevraagd dag van vertrek en niet gekregen terwijl die dag volledig betaald is all in!!! En qua taal als je geen Spaans praat of verstaat kom je hier echt niet ver. Dikke duim voor het personeel dat de kamer schoonmaakt

• 6Sylvana30-10-2014

Het gaat..

In Augustug 2014 zijn ik en mijn vriend naar hotel Alba seleqtta geweest. Leuk hotel. Alleen een veel te kleine balie waar het altijd stikke druk is en waar ze dan met z'n 2e staan. Het eten was lekker, alleen heel weinig variatie. Wij hadden een kamer waar we net konden staan we werden een beetje afgescheept. Mannen moeten percee met het langen mouwen eten, zowel bij ontbijt als middag en avond eten. Wat vervelend is om elke keer naar je kamer te gaan om om te kleden. Daar hoorden wij meer mensen over klagen. Weinig nederlanders en nooit muziek bij het zwembad. De ligging is wel echt perfect, een paar meter van het strand en boulevard. Zwembad altijd heel druk, teveel mensen voor dat kleine zwembadje.

• 9Rudy Declercq15-06-2014

een fantastisch hotel,voor herhaling vatbaar

in mei op reis geweest naar lloret de mar, dit hotel gekozen en is een aanrader voor iedereen, lekker buffetten en wordt constant aangevuld,mooie kamers en ideaal gelegen,dicht bij strand en de winkels,het was top:-)

• 8noelvdb14-10-2013

Goed gelegen eten minder.kamers proper en groot .

Zijn net terug van weekje Lioret de mar Hebben niet het Spaanse weer gehad ,maar BELGIES weer .’ S Nachts 2 x regen ,de dag was goed ( maar Belgiës ,zon wolken enz . Konden in het zwembad was niet te koud . Koud was het niet .Hotel zeer mooi, overal dicht bij . Eerste winkels op 50 m strand 150 m .Mooie Kamers flat screen bad wc erco & verwarming & frigo .Mooi terras met zicht op het zwembad tuin zee en de bergen . Erg vriendelijk in het restaurant & bar & receptie. Paar meisjes aan receptie spreken woordje Vlaams .Het eten is iets minder .Altijd LAUW of zelfs minder . Veel het zelfde die terug kwam . Ontbijt was wel super .De spa ( welnes ) was ook goed . ZEER GOEDE BEDDEN hadden twee 2 persoon bedden . Mooi gepoetst onze kamer toch . Maar in het hoog seizoen niet veel plaats voor lig zetels zeer krab !!!!

• 9Hubert30-10-2012

Enorme meevaller

Het hotel is zeer goed gelegen op een 150 meter van het strand en dichtbij winkelstraat , allerlei bazars, winkels, cafés enz. De ontvangst is vriendelijk door meertalig personeel met zelfs enkele noties nederlands. De kamers zijn ruim, net en geriefelijk. Per persoon heb je een zeer breed bed van 140 cm ter beschikking. Iedere kamer beschikt over een flatscreentv van 32 inch met bijna uitsluitend spaanse zenders. Je hebt ook een klein balkon met meubilair. Het eten was bijzonder lekker en gevarieerd, wat uitzonderlijk is voor buffetten. Wij logeerden in de formule all-inn en kregen hiervoor een bandje om de pols. In de bar moeten de gasten all-in aan een afzonderlijke plaats aan de toog de drankjes bestellen en alles wordt geserveerd in plastic bekers. Wifi is gratis behalve voor de gasten die gereserveerd hebben via een touroperator ( 3€ voor 2 uur of 7€ per dag).

• 9jozefien11-07-2011

zeer tevreden!

ik ben er vorig jaar geweest en ben zeer tevreden van het hotel! We zijn al onze handbagage gestolen geweest en ze hebben ons goed opgevangen! We hadden niets meer van geld dus voor de terugreis naar huis met de bus hadden we geen eten en hebben we een lunckpakket meegekregen. Het eten was lekker en elke dag was er variatie van vlees en vis. Zou zeker teruggaan naar dit hotel.

• 7geert en angela24-10-2009

prima hotel

prima hotel, wij waren er 5 dagen en het eten was goed, niets op aan te merken, enige nadeel is de vele trappen die je moet lopen. prima ligging tov strand. ai werkte ook prima, we mochten ook eerder de kamer binnen.

1 tip over Hotel Alba Seleqtta

• L2012, 11-09-2012

Locatie: het ligt wat verder weg van de "binnenstad" waar de bars en discotheken zijn. Het ligt redelijk aan het uiterste van Lloret en is wat rustiger. Afstand tot centrum/uitgaansleven is ongeveer 20 min lopen.

Personeel erg onbeleefd en totaal geen service. Ze laten zo een lange rij (voor drinken in restaurant) 10 min wachten om een praatje te maken met een collega, kijken je niet aan, doen alsof je lucht bent. Hoort bij de cultuur, maar dat moet je aankunnen, vooral Nederlanders.

3 vragen over Hotel Alba Seleqtta

• Patricia, 05-01-2018

Welke 2persoons kamer het beste boeken?

Wij zijn van voornemens om dit hotel te boeken voor 2x2 personen. Welke kamer is het beste om te boeken qua uitzicht, ligging, etc.?

• Juanita, 06-04-2017

Cuanto cuesta el wifi? es por habitacion, por dia of por telefono/persona? espero su pronro repuesta. Gracias

• dedegroof-feb, 27-09-2016

handdoek service zwembad

Mogen we vragen of er handdoekservice is aan het zwembad zodat we weten of we ze moeten meebrengen van thuis aub.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages