Hotel Alba Seleqtta

65 reviews over Hotel Alba Seleqtta in het Nederlands

nooit meer

Sonja
10-6-2019

Mensen let op wordt niet verteld door touroperator maar zijn buitenbaden aan het realiseren dus wij hebben tien dagen in herrie van drilboren en stofwolken van tegelsnijders gezeten,persoonlijk vind ik het geen 4 sterren waard, in t10 dagen is er geen stofzuiger door kamer/badkamer/balkon gegaan alleen zwabber dus de haren van gasten worden verplaatst niet verwijderd.Eten was goed

Gereisd Met partner in mei 2019

Top hotel

Vita
22-7-2018

Ik vond het een super goed hotel. Ik ben samen met 2 vriendinnen naar Lloret geweest en wij hadden all inclusieve . Het eten is erg lekker, er zijn elke avond wel gamba's en/of mosselen aanwezig.

Het zwembad is prima, niet erg groot maar zelfs in het hoogseizoen groot genoeg. De kamer is niet zoals die luxe foto's van de kamer, maar genoeg ruimte en het word elke dag schoon gemaakt. Ik zou het zeker aanraden.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Nooit meer

Annelies Debrouwer
24-6-2018

Geen mini club aanwezig. Na aandringen van touroperator 2u Geen zwembad met glijbaan Geen speeltuin Niet zo vriendelijk personeel behalve in de bar en de manager van de eetzaal 2 grote bedden waardoor er geen ruimte was op de kamer.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Traveltroef

fantastisch hotel gewoon alles super

van den broeck marc uit belgie
19-11-2017

ik was hier met groep van 44pax en elke klant was 200% tevreden, wie hier niet tevrden is dan weet ik ook niet hoor! heb direkt voor volgend jaar terug mijn kamers vastgelegd in zelfde periode!!! ik zeg aan iedereen boek dit hotel

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Geweldig!!

Ernestine Prins
20-9-2017

Wat een fijn hotel! Echt 4 minuten lopen op je gemakje en je staat met je voetjes in de zee. De service is perfect, we zijn daar zeeg goed ontvangen heel erg gastvrij. Het eten was gewoon niet normaal zo veel en lekker, en aan alles wordt gedacht. Kip, varken, rund, lam, vis en schaaldieren. Ik voelde me heel erg op vakantie met alle luxe. Ik had balkon met zeezicht en een balkon met zee en zwembad zicht op 1 kamer. Ik vind de prijs en kwaliteitverhouding perfect. Eigenlijk best goedkoop. Ik heb 18 jaar in een hotel gewerkt als jij en ben best een zeur, alles moet goed zijn. Dit hotel krijgt van mij een 9+

Gereisd Anders in september 2017

vakantie alba selleqta hotel

roy hayck
28-8-2017

goed hotel en goeie service alleen de volgende x wel met vliegtuig verder de bar en het eten is goed had alleen iets meer variatie verwacht maar was goed te doen verder verder lekker dicht bij het strand en midden in de stad tot un toe alles naar wens en goed naar ons zin

Gereisd Met partner in augustus 2017

Super leuk hotel met geweldig personeel

Ghislaine de Looze
25-8-2017

Samen met mijn dochter 7 dagen verbleven. Met wat opstart problemen van overboeking en geweldige vakantie gehad. Bij overboeking 1 nacht in een ander hotel geslapen, prima geregeld. Hiervoor gecompenseerd met voor ons beiden 1 week gratis wifi en late uitcheck op de laatste dag ook gratis. Behulpzaam en gastvrij personeel. Ook Roger de reisleider hielp uitstekend waar nodig. Dikke pluim voor een ieder!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Ontspannend

Eva Sneyers
24-8-2017

Het hotel is heel aangenaam en er zijn verschillende activiteiten in en rond het zwembad voor jong en oud. De kamers zijn erg proper en mooi. Het personeel is ook zeer vriendelijk. Mooi zwembad en ook erg dicht bij het strand.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel

Jaeljo
6-9-2016

Voor de 4e keer zijn wij in dit hotel geweest. Wat een geweldig hotel is dit. Eten heerlijk. Vriendelijk personeel. Zeer ruime en vooral schone kamers. Het is duidelijk dat dit een 4* superior hotel is. De locatie is ook uitstekend, op loopafstand van het centrum en het strand. Volgend jaar weer!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Goed hotel

Tina
22-8-2016

Mooie kamers ! Wel geen nederlandstalige mensen aan receptie? Eten was slecht ... Je mocht blij zijn als het smaakte zoals het eruit zal wel veel variatie ! Wifi ,kluis,koelkast voor alles moest je bijbetalen ookal had je all in. Drankjes mocht je enkel keer per keer halen(je mocht gene meedoen voor je vriendin bv) na 23uur geen drank meer ! Klein zwembad maar al bij al mooi hotel. Hotel resort is wat een grote naam want hotel is klein. Sochtends geen plaats meer in ontbijttuimte (20min moeten wachtn terwijl we om 10u de kamer moestn verlaten) personeel staat er precies tegen zijn zin...

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba Seleqtta in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba Seleqtta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.