We hebben een aantal aanbieders voor Lloret de Mar voor je op een rij gezet:

Reviews over Lloret de Mar

goed voor één keer

Edwin
    20-5-2019

goed om uit te gaan, veel restaurantjes en winkels cultuur valt hier minder te beleven,daar moet je wel al een excursie voor uittrekken en geld uitgeven. Tosa mar een aanrader heel gezellig , met de bus kost het 4 € heen en terug, met de boot heen en terug 24 € Santa Clotilde Gardens 5 € beetje overroepen wel mooie aangelegd met trappen en beelden enz; maar vele soorten planten met bloemen zijn er niet. Strand is grof zand , rode vlag stak in mei veel uit . Je kan een mooie wandeling doen einde van de boulevard langs rotsen mooie zichten voor foto's te nemen, klein kasteeltje is privé , je kan deze niet bezoeken.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Heel gezellig

Monique
    8-5-2019

Wat een gezellige plaats. Had eerst mijn bedenkingen, maar wat is Lloret leuk. Kleine straatjes met winkeltjes en barretjes. Een prachtige kustlijn met een heerlijk strand. Lloret is niet duur. Heerlijk tapas gegeten voor weinig geld.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek

Adrie Teunissen
    21-4-2019

T is een mooi en gezellig centrum heel veel leuke restaurantjes ,mooi strand en prachtig wandelgebied ,en wat ook fijn is voor mensen die wat willen doen ,er is een bus station zodat je naar Girona Tosca blanes met de bus ,en met de trein via Blanes naar Barcelona kan , wij komen hier al jaren en erg gezellig ,

Gereisd Met partner in april 2019

Touroperator fantastisch :D

Anouck Frulleux
    3-4-2019

We verbleven in hotel Bolero dankzij touroperator! Het was geweldig!! Door touroperator heb ik de mooiste reis van mijn leven meegemaakt! Ik won de VIP TRIP van touroperator van Ronnie Flex! Ik kan me officieel de gelukkigste persoon ooit heten! Allemaal dankzij hun. En als dat nog niet genoeg was kreeg ik een verblijf in Bolero voor een week! Hoe Fantastisch is dat??? Ondanks we zelf ons handdoeken moesten meedoen (wat niet werd meegedeeld) kreeg Ik ook tickets voor Ronnie zijn optreden en dat maakte het gewoon compleet. Nogmaals bedank ik touroperator voor de onvergetelijke reis en het mooiste avontuur in heel mijn leven. Zoveel plezier gemaakt en gelachen... echt geweldig!!!!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Stephan de Groot
    29-11-2018

Het is een jongeren uitgaansgelegenheid. Veel discotheken en hangende jongeren. Verder heb je er een kiezenstrand i.p.v. een zandstrand, maar dat mag de pret niet bederven. Leuke winkeltjes en musea om te bezoeken. Verschillende looproutes en genoeg plekken om dingen te huren. (Scooter, auto, step, jetsky etc.)

Gereisd Met vrienden in augustus 2018
Lloret de Mar scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1051 reviews