We hebben een aantal aanbieders voor Lloret de Mar voor je op een rij gezet:

vakanties Lloret de Mar

We hebben een aantal aanbieders voor Lloret de Mar voor je op een rij gezet:

Reviews over Lloret de Mar

fantastische vakantie in het najaar

Fabienne,
    9-11-2018

Hotel Delamar is een mooi en verzorgd hotel. dit was onze eerste keer dat wij in het najaar op vakantie gingen maar het is ons enorm goed bevallen. All het personeel van het hotel is erg vriendelijk en helpen je graag.

het ontbijt en dinner zijn in uitgebreide buffet vorm. enkel het ontbijt is inclusief drinken, bij het dinner voor eigen kosten.

de kamers worden elke dag netjes schoongemaakt en de douche is heerlijk! Ook erg fijn is dat er een waterkoker op de kamer staat.

mijn advies is om bij het hotel een auto te huren, wij zijn naar het strand Cala del pi, en naar een plaatje Sa tuna geweest. Sa tuna is een klein strandje met een erg leuke wandel route.(gratis parkeren) Cala del pi is een prachtig strand om te snorkelen maar let op! je wordt met de tomtom naar een hotel gestuurd. rijdt rechtdoor tot de openbare parkeerplaats verderop, daar is een klein trapje naar beneden die naar het strand toe lijdt.(gratis parkeren)

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig

Marleen Driessen,
    1-11-2018

Hele mooie en schone hotelkamer en hotel. Super vriendelijk personeel en Lloret zelf is ook erg mooi. Bij Bodega Cristina kun je heerlijk rustig zitten en je kunt ook heel relaxed wandelen langs het kasteel af. Ik zeg een hele dikke aanrader. Ben nu 3 keer in Lloret geweest en ook 3 keer hetzelfde hotel. Zou hier meteen weer naar terug gaan!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Fantastisch!

Christina,
    28-10-2018

Wat een geweldige hotel! Superschoon! Aardig personeel! Wij hadden een junior suite met eigen jacuzzi op ons balkon en het was in een woord super! Sowieso gaan we volgend jaar weer terug! Het avondeten had ik na 3 dagen wel gezien.. beetje eentonig, maar ontbijt en lunch super! Restaurants zitten daar op loopafstand dus de andere avonden zijn we lekker buiten gaan eten. Al met al een top vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Beste keuze in Lloret

Pieter,
    20-10-2018

Rosamar bestaat uit verschillende hotels, bij elkaar gelegen aan de rustige kant van Lloret, aan het einde van de boulevard. Rosamar & Spa heeft zwembaden, sauna, stoombad, etc. Lekker als het weer wat minder is. Kamers met zeezicht, vlak bij het strand. Heel uitgebreid en goed ontbijtbuffet. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Heel tevreden over ons verblijf hier.

Gereisd met partner in oktober 2018
    Director of Rosamar Hotels, Directora General, 30-11-2018

Dear Pieter,

Thank you for your comment and for taking the time to describe your stay at our hotel. We are always happy to hear that our guests’ needs were met to the greatest extent possible.

Thank you for counting on Rosamar Hotels, and we hope to see you again soon.

Sincerely,

Montse Vilella

Director of Rosamar Hotels

Nee niet voor herhaling

Fam kalkwarf,
    19-10-2018

Wij zitten hier nog met onze kleinzoon. Animatie voor de Kids is goed, de hele dag door is er wat voor de kleintjes. Savonds is er kinderdisco, en daar zijn oordopjes echt nodig. Je kan elkaar niet meer verstaan door de holle bedoening en harde muziek. Savonds laat hollen en schreeuwen er kinderen door de lange holle gangen. Heel veel Engelse, Polen en Russen. De kamers zijn schoon en elke dag schonen handdoeken. Het ontbijt ruim voldoende, net als het avond eten. Zwembad is mooi en bedjes zat. Het binnenbad is zeker toe aan een opknap beurd. Voor de rest hebben wij ons prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
    Director of Rosamar Hotels, Directora General, 30-11-2018

Dear Kalkwarf,

Thank you for taking the time to offer your comments on our hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time at Rosamar Hotels. Our team’s goal is to work every day to ensure the well-being of our guests, and as a result we are pleased to hear your opinion.

We hope to see you again soon. Thank you for counting on us.

Sincerely,

Montse Vilella