Sorteren

vakanties Lloret de Mar

Reviews over Lloret de Mar

fantastische vakantie in het najaar

Fabienne
    9-11-2018

Hotel Delamar is een mooi en verzorgd hotel. dit was onze eerste keer dat wij in het najaar op vakantie gingen maar het is ons enorm goed bevallen. All het personeel van het hotel is erg vriendelijk en helpen je graag.

het ontbijt en dinner zijn in uitgebreide buffet vorm. enkel het ontbijt is inclusief drinken, bij het dinner voor eigen kosten.

de kamers worden elke dag netjes schoongemaakt en de douche is heerlijk! Ook erg fijn is dat er een waterkoker op de kamer staat.

mijn advies is om bij het hotel een auto te huren, wij zijn naar het strand Cala del pi, en naar een plaatje Sa tuna geweest. Sa tuna is een klein strandje met een erg leuke wandel route.(gratis parkeren) Cala del pi is een prachtig strand om te snorkelen maar let op! je wordt met de tomtom naar een hotel gestuurd. rijdt rechtdoor tot de openbare parkeerplaats verderop, daar is een klein trapje naar beneden die naar het strand toe lijdt.(gratis parkeren)

Geweldig

Marleen Driessen
    1-11-2018

Hele mooie en schone hotelkamer en hotel. Super vriendelijk personeel en Lloret zelf is ook erg mooi. Bij Bodega Cristina kun je heerlijk rustig zitten en je kunt ook heel relaxed wandelen langs het kasteel af. Ik zeg een hele dikke aanrader. Ben nu 3 keer in Lloret geweest en ook 3 keer hetzelfde hotel. Zou hier meteen weer naar terug gaan!

Cudowne wakacje w Evenia Olympic Park

Krzysztof
    1-11-2018

Wszystko było idealnie - duże i urozmaicry serwujące napoje i przekąski, doskonałe kolacje z dużym wyborem deserów i dań, niesamowite animacje wieczorne i świetne animacje dla dzieci oraz dorosłych. Blisko do centrum Lloret de Mar, a na plażę wozi gości bus hotelowy. Obsługa w hotelu jest bardzo przyjazna i miła, przesympatyczni animatorzy, zawsze pomocna recepcja - ja nie mam żadnych zastrzeżeń.

A minusy... tydzień urlopu to zdecydowanie za mało, jak na pobyt w tym miejscu!

Fantastisch!

Christina
    28-10-2018

Wat een geweldige hotel! Superschoon! Aardig personeel! Wij hadden een junior suite met eigen jacuzzi op ons balkon en het was in een woord super! Sowieso gaan we volgend jaar weer terug! Het avondeten had ik na 3 dagen wel gezien.. beetje eentonig, maar ontbijt en lunch super! Restaurants zitten daar op loopafstand dus de andere avonden zijn we lekker buiten gaan eten. Al met al een top vakantie!

Beste keuze in Lloret

Pieter
    20-10-2018

Rosamar bestaat uit verschillende hotels, bij elkaar gelegen aan de rustige kant van Lloret, aan het einde van de boulevard. Rosamar & Spa heeft zwembaden, sauna, stoombad, etc. Lekker als het weer wat minder is. Kamers met zeezicht, vlak bij het strand. Heel uitgebreid en goed ontbijtbuffet. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Heel tevreden over ons verblijf hier.

Lloret de Mar scoort een 8,1 uit 10, op basis van 1034 reviews