Appartement Grifeu

Appartement
Appartement Grifeu
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Grifeu voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Grifeu in het Nederlands

Hotel in vooroorlogse sfeer

heer Beuker
1-9-2012

In hotel Grifeu waan je je in een jaren 30 sfeer. Het uitzicht aan zeezijde is grandioos. De kamers zijn eenvoudig en hebben geen TV, telefoon of airco, wel een plafondventilator. Ontbijt en restaurant zijn goed.

Fantastisch Hotel, maar................

H.W.J. Sijmons
3-5-2012

Prachtige ligging aan de middelandsche zee.

Kamers zonder TV, ijskast. en airco.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Grifeu in Llanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Grifeu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Grifeu scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.