Hotel Gri-Mar

Kleine hotelsWeer vandaag12°7°

We hebben een aantal aanbieders voor Gri-Mar voor je op een rij gezet:

Laatste review

goed autentiek hotel prima ligging

willem van der velde,
25-8-2009

hotel ligt prachtig in bergachtige omgeving, kamers hebben zicht op zee, centrum makkelijk te bereiken, haven en strand ca 750 meter. Hotel wordt omgeven door een prachtige tuin en heeft een groot zwembad. Er bestaat een mogelijk tot luchen bij het zwembad.

Kenmerken

1 review over Hotel Gri-Mar in het Nederlands

goed autentiek hotel prima ligging

willem van der velde
25-8-2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gri-Mar in Llanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gri-Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.