Hotel BlauMar

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag24°14°
Hotel BlauMar
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor BlauMar voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel BlauMar in het Nederlands

mooie plek

MYlo
9-6-2012

mooie ligging, alle kamers uitzicht op zee, zeer vriendelijke eigenaars en bediening

Het hotel heeft haar deuren geopend in de zomer van 2009. De kamers zijn verzorgd en schoon, de badkamer is schoon en vrij groot.

Het koppel dat het het hotel openhoudt, is vriendelijk en behulpzaam.

Llafranc is een authentiek en zeer rustig plaatsje aan de Costa Brava, als gevolg van het feit dat hier geen bussen of treinen passeren.

Het enige dat wij kunnen zeggen dat ontbreekt is een kluisje en een minibar op de kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BlauMar in Llafranc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BlauMar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.