Hotel Prestige Congress

Airport hotelWeer vandaag28°19°
Hotel Prestige Congress
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Prestige Congress voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Prestige Congress in het Nederlands

Modern hotel, mindere ligging

RemcoL
30-6-2010

Zeer luxe en moderne kamers met (als u hoger zit) een prachtig uitzicht. Eten is uitstekend, personeel erg vriendelijk, metrostation naar centrum in de buurt.

Voordeel is de vele luxe voor een goede prijs, de niet al te hoge prijs komt door de wat mindere ligging ten opzichte van het centrum wat dan ook gelijk het nadeel is.

Omgeving rond het hotel is niet zo bijzonder, veel is nog in aanbouw en er zijn weinig uitgaansmogelijkheden. In een nabijgelegen winkelcentrum wel de mogelijkheid tot lekker uiteten wat ook zeker een aanrader is.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Dit hotel ligt buiten het centrum en in een wijk in aanbouw

Natasja
25-9-2007

Dit hotel ligt buiten het centrum en in een wijk in aanbouw. Barcelona staat momenteel behoorlijk in de steigers en rondom dit hotel is het niet anders. Maar...het hotel is echt subliem! Hightech en moderne kamers met de leukste snufjes! Van de bouw buiten hoor je nagenoeg niets. Goede en geruisloze airco, heerlijke douche en goede bedden. Ze hebben een gratis shuttlebus van en naar het vliegveld (alleen rijdt deze niet echt vaak).

Wij hadden geen ontbijt geboekt, maar op 5 minuten afstand loop je een groot warenhuis binnen (Carryfour) waar je ook heerlijk (en goedkoop!) kan ontbijten.

Wil je wat anders dan een standaard hotelkamer en vind je het niet erg om niet direct in het centrum te zitten (lang leve de bus en metro) dan is dit hotel zeker een aanrader! Wij gaan bij een volgend bezoek aan Barcelona zeker weer terug naar dit hotel!

Gereisd Met partner in september 2007

Redelijk recent hotel, moderne kamers

kevin
4-9-2007

Redelijk recent hotel, moderne kamers. minpunt: open badkamer. ligging: redelijk buiten het centrum, maar momenteel in de regio zwaar aan het bouwen, zal een heel moderne regio worden. de receptie en het restaurant waren veel te koud!! airco stond veel te fris ingesteld. Weinig aangenaam om te ontbijten. Dit moderne hotel heeft de capaciteiten om een goed buisinesshotel te worden, maar heeft nog veeeeel werk.

Gereisd Met partner in september 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prestige Congress in L'Hospitalet de Llobregat , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prestige Congress zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.