Hotel Eurostars Lex

7 reviews over Hotel Eurostars Lex in het Nederlands

erg jammer

karen
18-5-2014

Dit hotel kreeg goede beoordelingen op een andere beoordelingsite en de prijs sprak mij wel aan. Omdat wij een hele week naar Barcelona gingen, wilde ik wat meer. Als je een betaalbaar 4 sterren hotel zoekt is deze 100 % af te raden! Op het eerste gezicht ziet het er allemaal leuk uit maar dan kijk je iets beter: douche kabine vol met schimmel en vochtplekken, water loopt niet weg dus na 1 minuut sta je in een zwembad overal ligt stof op de vloer, vreemde vlekken op de gordijnen bed werd wel dagelijks opgedekt maar wc bv niet schoongemaakt, doucheputje vol met zwarte haren, als klap op de vuu pijl: op ochtend van vertrek zie ik ineens eenkakkerlak op het bed! Schandelig allemaal vooreen 4 sterren hotel! Enige goede was dat het personeel vriendelijk was. Nee zouden er 2 sterren af moeten halen plus de prijs omlaag. Ronduit slecht

Gereisd Met partner in mei 2014

Top hotel met Super service

timbrug2000
28-4-2014

Zeer net en schoon hotel met een fantastische ligging. Het ligt vlakbij het metro station Sant Eutulia waarvan je binnen een paar minuten op de Ramblas staat. De service van het hotel is heel erg goed. De mensen zijn allemaal super behulpzaam en zeer vriendelijk. Ze willen alles wel voor je doen en zo hoort het ook. In de omgeving van het hotel zit een klein parkje waar je super goed en goedkoop kunt eten en drinken. Dit hotel is echt een aanrader als je naar Barcelona gaat.

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Korte vakantie.

29-1-2014

Het buitenaanzicht van het hotel moet gerenoveerd worden en het comfort van het binnenbereik laat te wensen over, er moet een nieuwe inrichting komen. Het hotel biedt het comfort van een driesterrenhotel en niet van een viersterrenhotel.

Gereisd Anders in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel en gunstig.

25-10-2013

Het hotel was echt heel mooi. Modern, schoon en niet ver van het centrum van Barcelona. We waren echt heel tevreden, helaas waren we daar maar 3 dagen.

Gereisd Anders in oktober 2013

Aanbevelenswaardig!

1-10-2013

Super vriendelijk & top service! Moderne inrichting, hoewel de douche niet zonder problemen was. Maar voor een paar nachten kan men daar overheen kijken. Goede prijs-kwaliteitsverhouding in elk geval!

Gereisd Anders in oktober 2013

Modern uitgerust hotel iets buitenaf.

8-7-2013

Nieuw hotel met geweldige, modern ontworpen kamers en vriendelijke, behulpzame service bij de 24 uur receptie. Het ontbijt is ook aan te bevelen. Helaas is er geen zwembad en ook niet iedere kamer heeft een balkon, wat bij een 4 sterren hotel toch te verwachten is. Locatie is een beetje buiten de stad, maar met de metro zonder stress en goedkoop in circa 30 minuten te bereiken. U kunt gratis parkeren in de flatgebouwen eromheen.

Gereisd Anders in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fatsoenlijk hotel vlak bij het centrum.

3-7-2013

Het hotel is goed bereikbaar, omdat er een metrostation op 200 meter ligt. De medewerkers zijn super vriendelijk en helpen met elk dingetje (de eerste dag was onze kamer niet klaar, daarvoor hebben we een voucher voor gratis ontbijt gekregen). Het hotel is zeer schoon en zeer modern ingericht. In de gang stonk het wel.

We hebben een aantal aanbieders voor Eurostars Lex voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eurostars Lex in L'Hospitalet de Llobregat , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eurostars Lex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.