L'Hospitalet de Llobregat

We hebben een aantal aanbieders voor L'Hospitalet de Llobregat voor je op een rij gezet:

Reviews over L'Hospitalet de Llobregat

Het buurtje was niet veel aan.

Erna Schouten
    19-1-2016

Het was fijn dat de metro voor de deur was. Opstappen en huppekee, overal naartoe. Genoten. En in het buurtje kon je wel her en der wat eten. Maar verder saai, wilden ook niet verder zoeken, aangezien het er niet zo prettig aanvoelde. Beetje achterbuurt idee.( Mijn dochter en ik waren samen)

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
L'Hospitalet de Llobregat scoort een 6,3 uit 10, op basis van 4 reviews