Vakantiepark Las Dos Tartanas

3 reviews over Vakantiepark Las Dos Tartanas in het Nederlands

Ga er al 20 jaar

andre van herck
16-5-2012

Vlakbij het strand, buiten het dorp, steeds rustig dus. Zeer vriendelijke mensen die ook Nederlands, Duits, Frans, Spaans en Catalaans spreken. Klein park met slechts 9 bungalows, eigen zwembad.

Gereisd Met partner in januari 2012
2008

heerlijk oord

v.woudenberg
21-9-2008

heerlijk genoten van dit heerlijke park het was weer als van ouds,dus tot volgend jaar.Ton en Bep/v/woudenberg.nieuwegein

Gereisd Met vrienden in september 2008
2007

Gelegen even ten zuiden van het dorp l'Hospitalet de op is

B.R. van Maurik
1-3-2007

Gelegen even ten zuiden van het dorp l'Hospitalet de l'Infant op een klifrand welke uitkijkt over het uitgestrekte strand is het een door een familie geleidt bedrijf met slechts een acht-tal bungalows. Elke bungalow heeft 2 slaapkamers, woonkamer met zit- en keukenhoek en badkamer. Volledig voorzien van alle servies en bestek, lakens welke elke week verschoond worden, met TV. Door de bouwijze heeft elke bungalow een eigen terras. Het geheel is met veel groen aangeplant en heeft een eigen zwembad, evenals een gezellige animatie.

Gereisd Anders in maart 2007

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Las Dos Tartanas in L'Hospitalet de l'Infant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Las Dos Tartanas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.