Camping El Templo del Sol

Camping El Templo del Sol

4 tips over Camping El Templo del Sol

Wilmamolnar, 24-8-2016
Neem wasknijpers mee om een gordijn voor het raam boven het bed te maken of fabriek een lampenkap want de tl is erg ongezellig. Een paar lappen of pareo's kun je goed gebruiken. Een lampje naast het bed of aan een knijpding vinden wij ook handig. Campingstoelen om relaxt te zitten want de picknicset zit niet relaxt wel prima om aan te eten .De zelfinfloating matjes maakten de ligbedden comfortabel. De senseo !! Zalig eigen koffie ... verlengsnoer met genoeg stopcontacten voor mobiel e.d
RemcoLA, 22-9-2014

Uurtje van Barcelona

Vlakbij Portaventure, geweldig voor kinderen

R. Burger, 24-7-2013
Zook een plek vlak bij het strand, dan heb je weinig geluidsoverlast van de trein.

anouch en dré, 5-4-2013

Eénmaal per week is er de mogelijkheid om een Catalaans ontbijt te nuttigen in een klooster in de bergen, op een kwartiertje rijden van de camping. Onder begeleiding van de sympathieke Bob leer je heel wat bij over de streek hier, gewoon doen !

Als je wil gaan eten op de camping, weet dan dat er naast het restaurant ook een bar is, waar de vrolijke catalaanse Montse, een echte keukenpiet, heerlijke gerechten op je bord tovert,. Genieten maar... Schol ! SALUD Y FORZA AL CANUT ! ! !