Camping El Templo del Sol

• Onvoldoende: 1 - 5

Geweldig!

Marc & Christa
2-10-2017

Super relaxte vakantie gehad. Voor ons de eerst keer op een naturistencamping maar zeker niet de laatste keer. Volgend jaar komen wij hier zeker terug! De sfeer, gemoedelijkheid, het weer, de camping, kortom het is ons bijzonder goed bevallen. Iedereen laat elkaar in zijn of haar waarde, de sanitaire voorzieningen worden de gehele dag schoongemaakt, er zijn voldoende douches en toiletten. Het winkeltje heeft de nodige dingen (en niet duur!). Maar voor de grotere inkopen kun je terecht bij de Lidl welke op 7 minuten rijden ligt. Wij verbleven in een tent, prima bevallen. Wel willen we volgend jaar een cottage huren puur i.v.m. het hebben van eigen sanitair, met name tijdens de nacht. Ook aan de receptie (lees Brigitte), geen problemen gekend. Benader iemand zoals jezelf benadert wilt worden en alles komt goed.

Mooie verzorgde camping op toplocatie!

Eric
29-9-2017

Mooie schone camping met welness en groot zwembad. Vriendelijk personeel, ruime supermarkt en overal een gezellige sfeer. Nadeel is alleen dat er nauwelijks activiteiten zijn in de avonduren, en helemaal niet na 24:00 dan moet iedereen stil wezen, omdat anders de gepensioneerde niet kunnen slapen en anders bij je zullen komen klagen...l 😝. Voor ouderen is het daar geweldig, niet voor feestvierders. Het restaurant is goedkoop maar erg slecht. Een menu met 1 fles wijn heb je al voor 11!euro! Wij gingen vaak beneden eten bij “kale dokus” een eethuis van een Hollander. Ook de strandtent L’Estel was top met heerlijke ijskoude Sangria van de tap. Het strand is top met bos erbij, alleen jammer dat er in dat in dat bos allemaal op sex beluste homo’s rondlopen. Wij hadden een keurige 6 persoons chalet, alleen jammer van het matras, want die was spijkerhard! Daar zouden ze zeker wat aan moeten doen. Als die paar minpuntjes goed waren had ik een dikke 10 voor deze camping gegeven.

Supergoede camping

Ron
25-9-2017

Camping is redelijk groot. Wij zaten in een 3 pers chalet. Deze was prima! Ruim genoeg en heerlijk terras met picknicktafel. Receptioniste onvriendelijk net als kassiere in supermarkt, maar overig personeel uitermate behulpzaam en aardig. Camping goed verzorgd, niet al te ruime plaatsen maar er stonden ook supergrote campers dus voldoende ruimte denk ik. Sanitairgebouwen werden goed schoongehouden en zwembaden uitstekend. Superschoon en niet te warm. Bubbelbaden ook prima alleen gek dat ze bepaalde tijden dicht gingen. Supermarkt heeft voldoende. Restaurant erg slecht. Koud eten, zeer slechte en trage bediening. 2 personen op 30 volle tafels. Toetje was nog bevriren aan binnenkant. We hebben ook dus niet alles opgegeten. Prijs was redelijk maarja..

Je loopt zo het strand op waar ook een strandtent staat met drank en evt wat te eten. Heerlijk schoon naaktstrand van 1.5 km lang.

Al met al een goede vakantie gehad

Redelijke camping prachtig strand

dirkie
23-9-2017

Wij huurde een mobile home "Neftis 5" 4 persoons voor twee personen. Ik denk dat het met 4 personen nauwelijks te doen is. Het ontvangst was sober, jammer dat er niet wat meer het gevoel wordt gegeven dat men blij is dat je daar twee weken vakantie komt vieren. Het inventaris in de caravan is aan de krappe kant. Een koffiezetapparaat waar je slechts twee kopjes mee kunt zetten, verder alles afgepast 4 messen 4 vorken enz. wel een broodrooster maar bijv geen snijplank. En wat zeer onhandig was het fornuis moet je met lucifers of aansteker aansteken maar die hadden wij niet meegenomen de winkel was dicht de receptie gaf niet thuis. Gelukkig konden wij een aansteker van een bewaker lenen en konden wij toch ons avondeten opwarmen.De caravan zelf is erg klein. De camping zelf ziet er netjes uit, fijne douches waar we na het strandbezoek graag gebruik van maakte. Een heerlijk strand. De campinggasten zijn over het algemeen wat anoniem, men groet niet graag met uitzondering van de vele NL ers die er staan. Wij hebben ons er inmiddels bij neergelegd dat de fransen en duitsers niet zo van het groeten zijn. Mooie uitstapjes kunnen maken naar Valencia, Tarragona Barcelona Montserrat. Prima winkels in de buurt wel een auto nodig. Aan het eind van de vakantie de sleutels ingeleverd verwacht niet een gezellig praatje met de receptioniste het enige wat je hoort is "dank u"als je de sleutel overhandig, geen goede reis, heeft u het prettig gehad bij ons. Ik hoop dat deze mevrouw zelf nog een beetje plezier in haar werk heeft. Het was voor ons de tweede keer dat wij hier waren. Het strand is een voorrecht maar verder mis je toch iets.

Veel van voorgesteld, maar nooit meer.

Aad Leeflang.
11-8-2017

Het sanitair heel goed en schoon. Erg kleine plaatsen. Water één kraan voor het hele straatje. En in de rioolstank gezeten. Na een verblijf van 10 dagen de biezen gepakt. We wilden er één maand blijven. Wat een tegenvaller.

2ex hier, eerst gewone huurtent, nu tent Eden. Heerlijk luxe kamperen met eigen sanitair en keuken. Inventaris wat aan de krappe kant. Bij aankomst ruikt de tent naar urine. Ze zijn tijd bezig geweest. Vermoedelijk van put onder de tent. Niks aan te doen. Na 4dgn ruiken we t niet meer. Het restaurant incl personeel bezoeken we nooit meer! Na 3/4 gegeten te hebben kom ik Rauw varkensvlees tegen. Direct terug gestuurd. Niemand kwam er op terug en ik kreeg volle rekening. Mijn verbazing uitgesproken, nog steeds geen excuus, schouders ophalen en vragen of de rest vh vlees wel lekker was. Mijn geld breng ik daar niet meer naar toe. Oja...asperges en mais uit blik in de sla?!

Overig personeel trouwens prima.

Jammer vd herrie van 21:30-00:45u. Had gehoopt dat 24:00u het wel stil zou zijn.

Het zwembad, de ligging en de zee zijn top! Geen idee of we terugkomen hier.

Oude reviews (archief)

Goede service.

Jean-Marie POLEY Nieuwpoort
18-9-2016

Reeds meer dan 10 jaar naar El Templo del Sol.

Altijd goeie ervaring gehad.

Dit jaar zouden wij gaan op 9 september doch ik ben in het ziekenhuis beland voor twee weken.

De reis kon dus niet doorgaan. Ik heb onmiddellijk gebeld naar Brigitte van de receptie en de toestand uitgelegd.

Resultaat ? Het gegeven voorschot wordt gewoon gebruikt als voorschot voor september volgend jaar.

Dus geen kosten.

Als dat geen service is.

Dank u Brigitte

Slechter dan gedacht

Tom Kloos
12-9-2016

2 Dagen op deze camping geweest. Ontvangst door een uitermate chagrijnige, onvriendelijke en arrogante dame. We kregen een plattegrond en de dame ze; ik ga nu lunchen, kom om 14:15 maar terug, ga maar een stukje wandelen of zo. Dat was bijna twee uur later. Sanitair matig onderhouden, geen toiletpapier op elk toilet, let wel dagprijs is 42€ best zou kunnen. We vinden 42€ voor deze regio (sept) best veel. Op veel plekken konden wij terecht voor rond 20€ met betere voorzieningen en gratis WiFi. Dat moet hier ook nog eens betaald worden. Aan de achterzijde bij het strand is een openbaar voetpad dat via de camping naar het strand loopt. Geen bewaking of gecontroleerde ingang. Dat zou je wel verwachten voor een naturisten camping waar je hoopt dat je privacy gewaarborgd is. Al met al een dikke min voor deze camping. De plichtmatige fles wijn bij vertrek die ons wederom chagrijnig wordt overhandigd verandert hier niets aan!

Precies goed Tent Eden

Wilmamolnar
24-8-2016

Tent Eden

Wij hebben 2 persoons tent Eden gehuurd van 16 m2. De tenten liggen aan een natuurstenen paadje met waar geen auto kan komen, de auto stond onder de bomen op de parkeerplaats 50 meter van de tent. Om de tent staan dennenbomen, palm en loofbomen en hier en daar een hegje. Bij elke tent is een stevige vaste picnickset met rieten dakje waaronder verlichting. Elke tent heeft 2 plastic ligbedden, het hoofdeinde kan niet versteld worden. Wij hebben er zachte zelfinfloating matjes voor meegebracht. De tent zelf is van " circustentdoek " met horren in de ramen van buiten afsluitbaar met ritsen, er zit geen ' plastic raam in en ook geen gordijntjes. Boven het lattenbodembed 160x190 cm is een hor raam, zelf met wasknijpers en pareo een gordijntje gemaakt. Het binnenverings matras is flink dik, was schoon en fris. Er staat 1 nachtkastje de andere persoon ligt aan de tent wandkant. Een linnekast met hangertjes , 2 wollen dekens en 2 kussens. Op de vloer ligt laminaat met licht eikenprint. De tentbuizen zijn ' bekleed' met rietenmatten. De verlichting is TL lampen. De keuken heeft 2 gaspitten, rvs aanrecht,en warm en koud stromend water. Het bad op pootjes in de keuken natuurlijk ook stromend water. In de kast staat de geiser voor douche,bad en keuken. Een magnetron. Genoeg bestek, servies, pannen voor 2 personen. Vergiet, pannen broodrooster, snijplank, onderzetter, koffiezet apparaat voor filterkoffie voor 2 personen. Een tafeltje en 2 stoelen. Asbak. Emmer en mop, bezem.

Douche, wastafel en toilet in de unit waren schoon en voldeden prima. Tent heeft 1 rits, de voordeur en die kan op slot, je krijgt de sleutel bij aankomst. Wij hebben er een cijferslotje voor meegenomen om de sleutel niet mee te hoeven nemen.

De receptie mevrouw Brigitte was correct en erg behulpzaam toen we een lekke autoband bleken te hebben, direct een meneer met compressor gestuurd zodat we naar garage konden rijden. Fijn dat zij Nederlands spreekt !

Restaurant we hebben er niet lekker gegeten, mijn eten is ruim voordat van partner geserveerd, toch maar begonnen en ik was klaar toen het van partner werd geserveerd, toch jammer. Het was niet bijzonder lekker. We zijn op de camping ernaast een paar keer gaan eten, netjes tegelijk en prima prijs kwaliteit.

Fantastisch, we gaan weer ;-) ;-)

Joan
4-8-2016

Wat een heerlijke plek om de vakantie door te brengen! Wij zijn er al een paar keer geweest en na 1 keer iets anders geprobeerd te hebben, vorig jaar toch weer naar El Templo. Het was thuiskomen.... heerlijk! Volgende week gaan we weer en zijn van plan om de caravan daar te laten staan en in het voorjaar over te vliegen voor 1½ week. Mooie grote plekken, vooral vanaf pad S. Het pad af, een trap naar beneden en je staat op het heerlijke strand, waar nu een fantastisch tentje is waar je iets kan drinken e/o eten. Zwembad is een TOPPER met lieve mensen; sanitair prima en wordt goed schoongehouden; restaurantjes waar je lekker kan eten; winkeltje waar je lekkere verse broodjes en wat je verder nodig hebt kan kopen; gezellige, spontane mensen bij de bar. Er zou iets meer animatie of gezellige avondjes georganiseerd kunnen worden. En de trein .... het is even wennen, maar voor ons absoluut geen reden om niet naar El Templo te gaan. Dus in 1 woord fantastisch. EL TEMPLO, WE KOMEN ERAAN ;-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Templo del Sol in L'Hospitalet de l'Infant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Templo del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping El Templo del Sol scoort een 7.93 uit 10 op basis van 92 reviews.