Vakantiehuis Casa Pieresa

Laatste review

Heerlijk huis, prachtige omgeving

Marjon Steenaart,
8-10-2014

Net weer terug na een heerlijke week in Hospitalet en wat hebben we genoten.

Toen onze kinderen klein waren zijn we 11 jaar lang trouwe huurders geweest van de huisjes in Playa d'Or en we wilden dit jaar nog keer terug met z'n allen om herinneringen op te halen. wat was het leuk om te zien dat alles bijna hetzelfde is gebleven. het lijkt wel of de tijd heeft stil gestaan.

Ondanks enkele slechte dagen hebben we toch volop genoten van de rust, het strand en niet te vergeten het heerlijke huis. Angela en Carlo jullie hebben het prima voor elkaar hoor, het huis is werkelijk af!

Met name de volledig ingerichte keuken overtrof onze verwachtingen en echt alles was aanwezig.

Wat ons betreft was dit niet de laatste keer

Ben, Marjon, Laura en Bob Steenaart

2 reviews over Vakantiehuis Casa Pieresa in het Nederlands

Heerlijk huis, prachtige omgeving

Marjon Steenaart
8-10-2014

Net weer terug na een heerlijke week in Hospitalet en wat hebben we genoten.

Wat ons betreft was dit niet de laatste keer

Ben, Marjon, Laura en Bob Steenaart

Dit is thuis komen

R. van Dijk
21-9-2014

We komen al 20 jaar in L' Hospitalet en alweer 4 jaar in deze knusse torenwoning in Moorse stijl. Het huisje is van alle gemakken voorzien en ligt lekker dicht aan zee waarover vanaf het balkon een mooi uitzicht is

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Pieresa in L'Hospitalet de l'Infant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Pieresa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.