Vakantiehuis Casa Carima

9Fenomenaal

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), L'Hospitalet de l'Infant

Op vakantie geweest naar Casa Carima?

9Fenomenaal

3 reviews over Vakantiehuis Casa Carima

• 2019
    9Leon & Marleen01-12-2019

Netjes en verzorgd

Ontspannen en rustig vakantie park vlak aan zee, dit is de fijne setting waar Angela twee uitstekende vakantie huizen verhuurd met alle gemakken en sfeer voorzien. De woningen hebben beide een prachtig uitzicht over zee en zijn modern, fris schoon met fijne bedden. Een aanrader als je van rust, strand en een mooie omgeving houdt. Angela bedankt voor je gastvrijheid.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Reinder28-06-2019

Casa Carima uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Wij hebben inmiddels meerdere jaren achter elkaar Casa Carima gehuurd met heel veel plezier. Het huis is compleet en sfeervol ingericht en van alle hedendaagse gemakken voorzien. En niet te vergeten, keurig fris en schoon! Ideale uitval basis voor strand (voor de deur) en bezoek aan steden in de regio. Hospitalet heeft een trein station met goede verbinding naar bv. Tarragona. Ook voor de wijnliefhebber is er veel te ontdekken, regio Terra Alta en Monteserat bijvoorbeeld. Verder kun je in Hospitalet prima terecht voor je dagelijkse boodschappen bij de lokale winkeliers en zijn er aan de rand van het dorp grote supers als den Lidl en Mercadona. Cafeetjes en een aantal prima restaurants in het dorp en dat alles op loopafstand.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9Mignet & Eric01-10-2014

Geweldig plekje

Een heerlijk huisje van alle gemakken voorzien op 50 meter van het strand en op loopafstand van het dorp. We hebben hier inmiddels 3 jaar onze vakantie gevierd en hebben het geweldig gehad. Leuke steden in de omgeving, dagje Barcelona (met trein of auto) is ook goed te doen.

Gereisd met partner in juni 2014

0 tips over Vakantiehuis Casa Carima