Camping Cala D' Oques

25 reviews over Camping Cala D' Oques in het Nederlands

A perfect place

Van Zuilen en Vriend
30-5-2018

Very nice to be here. Good testaurant and terras. Nice owners and crew. We tell all our friend about this camping. We come back in September

Mixed feelings

Fam v/d Ploeg
27-10-2017

De camping is fraai gelegen, lekker rustig en je kunt er ook in het hoog seizoen altijd terecht. Werd ook direct duidelijk waarom dit het geval is want de prijs is erg fors waarbij we later ook nog eens verrast werden met extra kosten waar wij vooraf niet over geïnformeerd waren. Wifi, niet het belangrijkste in de vakantie maar áls je het aanbied en er geld voor vraagt moet het ook goed zijn, was allerbelabberdst. Het voordeel van deze camping is dat je zo het strand oploopt maar verder kun je voor hetzelfde geld campings met meer en betere voorzieningen in de omgeving vinden.

El día anterior llame para comprobar disponibilidad para un bungalow para 4 o 5 personas, me dijeron que sin problemas, me dijeron que no cobraban con tarjeta y que tenia que pagar el alojamiento en metálico. Hasta aquí bien, al día siguiente acudí con mi familia y una amiga de mi hija (2 adultos 1 niño y dos adolescentes de 16) y ya no había disponibilidad de 5 personas , por que tenían reservado el bungalow de 6... querían alojarnos en uno de 4 y una habitación (mucho mas caro, el doble, al principio exigían media pensión para la habitación) les pedí que nos alojaran en uno de 4, iba a ser una noche... se negaron, al final accedí y llego la siguiente sorpresa, la fianza del bungalow también la querían en metálico, les dije que no me habían informado de eso, propuse depositar la fianza con tarjeta, también se negaron... ya que tenia que desplazarme a un cajero opte por ver otras de las abundantes opciones de la zona... volveré en junio y en agosto... pero naturalmente no a este camping..

Saludos.

Hier vinden we rust en zelfreflectie!

Vincent JM.van der Klei
27-7-2016

De lokatie is perfect, het knusse restaurant met leuk terras is prima, het sanitair is brandschoon.

De camping is niet geschikt voor mensen die een pretparkachtige camping zoeken, hier zijn rust en lokatie doorslaggevend. Een aantal reviews van andere campingbezoekers gaan over gezeik over geld (Nederlanders) en een vooringenomen beeldvorming over de campingleiding!

mooie plek aan zee

familie de Groot
2-7-2016

positief: mooie plekken dicht bij zee, heerlijk restaurant, winkeltje goed gesorteerd, vriendelijk personeel.

negatief: niet met pin of creditcard kunnen betalen.

Nunca me había pasado

Joan
10-6-2015

A mi me entraron a robar en la caravana, me rovaron la nikon 3100 con dos objetivos, con unos prismaticos nikon, todo dentro de una mochila.No se hacen responsables de nada, solo tienen seguro de responsabilidad civil.

Waren dieses Jahr noch mal da

Udo68
16-8-2014

Waren in diesem Jahr noch einmal da und es war wieder so wie im vergangenem Jahr.

Das Personal Freundlich, Sanitär immer sehr Sauber und die Duschen auch. Der Supermarkt in einem guten Zustand mit gutem Preis Leistungsverhältnis. die Verkäuferin stets Aufmerksam und Hilfsbereit.

Der Platz selbst war immer sehr Sauber und durch das Personal auch der Müll wurde mehrmals Täglich gelehrt.

Zoals een paar jaar geleden, nu weer een prijsverhoging. 20% voor 2 personen met campertje. Plotseling moet ook voor de eerste persoon worden betaald, terwijl deze vorig jaar nog de basisprijs inclusief een persoon was.

Internet is dom duur en het personeel laat je 2 a 3 keer lopen, eerst om te zeggen dat de wifi kosten appart moeten worden afgerekend- kan dus niet op eindafrekening. Moet dus geld halen. Kom terug om met mijn bankpas, krijg te horen dat dat weer niet kan aangezien Alleen contante betalingen worden geaccepteerd. Belachelijk in deze tijden. Dit soort betalingseisen wijst tegenwoordig eigenlijk op belastingfraude. Ons zien ze in ieder geval niet meer.

Camping Cala d'Doqes, Hospitalet

U. & B. Busch
16-1-2014

Wir fahren den Platz seit über 20 Jahren an, früher auf der Durchfahrt in den Süden, heute um uns dort 14 Tage zu erholen. Nach Weihnachten und dann wieder im Mai. Wir haben schon sehr nette Leute dort kennengelernt und wir freuen uns jetzt schon auf das Wiedersehen im Mai.

Da wären noch die "Schüttel-Stürme" zu erwähnen. Ja, man kann hier ganz schön geschüttelt werden 😩. Wer das noch nicht erlebt hat, kann schon Angst bekommen. Man sollte sich dann eine geschützte Stelle suchen.

Das Essen bei Jost ist lecker und preiswert.

Hospitalet ist eine schöne Stadt die fussläufig in 15 Minuten zu erreichen ist.

Jeden Samstag ist vormittags Markt. Sogar im Winter 😊

Fliegenplage

Julius Hirschberger
26-12-2013

Wir hatten leider keinen sehr schönen Aufenthalt. Die Lage ist zwar toll, der Campingplatz liegt direkt am Meer. Wir hatten jedoch eine so schlimme Fliegenplage, dass ein Sitzen vor dem Wohnmobil unmöglich war.

Das war auch nicht besonders verwunderlich, da es nur offene Müllbehälter gab, die zudem noch am Wochenende nicht geleert wurden. Da häufte sich der Müll schon mal neben den Mülltonnen. Sowas ist absolut nicht akzeptabel und spricht nicht gerade für die allgemeine Sauberkeit des Platzes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala D' Oques in L'Hospitalet de l'Infant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala D' Oques zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cala D' Oques scoort een 5.95 uit 10 op basis van 25 reviews.