Camping Cala D' Oques

5,6

10 reviews over Camping Cala D' Oques in het Nederlands

Mixed feelings

Fam v/d Ploeg, 27-10-2017

De camping is fraai gelegen, lekker rustig en je kunt er ook in het hoog seizoen altijd terecht. Werd ook direct duidelijk waarom dit het geval is want de prijs is erg fors waarbij we later ook nog eens verrast werden met extra kosten waar wij vooraf niet over geïnformeerd waren. Wifi, niet het belangrijkste in de vakantie maar áls je het aanbied en er geld voor vraagt moet het ook goed zijn, was allerbelabberdst. Het voordeel van deze camping is dat je zo het strand oploopt maar verder kun je voor hetzelfde geld campings met meer en betere voorzieningen in de omgeving vinden.

Hier vinden we rust en zelfreflectie!

Vincent JM.van der Klei, 27-7-2016

De lokatie is perfect, het knusse restaurant met leuk terras is prima, het sanitair is brandschoon.

De camping is niet geschikt voor mensen die een pretparkachtige camping zoeken, hier zijn rust en lokatie doorslaggevend. Een aantal reviews van andere campingbezoekers gaan over gezeik over geld (Nederlanders) en een vooringenomen beeldvorming over de campingleiding!

mooie plek aan zee

familie de Groot, 2-7-2016

positief: mooie plekken dicht bij zee, heerlijk restaurant, winkeltje goed gesorteerd, vriendelijk personeel.

negatief: niet met pin of creditcard kunnen betalen.

Zeer lage prijs-kwaliteit, wij dus niet meer.....

Jacques Erens, 3-6-2014

Zoals een paar jaar geleden, nu weer een prijsverhoging. 20% voor 2 personen met campertje. Plotseling moet ook voor de eerste persoon worden betaald, terwijl deze vorig jaar nog de basisprijs inclusief een persoon was.

Internet is dom duur en het personeel laat je 2 a 3 keer lopen, eerst om te zeggen dat de wifi kosten appart moeten worden afgerekend- kan dus niet op eindafrekening. Moet dus geld halen. Kom terug om met mijn bankpas, krijg te horen dat dat weer niet kan aangezien Alleen contante betalingen worden geaccepteerd. Belachelijk in deze tijden. Dit soort betalingseisen wijst tegenwoordig eigenlijk op belastingfraude. Ons zien ze in ieder geval niet meer.

Een matige topper

F.H.Schmidt, 26-8-2012

Voor deze hoge prijs (41 euro hoogseizoen) geen gratis WIFI (maar apart betalen en niet goedkoop)

Iedereen betaalt dezelfde hoge prijs per dag; maakt niet uit of het een caravan, camper, tent of iets anders is. Sanitair valt tegen qua schoonmaken. Goed is de ligging aan zee en het feit dat het geen massale camping is (beperkt aantal plaatsen.

Jammer maar helaas

Leon & Manon, 2-10-2011

Een leuke stek aan zee. Maar de prijs die nu gevraagd word??? Vorig jaar hier lekker vertoeft nu andere Kampeerders ingelicht en op naar Cala D' Oques. En wat denk je vorig jaar in het hoogseizoen +/_ 15 euro betaald nu was de prijs in het na seizoen al 30,25 Wat denk je, ja inderdaad motor starten en wegwezen. en niet alleen wij. Volgende keer eerst FF bellen voor de prijs.

Nooit meer

D. Riel, 17-10-2010

Prachtig gelegen camping met helaas een arrogante leiding van oudere Hollandse dame. Jongere generatie wil wel maar kan of mag niet beter. Prijs staat in geen enkele verhouding tot het gebodene. Bij inschrijven en afrekenen is er een sfeer van wantrouwen. Asci camping in de omgeving biedt dubbele service voor de helft van de prijs en voel je je gast i.p.v. klant.

De ligging is perfect

wilma van der heijden, 18-6-2007

De ligging is perfect. paradijs op aarde.

Sanitair is te vaak stuk, zeker kleine toilet bij topdrukte.

Douches zijn niet zelf in te stellen en erg klein

Ik heb zo'n 16 jaar geleden een paar jaar op deze camping mogen werken en vorig jaar mei ben ik dan eindelijk met man en kids teruggeweest, voor mij blijft Cala dóques de mooiste plek op aarde, de mensen in Hospitalet zijn de aardigste en ik hoop hier echt nog vaak naar terug te gaan!!

Gelukkig deelden mijn kids deze mening en vragen ze nog vaak wanneer we terug gaan!!

Met de komst van de kinderen, waren lange reizen We zijn

Ber en Tiny Tukker, 17-7-2006

Met de komst van de kinderen, waren lange reizen uitgesloten. We zijn 2x op deze camping geweest, n.l. in 1979 en 1980. Denken nog vaak aan deze zeer fijne camping en hebben dan ook besloten, over enkele maanden met de camper wederom naar uw camping te komen. Zouden graag willen weten of de camping het hele jaar geopend is. Bijvoorbaat dank.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala D' Oques in L'Hospitalet de l'Infant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala D' Oques zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cala D' Oques scoort een 5.55 uit 10 op basis van 24 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: