We hebben een aantal aanbieders voor L'Hospitalet de l'Infant voor je op een rij gezet:

vakanties L'Hospitalet de l'Infant

Reviews over L'Hospitalet de l'Infant

Heerlijke plek, fijn strand

Gerben en Korrie
    16-10-2017

Grote camping, wel erg hutje mutje pal op elkaar. Maar het strand en voorzieningen maken erg veel goed. Toen wij er begin oktober waren werd er vaak geschoten op de duiven aan de andere kant van de spoorlijn. Tot tweemaal toe merkten we dat er richting camping geschoten werd. Eenmaal raakten hagelkorrels onze camper en eenmaal hoorde ik een schot hagel inslaan op een boom midden op de camping. Hagel in je oog: weg oog!

Gereisd met partner in oktober 2017

Heerlijk rustig

Mignet & Eric
    1-10-2014

Hospitalet de l'infant is een rustig plaatsje met weinig uitgaans gelegenheid maar met een leuke markt op zondag en genoeg terrasjes om even lekker te gaan zitten om wat te eten en/of te drinken. Strand is er lekker rustig.

Gereisd met partner in juni 2014

Plaats met het mooiste strand.

Nanno S. van der Wiel
    20-9-2013

Klein stadje gebouwd rond kasteel (Hospitalet). Veel terrassen. Weinig toeristen. Gezellig koffiedrinken met de plaatselijke bevolking op het terras van de bakker. Boulevard ook richting Miami. Haven. Enorm strand zowel gekleed als naakt. Het laatste ligt ingeklemd tussen de camping Templo del Sol, de spoorbaan en de bergen. Is 2 km lang en schoon. Er is een leuk restaurantje. Vlakbij Templo del Sol ligt een pad naar de top van een berg en een pad naar een kapel.

Gereisd met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische omgeving

Henri
    28-12-2010

Hebben voor 2011 al geboekt, steeds in september dan is het er nog warm en de stranden liggen er rustig bij. hebben al vele restaurantjes gevonden waar je lekker en aan een schappelijk prijsje kan eten.

Gereisd met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super!

sylvie
    15-5-2009

Hospitalet is heel mooi, alles lijkt vrij nieuw. Mooie aangelegde stranden, wat wel als nadeel geeft dat het langs de kant van het bungalowpark play d'or soms gevaarlijk kon zijn in het water door de onderstroom...opletten dus met kleine kinderen! Het dorpje zelf is ongelooflijk gezellig! Wandelend op de boulevard, een leuk terrasje aan het water(sol en solette) lekker gegeten, leuke badplaats. Gelukkig niet veel toerisme, nog heel rustig! zeker een aanrader als je van rust houdt en van het typische spaanse leven. Wij keren volgend jaar terug als onze dochter een jaartje ouder is, nu is het net iets te ver met de wagen en zo n kleintje

Gereisd met partner in mei 2009
L'Hospitalet de l'Infant scoort een 7,9 uit 10, op basis van 51 reviews