We hebben een aantal aanbieders voor L'Estartit voor je op een rij gezet:

Reviews over L'Estartit

Super fantastisch

Nadine laureys
    3-7-2018

Prachtige omgeving ,goede goedkope restaurants ,vlees is minder tenzij je bij Belgische uitbater gaat ,lekkere paella Geeten ,tapas schotel ,de mojito in de strandbar was overheerlijk .de meesten praten Engels ,dus dat is ook meegenomen ,zou direct terug keren 👍👍👍

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Mooi gezellig stadje met mooie haven

lesley bekker
    24-12-2017

l'estartit heeft een mooie boulevard, met een de nodige winkels in het stadje en een heel mooie haven. de natuur in de directe omgeving is ook heel mooi met natuurreservaten en rotskliffen. ook om te duiken is het een zeer geliefde locatie. vanuit l'estartit kan je ook mooie boottochten maken naar Roses maar ook naar Tossa de mar en lloret de mar. wij gaan al vele jaren naar l'estartit, al andere locatie uitgeprobeerd maar dit blijft het beste als je van een rustig stadje houd en niet van uitgaan.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Authentiek dorpje aan zee

J. van Gils
    7-9-2017

Wij zijn voor het 4e jaar op een rij hierheen gereisd en elk jaar ontdekken we weer wat nieuws, wij zijn hier nog lang niet uitgekeken. Wel op de camping dus volgend jaar gaan we toch iets verder door, maar terug komen we zeker.

Meer dan genoeg wandelroutes in de bergen en allemaal even mooi en indrukwekkend. Je moet wel goed ter been zijn, want het is echt op sommige stukken klimmen en klauteren. Bergschoenen zijn ook meer dan welkom op sommige stukken, maar je kan ook met een goede sportschoen een leuke klim maken iets minder spectaculair maar met kleine kinderen wel net zo veilig ;)

Voor MTB's is het ook geweldig ( afzien ) wel ff iets anders dan de vlakke bospaadjes in Nederland & Noord Belgie ;)

Estartit zelf is een mooie authentiek dorpje dat niet door massa tourisme uit de grond is gestampt maar nog een mooie oude dorpskern kent. Het strand is mooi schoon en je kan je auto er nog gratis parkeren. Er zijn tal van leuke gezellige eettentjes met zowel lokale gerechten als de frikandel speciaal bij Unic. Deze laatste moet je bezocht hebben bij een bezoek aan estartit , alleen al voor de gezelligheid is dit een top tentje. Je moet alleen niet al te culinair willen maar de kipsate en frikandel speciaal smaken toch wel lekker naar al die tapas ;)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Alles naar wens

Jos
    25-8-2017

Leuk plaatsje dat niet echt voorzien is met grote discotheken Het is gelukkig geen Lloret de Mar of Blanes. Gelegenheid genoeg om ergens rustig iets te drinken of te eten. Leuke Boulevard wel jammer dat die niet direct aan het strand ligt omdat al die geparkeerde auto's het zicht op zee belemmeren.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Leuk stadje

Sandy
    24-8-2017

Mooi stadje met veel leuke restaurant en mooie kleine winkeltjes met voor ieder wat wils. Iedere donderdagochtend is er een markt met o.a. tassen en kleding.

Ook bevindt zich er een huisartsenpost met een (toen) Nederlandse receptioniste en Nederlands sprekende huisarts.

Uitgaansgelegenheden waren er genoeg (Engelse plein). Er werd ook daar bijna alleen maar Nederlandse muziek afgespeeld, wat in het begin toch even raar klonk zo ver van huis. De openingstijden van de discotheken zijn naar mijn mening wel een minpuntje, de meeste disco's openden pas om 00.30 uur.

Het strand is goed bereikbaar met genoeg parkeerplekken. Als je iets verder loopt is het strand ook iets rustiger.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017
L'Estartit scoort een 7,9 uit 10, op basis van 432 reviews