Appartement Vall Petita (Santa Catarina)

We hebben een aantal aanbieders voor Vall Petita (Santa Catarina) voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Vall Petita (Santa Catarina) in het Nederlands

Leuke bungalows met fijne zwembaden.

Maartje, 31-7-2008

We waren op vakantie in juli in 2008. Het was er niet erg druk. De huisjes zien er leuk uit van de buitenkant en je hebt een klein tuintje. Het huisje is van alle gemakken voorzien. Wel aan de kleine kant maar dat was niet zo erg. Het sanitair was wel erg slecht. Er zat veel kalk op de kranen en de wc zag er vies uit. Verder waren de zwembaden erg fijn. En als je een probleem had kwamen ze je meteen helpen. We hebben wel een hele fijne vakantie gehad en vooral het plaatsje l'estartit is geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vall Petita (Santa Catarina) in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vall Petita (Santa Catarina) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vall Petita (Santa Catarina) scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: