Camping Ter

CampingWeer vandaag32°19°
Camping Ter
7,1

46 reviews over Camping Ter in het Nederlands

Goed ,vriendelijke eigenaren en ontvangst alsof ze je gemist hebben,goed ;ruime staanplaats,goed: Lidll naast de deur .

Goed :heerlijk wandelen en fietsenGoed; Busverbinding overal naar toe Barcelona.Fiqueras,Girona ,andere basplaatsen.Goed ;lopen in 15 minuten naar L Estartit,Goed:zeer behulpzaam Personeel,altijd even vriendelijk.Goed ;Schoon sanitair met gelukkig geen drukgedoe,heerlijk warm.Goed;Prima zwembad met ligbedden gratis .Goed; wifi,Niet goed ;Wifi niet gratis.Niet Goed;geen korting meer op Acsikaart 14=11 of 7=6 Goed ; kwaliteitsverhouding .

Kamp Hollandia, nooit meer

Bert
20-8-2017

Op zich prima camping. Maar vooral veel elkaar kennende Nederlanders die ieder jaar terugkeren.

Winkel naast de camping. Vriendelijke eigenaren. Zwembad vies warm.

Primitief park zonder uitstraling

Irene
13-8-2017

Met 4 volwassenen in gehuurde caravan gezeten, plaats prima. Enige voordeel van deze camping zijn de bomen. Slecht terras, ouderwets sanitair, slechte water voorziening en niets te beleven . Zaten allemaal onder de bulten van de bedwantsen zooo erg en onhygiënisch . Laatste dag ook geen gas en water meer. Kan oprecht zeggen dat we hier nooit meer komen. Mensen die deze camping een voldoende geven ga ik niet snappen.

Hele fijne camping

Judith
9-8-2017

Wij komen op deze camping al jaren met heel veel plezier.

Steeds weer het gevoel ik kom thuis.

De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam, staan altijd voor je klaar.

camping is zeer kindvriendelijk. Geen animatieteam, of luxe. De kinderen spelen allemaal samen en vermaken zich prima. Omdat de camping vrij klein is kunnen de kleintjes ook de ruimte krijgen om te spelen tot avonds laat. Het is veilig om hier te spelen.

Het zwembad is erg leuk voor kinderen omdat ze hier lekker mogen spelen zonder dat er steeds een badjuf op een fluitje blaast.

En als de kinderen het naar hun zin hebben, dan hebben ouders het zeker;-)

De polloboer vlakbij de camping heeft heerlijke kip en pizza's

Een grote supermarkt ligt achter de camping, hier loop je ochtends naar toe voor verse broodjes.

net weer een super fijne vakantie gehad, was het al maar weer volgend jaar!!!

Super camping

John van Driel
26-7-2017

Wij komen er pas 5 jaar maar het is elk jaar weer alsof je thuis komt super aardige en vriendelijke eigenaren die echt dag en nacht voor je klaar staan.

In de meest vervelende omstandigheden bieden ze een oplossing voor je en regelen het voor je.

Alle winkels in de beurt met naast de camping Grote Super geen last van.

Leuk zwem bad.

Heerlijk zon terras.

Goede cafetaria.

Sanitair is prima.

Al met al geweldig en voordelig.

Een gezellige camping

R
25-7-2017

Camping ter is een camping waarbij je het gevoel hebt dat je thuis komt en de eigenaar is heel vriendelijk en staat altijd voor je klaar. vanaf de camping is het vijf minuutjes fietsen naar het dorp en het strand waar het ook altijd gezellig is. doet is geen camping voor mensen die heel de dag vermaakt willen worden want als je dat wilt moet je naar castell montgri gaan bovendien worden er op de camping ook activiteiten georganiseerd voor kinderen er is ieder jaar een schuimparty. direct voor de camping stopt een bus die naar Barcelona en girona gaat.er zijn dus genoeg ding om je te vermaken naast de camping is een Lidl lekker makkelijk dus. het sanitairs in goede staat. Een goede prijs voor een goede camping !!!!

Oude reviews (archief)

geweldig, is prima in orde.!

W.v.Harskamp
6-10-2016

De mensen die negatief reageren, zijn niets gewend, je moet je zelf ook een beetje vermaken anders kan je wel in een georganiseerd hotel gaan zitten.!!

nooit meer

wilco
4-9-2016

Sanitair is zeer verouderd .geen wc papier aanwezig .op de wc waren erg veel riool vliegen niet echt fijn om op de wc pot te zitten .Het strand is een goed half uur lopen . De eigenaar is wel erg vriendelijk. ,maar mag wel wat meer aan de camping gaan doen Huur geen Mobil home als je dit wel doet neem dan een eigen matras mee.De veren staken in je rug . Er waren zelfs mensen die een huisje hadden gehuurd en naar 3 dagen weg gingen . Dus voor mij nooit meer camping ter

rustig ingetogencamping

vakantiegangers
7-8-2016

iets wat saaie uitgebluste camping, waar het sanitair als boven gemiddeld opgemerkt kan worden, verwacht hier geen campingwinkel of andere luxe. bekropen staanplaatsen waar de grassprietjes geteld kunnen worden, maar zeg niet dat het per definitie ongezellig is, in tegendeel. hier jaren tot grote vreugde verbleven. onze inmiddels volwassen kinderen praten nog over die tijd. bewaking en toezicht laat te wensen over. hier is bijna alles geoorloofd z lijkt het soms.

Geweldige camping.

W.v.Harskamp
29-6-2016

Redelijk standaard camping, zonder veel poes pas, wordt goed onderhouden, en kindvriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ter in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ter scoort een 7.11 uit 10 op basis van 50 reviews.