Appartement Tamarindo

1 review over Appartement Tamarindo in het Nederlands

Een echte aanrader

F Postma Scheffer
25-6-2016

Hebben een mooie vakantie gehad in ap tamarindos, mooi afgesloten terrein, zwembad werd elke dag schoongemaakt en gecontroleerd op de waterkwaliteit, dicht bij de zee, prima vertoeven, gaan dit jaar weer, maar helaas was tamarindos volgeboekt, nu naar een ander appartement, estartit is een leuk stadje.Appartement was keurig, klein minpuntje de sleutel moest je halen in escala

Gereisd Met partner in juli 2015

Appartement info

• ZwembadBuitenzwembad

• Op het terreinTerras, Tuin

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tamarindo in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tamarindo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.