Vakantiehuis Sol Ric

Vakantiehuis
Vakantiehuis Sol Ric
7,6

5 reviews over Vakantiehuis Sol Ric in het Nederlands

Leuk appartement en netjes ingericht

Nicolette
10-8-2010

Leuk appartement net buiten het drukke touristische centrum. Auto is wel nodig hier ivm afstanden naar strand en centrum.

Enige minpunt is de airco in de woonkamer beneden en niet in de slaapkamers boven waar het dan ook erg warm kan worden.

Beter was geweest de airco boven te plaatsen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010
2008

Fijne vakantie !!

Rubin&Chantal&Bo
4-9-2008

Eind augustus een week in Casa Sol Ric gezeten. Prima locatie, wel wat ver van het strand, maar door het gratis parkeren op het strand (enorme parkeerplaats) geen enkel probleem.

Zwembad voor de deur (wel gescheiden door weg) is heerlijk, al is het peuterbadje wel wat diep voor de kleintjes.

Huisjes zijn netjes ingericht, met airco en rolluiken. Wel enorm gehorig.

Tuintjes zijn klein maar leuk, grenzen wel aan elkaar en de struikjes zijn (nog) laag, dus niet heel veel privacy.

Wij hebben geboekt via touroperator en vonden prijs/kwaliteit iets uit verhouding.

L'Estartit is een leuke plaats en in deze periode weinig jongeren maar veel gezinnen. Leuk winkelstraatje en genoeg restaurantjes.

Gereisd familie in september 2008
2007

Wij zijn in juni 2 weken in een 3 kamer woning geweest, het is echt een huis, geen appartement.

Het was netjes, schoon, modern en vrij nieuw.

Het is er wel rustig, vooral 's avonds.

De service was perfect, we hadden bij aankomst een paar kleine mankementen, die waren binnen 24 uur verholpen.

Je hebt er wel een auto nodig, het park ligt op een berg. Het strand en centrum zijn 10 m in. rijden. We hadden inderdaad last van wat blaffende honden, terwijl onze eigen hond niet in het huis mocht. Voor het geld dat wij betaalden:een echte aanrader!

Gereisd familie in juni 2007

Prima locatie voor mensen die lekker willen relaxen. De omgeving is erg mooi en qua activiteiten erg variabel. De accommodatie is perfect, de huisjes zijn prima en het zwembad is uitstekend voor zowel volwassenen als kinderen.

Het enige minpuntje is de overlast van de blaffende honden van de achterburen, bij minst of geringste gingen deze viervoeters flink tekeer.

Maar Sol Ric is zeker een aanrader!

Gereisd anders in juli 2007

Wij zijn hier vorig jaar geweest, in het naseizoen. We waren verbaasd over de kwaliteit. Het huis was vrij nieuw en inclusief gebruik van het zwembad er direct naast (samen met plm 10 huisjes). Weg vanaf het huisje gaat direct naar het strand en je parkeert midden op het strand (gratis toen wij er waren). Toen wij er kwamen was het heeeel rustig en toen we weggingen na twee weken was het zowat leeg. Ook L'Estartit is in het naseizoen erg rustig. Toch een hele leuke vakantie.

Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sol Ric in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sol Ric zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.