Villa Santa Catarina/L Ermita

6 reviews over Villa Santa Catarina/L Ermita in het Nederlands

Zeer ruime villa's

huub mooij
31-7-2016

Verbleven hier een week begin juli 2016.Bij aankomst kregen we een grotere vrij staande villa als wat we geboekt hadden.

We zaten niet direct aan een zwembad maar moesten alleen een weg oversteken vonden dit totaal geen probleem.

Grote supermarkt op loopafstand ideaal om morgens broodjes te halen.

Fiets ( MTB ) route loopt gelijk langs het park.Lekker rustig gelegen.

Vond de plaat estratit wat tegen vallen had dit groter verwacht met een boulevard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima plek,alleen oppassen als U via TO boekt

Tineke Sorel
1-10-2011

Villa's Catarina is een wijk met vakantiewoningen waarvan touroperator alleen type 450+460

aanbiedt,alleen doen zij voorkomen in de gids dat zij Ermita verhuren.Type 450+460 staan namelijk alleen aan de buitenring van de wijk en grenzen dus niet aan de tuin met

zwembad.Als je de sleutel ophaald bij het sleutelbureau krijg je 3 sleutels die toegang geven tot de 3 zwembaden[via een hek]Toen wij hier achterkwamen zijn wij gelijk teruggegaan naar het sleutelbureau en gezegd dat we hier geen genoegen mee namen.

Dit bleek een veel voorkomende klacht te zijn van veel andere klanten van touroperator die

op dit probleem stuiten,omdat wij een relatief rustige periode hadden geboekt en er een

Ermita vrij was konden zij het probleem snel voor ons oplossen[in het hoogseizoen is dit

een probleem].Wij hebben verder een prima vakantie gehad in een goed en comfortabel huisje.Wij willen er echter wel op wijzen dat dit probleem veroorzaakt door touroperator wel

aanwezig is.

Gereisd met partner in september 2011

Aanrader!

Stolwijk
13-8-2009

In aug. 2009 in L'Estartit geweest.

Leuke Spaanse huisjes, compleet, schoon, mooi zwembad en eigen tuin met bbq. Top vakantie. Aanrader voor gezinnen met kids.

Strand is top, auto kun je parkeren op het strand, leuk havenstadje met een enorme markt op donderdag!

Minpuntje: er zijn wel erg veel Nederlanders...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

prima plek

9-8-2009

Wij zaten 2 weken met 8 jongeren in een l'Ermita 3 van het complex. Inrichting is inderdaad niet nieuw meer maar het huisje was wel redelijk schoon en alles was aanwezig, zelfs een wasmachine. Voor de sleutel moesten we wel helemaal naar het centrum van Estartit (a 3 km) en dat is ook het grootste nadeel van deze huisjes. Je moet deze namelijk ophalen in een kantoortje van Ceigrup Torrent Api. Mochten we dus eerst na een busreis van 27 uur naar Estartit toe! Gelukkig is er wel een parallelweg voor de supermarkt langs zodat je niet langs de drukke weg hoeft te lopen. Supermarkt (CP supermarket) is ideaal, lekker dichtbij en heeft alles, zelfs pindakaas! Nog wel geklaagd over een paar niet aanwezige dingen en daarvoor kwam keurig een mannetje langs, maar op een afzuigkap hoef je niet te rekenen. Elke weg krijg je schone lakens. Complex ligt wel mooi, je kon zo vanaf het terras het grasveld rond het zwembad oplopen waar het nooit druk was. Dat maakte het toch een fijne plek, ook voor ons.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Prima plek

jammetje
7-8-2009

Gereisd met vrienden in juli 2009
2007

Wij hadden een kapotte douche, die maar niet gerepareerd werd, verder viel onze bank van ellende uit elkaar, de toilet spoelde niet goed door, we misten een afzuigkap etc. De service was erg slecht, na tweemaal klagen nog geen actie ondernomen, uiteindelijk iemand van ceigrup tegengehouden die op het parkje was, die vertelde ons dat er niets was doorgegeven. de eennalaatste dag eindelijk nieuwe bank gekregen en douche gerepareerd.

de huisjes moeten beter onderhouden worden, het is simpel ingericht en vertoont genoeg mankementen.

ook bij het zwembad moet er weer het een en ander gedaan worden.

Gereisd familie in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Santa Catarina/L Ermita in L'Estartit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Santa Catarina/L Ermita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.